- Redmi Note 9 Pro [joyeuse]
- Motorola G86 - majdnem Edge
- Hat év támogatást csomagolt fém házba a OnePlus Nord 4
- Poco F5 - pokolian jó ajánlat
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- One mobilszolgáltatások
- Milyen okostelefont vegyek?
- Xiaomi 15 - kicsi telefon nagy energiával
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
-
Mobilarena
Blue Mobile
Aktív témák
-
mokalade
tag
válasz
Fecogame #3204 üzenetére
És ez az adatmódosítás ingyenes?
Márkaváltásban tudtok segíteni?
Jelenleg Telekomos Fun (ez a hibrid, hogy előfizetéses ugyan, de csak a havi keret forgalmazható le) az előfizetés, de szeretném átvinni Blue-hoz. Lehet egyből vagy először kártyássá kell tenni?
(Az már csak bónusz, hogy ha már Blue a szám, akkor pedig más nevére is szeretném íratni, itt jön a képbe az adatmódosítás.)
Csak beadok egy márkaváltásos lapot és kész? -
-
mzso
veterán
válasz
Fecogame #3023 üzenetére
Engem csak a 90Ft-os net érdekelt. Sok mindent nem számít, hogy 133 vagy 333Mb szerintem. Kettő helyett 5 nap alatt fogy el, csak sima böngészéssel.
Abszurd árak ezek. Én 500Ft-ért korlátlan 1 Mbitet tartanék reálisnak. De amíg valaki (pl Digi) nem kényszeríti ezeket a harácsolókat ármérséklésre addig ez lesz... -
-
Apollyon
Korrektor
válasz
Fecogame #2979 üzenetére
Na mire hazaértem kaptam a telekomtól egy levelet, hogy a telenyomor elutasította a számhordozást mert nem vagyok egyértelműen azonosítható.
Felhívtam a telenyomor üfit, ott meg jelszó nélkül nem tudok velük intézkedni, hiába a saját számomról hívom, adatok alapján nem egyeztetnek csak valami hülye jelszóval amit soha nem használtam.
Ezek agyhalottak, komolyan mondom. -
-
McLaca
őstag
válasz
Fecogame #2642 üzenetére
Igen, azzal tisztában vagyok, hogy kivezetés alatt álló csomag ott már nem látszik (már az L sem látszott). Viszont most kipróbáltam családtag nemrég hordozott SIM kártyájával, amin simán megy a Blue alapnet a telómmal, szóval valamit elcsesztek, most már egyértelmű. Azt nem mondhatják, hogy olyan csomagot rendeltem meg, ami nincs, mert a 1777 szerint van, és az árát is levonta, ill. nem szűnt meg sem elvileg, sem gyakorlatilag, mert a szeptember 1-től érvényes ÁSZF-ben is ott van az aktív csomagok közt és még csak az sincs az ÁSZF-ben, ami már nem tudom, hol volt: hogy a régi csomagokra váltani már nem lehet azután, hogy megrendeltél egy újat.
Üdv!
-
McLaca
őstag
válasz
Fecogame #2637 üzenetére
A SIM másik telóba átrakásával együtt 2x indítottam újra, repülés üzemmóddal is próbálkoztam, hogy újraregisztrálja a hálózat a SIM-etn de semmi. A telefon amúgy mér forgalmat, de a valóságban semmi adat nem utazik. 1777 is 133MB és 8kB elerhető forgalmat mond (azt a 8kB-ot nem igazán értem, de mindegy is).
Lehet, hogy fel kéne őket hívni.
Az online ügyintézés szerint egyébként még mindig nincs netem.Üdv!
-
#23310336
törölt tag
válasz
Fecogame #2482 üzenetére
Nagyon jók lennének ezek a csomagok, csak sajnos 4G nélkül szart se érnek, mert olyan gyér a Telekom 3G lefedettsége (amit már nem fognak fejleszteni), hogy elhagyod a városokat és csak EDGE van, ami meg szinte semmit sem ér.
Egyszerűen nem értem, miért nem engedik fel a Blue-s ügyfeleket, holott minden szakmai cikkben le van írva, hogy olcsóbb a 4G fenntartása ügyfélre vetítve, mint a 3G-é. -
-
Vardar
tag
válasz
Fecogame #1891 üzenetére
Csak úgy tudtam kicserélni, hogy ha az akkut kiveszem. Újra is indítottam már, de semmi :/
(#1890) Dluinet: Akkor most kapcsoljam ki, vagy mostantól éjfélig bármikor hirtelen elérhető leszek? Valamint, ha ez így van, akkor az ügyfélszolgálatos hölgy miért mondja azt, hogy 20-30 perc múlva már tudom használni? :/ -
mickemoto
őstag
-
andatti
senior tag
válasz
Fecogame #1661 üzenetére
Üdv.
Próbáltam tájékozódni a honlapon és itt is, (egy oldalt olvastam vissza), így bocsánat a tudatlanságomért, de sok mindent nem értek. (még).
Eddig vodás voltam, évente 1x töltöttem 3000-el, butatelóm van, de a hívásaim voip-on intézem/intéztem szgépen, vagy családtag okostelóján. A voip percdíjakkal senki nem tudja felvenni a versenyt, de szeretnék optimalizálni, ezért gondolkodom a váltáson.
Vonzó, hogy 1500Ft-os feltöltésre már 180 nap jár, így nem kell(ene) sokat költeni. /Ha jól figyeltem nincs ilyen kártya a Lidil-ben, így csak átutalással lehetne, talán.../ A 33 Ft is kedvező, néztem az elsejétől hatályos ászf-et, de nem értem a bluemobil duo-s részt. Ugyanis keretben azt írja, hogy 500 Ft időszaki díjért 9 Ft-os percdíjal lehet hívni 2 tetszőleges számot... Ez ok, de felette meg 24 Ft-os percdíjat ír...Mutatom:
Akkor ez most csak valami kezdő akció és végül 24 Ft-os lesz a percdíj? Szóval ez "csak" valami kampány?
Amit pedig a te hsz-edben olvastam Fecogame végképp nem értem, mert a honlapon és az ászf-ben nem akadtam rá, hogy lenne 33 perc ingyen beszélgetés minden feltöltés után... Így érdeklődöm, hogy ez mit takar, van-e link hozzá?
/az 500 Ft-os havi különdíjon FELÜL értik a 9 Ft-ot gondolom, azaz nem abból vonódik le, értelmezésem szerint./
Emellett érdekelne, hogy díjmentes egyenleg infóra van-e lehetőség? Más szolgáltatóknál szokott lenni honlapon, illetve applikáció segítségével is, de van, aki /vodafone/ hetente 1 sms-t küld az aktuális egyenlegről... A bluemobilnál van-e ezek közül valamelyik?
Láttam írtátok, hogy egyszerűbb lidl-ös számot választani, mert a számhordozás nagy macera... Én inkább így csinálnám, mert van 4-5 főnököm, de sok ismerősöm is a régi számomon keres... Bár, ha jól olvastam a számhordozás esetén 400 Ft díjat felszámol a bluemobil, akkor pedig lehet, hogy mégis jobb lenne egy másik szám...
Idézem:"Készülékvásárlás nélküli blue mobile szerződéskötés esetén 399Ft"
Volt már más, aki számhordozott? Hogy van ez a gyakorlatban?
Bocsi, h sokat írtam... -
joelke HU
őstag
válasz
Fecogame #1633 üzenetére
Na megvettem, de sima sim. Mindegy, mert ollóval szépen körbevágtam, de fújhatom, mert persze a t-mobile-nál vásárolt, független z10-ben nem jó. Buktam egy ezrest, még aktiválni sem tudtam a kártyát.
Az esetemben azért bizarr a dolog mert nem simlockolták. Bármilyen más szolgáltató kártyájával használható a telefon csak éppen a blumobile karijával nem. Mi ebben a logika?
-
RootRulez
félisten
válasz
Fecogame #1500 üzenetére
Gondoltam erre, viszont ha előtte átváltana kártyásra, akkor fel kéne tölteni 3000Ft-at és nem tudom az a számhordozás után megmaradna-e a Blue-s kártyán. Sztem elveszne a pénz.
Közben kiderült félre lettem tájékoztatva és ugyanazon a napon jár le a hűség, amikor a fordulónap van. Ebben az esetben a kérdés az, kifizetteti-e a telenor a teljes előfizetési díjat. ha pl a hűség idő lejáratával elindítjuk a számhordozás, ahogy néztem egy kb egy hét. Szal az cinkes, ha kifizettetik vele az utolsó hónapot és egy hetet használ le belőle.
Ez eleve szar ügy amúgy, mármint, hogy előfizusból hordozza a számát kártyásba...
-
-
mickemoto
őstag
válasz
Fecogame #1410 üzenetére
Igazából azt nem értem hogy ha T-mobile-ról átmennénk Blue-mobile-ra akkor az márkaváltás vagy számhordozás vagy mi a kutyafüle.Azért nem értem mert a T-mobile az egybe Blue-mobil is. Valamint a honlapon a számhordozásnál azt írja hogy Telenor-ról illetve Vodafone-ról való áttérés.Márkaváltáshoz meg azt hogy MOL mobile-ról illetve Telekom mobil-ról való áttérés Blue mobil-ra.
Akkor ezek szerint egy domino feltöltéses számot "átvinni" a Blue mobil-hoz az márkaváltás, vagy nem?Ez esetben ezt a két dokumentumot töltsem le a honlapról?
-Nyilatkozat T-mobile/Blue mobile márkaváltáshoz
-Előfizetői szerződés (számhordozáshoz) -
zoetsa
tag
-
McLaca
őstag
válasz
Fecogame #1369 üzenetére
Csak márkát váltottam, ami tulajdonképpen technikailag számhordozás, te a telekomtól a telekomhoz.
Felhívtak, hogy akkor aktiválhatják-e? Mondtam, hogy igen, elbúcsúztunk, és 1 percen belül a telóm már dobta is el a hálót, és jött a "sim kártya regisztrációja sikertelen" üzenet.
A 4 órás időablak "rendes" számhordozásnál van (kétszer már eljátszottam), de az is csak annyit jelent, hogy azon az intervallumon belül valamikor inaktiválják a régi, és aktiválják az új kártyát, de ez rögtön egymás után történik, maga a folyamat 5 percen belül lezajlik (nekem mindkét korábbi esetben ahogy lelőtték a régi kártyát, egyből élt az új).Üdv!
-
válasz
Fecogame #1314 üzenetére
Írtam nekik kb. 1 órája, most ( 20:35-kor! ) válaszoltak is:
Tájékoztatjuk, hogy márkaváltáskor az egyenlegén található összeg elveszne, azonban tudjuk később is aktiválni Önnek az új Blue mobile-os kártyáját, amikor a kártyájáról már lefogyott a fennmaradt összeg.
Átváltás előtt mindenképp értesítjük Önt hívószámán.Az új kártyáján 600Ft lebeszélhetőség lesz a márkaváltást követően.
-
mzso
veterán
-
mzso
veterán
válasz
Fecogame #1164 üzenetére
És akkor hogy alakul a Rendelkezésre állási idő?
Ha mondjuk 2500-ra (OTP web bank) +366 nap lenne az nekem igencsak megérné mert keveset hívok. Folyton csak azért töltöm fel mert lejáróban van.Veszem észre. A honlapos feltöltésnél nincs megszabva, hogy mennyivel növeli a rendelkezésre állást. Ott pedig elméletileg száz forintos pontossággal 1500-10000Ft között tölthetek. Tudja valaki ebben az esetben, hogy alakul?
Aktív témák
Hirdetés
- Hozzászólás előtt olvasd el a Téma Összefoglalót a topik elején!
- Tilos a függetlenítés!
- MacBook Pro Retina 14" 8C / 14C / 16 GB / 512 SSD / Magyar / Garancia
- FULL CTO 14" MacBook Pro M2 MAX / 12C CPU / 30C GPU / 32 GB RAM / 1TB SSD / Garancia
- AKCIÓ - 2023 MacBook Pro 14" M3 Pro / 12C CPU / 18C GPU / 18GB RAM / 1TB SSD / Garancia
- CTO (DUPLA RAM MEMÓRIA) MacBook Pro Retina 14" 10C / 16C CPU / 32 GB RAM / 1 TB SSD / Garancia
- CONTAX ZEISS AUTOFÓKUSZOS OBJEKTÍVEK SoNY E vázakhoz
- BESZÁMÍTÁS! Apple MacBook Pro 14 M2 Pro - M2 Pro 16GB 512GB SSD garanciával hibátlan működéssel
- Xiaomi Redmi Note 11 Pro 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone Ryzen 5 7600X 32/64GB RAM RTX 5070 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- Okosóra felvásárlás!! Samsung Galaxy Watch 6, Samsung Galaxy Watch 7, Samsung Galaxy Watch Ultra
- LG 27GR95UM - 27" MiniLED - UHD 4K - 160Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium PRO - HDR 1000
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest