Hirdetés
- MWC 2025: Most akkor van vagy nincs kék Nothing Phone (3a)?
- MWC 2025: Előrendelhető a Nothing Phone (3a)
- Yettel topik
- Mobil flották
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Kapcsolja ki, kapcsolja be!
- MWC 2025: A kicsi és a kamerás - megjött a Xiaomi 15 és az Ultra
- iPhone topik
- Yepp: korlátlanság és streaming-modell a Yettel adatforradalma
- Milyen okostelefont vegyek?
Új hozzászólás Aktív témák
-
kakuk.tamas
addikt
Szerintem a Simple álltal kezelt Facebook oldalra lehet támaszkodni… Ez egy június 4-ei posztjuk, alatta pedig az emberkék hasonló tapasztalattal… [Simple - Facebook]
Parkolást nem lehet leállítani, bérletet/jegyet nem lehet venni vagy használni… A SimplePay is sokszor homokórázott több weboldalon de szerintük náluk nem volt gond (az oldalukon írták). (Amúgy utána kezdődött az e-mail küldözgetés, hogy lassulás van a rendszerben, de dolgoznak az ügyön…)
-
gretzky77
veterán
válasz
razorka777 #34 üzenetére
Nekem még nem volt vele gondom, pedig régóta használom
-
razorka777
veterán
Én még azért azt is szeretném megélni, hogy egyszer talán a simple pay is atombiztos lesz.
-
mad823
őstag
válasz
viralmind #31 üzenetére
De ha megnézed az összes hirdetmény rájössz, hogy rettentő sok szolgáltatás díja így van megadva. Ennek egyetlen oka van: ha fixen nulla forintos díja van egy szolgáltatásnak, az örökre annyi marad, nem lehet rajta emelni, hiszen a bankok csak infláció arányosan emelhetnek, a nullát (díjat) pedig nehéz felszorozni. De ez nem jelenti az, hogy valaha is megszűnik az akció, aminek keretében ingyenes, de legalább elméleti lehetősége van a banknak arra, hogy ha úgy alakulna, akkor beárazhatja.
-
viralmind
aktív tag
válasz
fornettisuti #19 üzenetére
MIota 2 verzio van , mindig tologatjak a dij bevezeteset, tehat nincs dija.Aztan hogy meddig azt senki nem tudja , de jelen pillanatban ingyenes.Jelezve is van a hirdetmenyben.
-
Voloka
tag
válasz
fornettisuti #19 üzenetére
Akinek nem ér meg a kényelme ennyit, az ne használja.
Ezen az alapon, az összes parkolás app használata fillérba@&knak, tiltott. -
Voloka
tag
válasz
kakuk.tamas #12 üzenetére
Ne a face legyen már az információk forrása, hanem a használat!
Nekünk is írt az ELMÜ, hopgy X napon nem villany 8-12 között, aztán mégis volt. -
Voloka
tag
válasz
kakuk.tamas #5 üzenetére
Érdekes, én egyet sem kaptam.
Igaz, most m indenhol írják, hogy valamelyik hétvégén, éjjel 1 és hajnali 5 óra között nem lehet használni. Hát az ágyban, valahogy csak kibírom fizetés nélkül reggelig!
Ingyenes, nincs semmi gond vele. -
Kbali
nagyúr
Nem ugyanaz a technológia és nem 10, csak kb. 6 éve megy - teljesen másra való, mint ez az OTP-s verzió. Nem tudom, hogy itt van-e dedikált csatorna a Call Centerben az így telefonáló ügyfeleknek, vagy csak annyi, hogy mire ügyintézőhöz jutsz, megtörténik az azonosítás (ettől még várhatod, hogy felvegyék a telefont is).
-
Kbali
nagyúr
válasz
csorbajeno #24 üzenetére
Ezt a funkciót hol olvassátok? A cikkben csak bemenő hívásokról van szó, visszirányról, kimenőről egy szó sem.
-
csorbajeno
veterán
válasz
fornettisuti #19 üzenetére
Én már sok éve használom, régen a SmartBank, most meg OTP Bank néven, de nekem sem így, sem úgy nem változott a havi díj. Nem tudom, hogy ez mitől függ, nem vagyok szakmabeli😁 Viszont, mióta megújult az app és van push értesítés, azóta az SMS-eket is lemondtam, mert szükségtenné vált.
-
vacs
veterán
A K&H mobilapp legalább 10 éve tudja a beazonosított hívás funkciót!
Jó reggelt otp.
-
rjg
őstag
Megoldhatnák azt is, hogy vállalkozói számlán a SmartBank alkalmazásból lehessen limitet módosítani és ne kelljen ezért 2023-ban bemenni a személyes ügyfélszolgálatra... A lakossági számláknál az OTP Bank tudja.
-
Usgyi
aktív tag
Értelmes fejlesztésnek tűnik, meglátjuk mennyire lesz megbízható. Mivel a Google pay-t nem támogatja az OTP és szerintem nem is fogja, kénytelen vagyok simple-t használni. Általában működik, de időnként azért megszivat.
-
Zirowe
nagyúr
Jó lenne mondjuk ez a másik irányban is, amikor a bank hivogat és elvárja hogy én azonosítsam magam egy random ismeretlen hangnak.
Nevetséges. -
Kbali
nagyúr
A KH-nál volt talán legelőször, hogy ha be vagy jelentkezve a mobilbankba, akkor azonosított IP hívást lehet indítani, sőt kiválaszthatod a témát is. A George-os sajna fapadabb.
Ez az OTP-s érdekes, mert telefonszámból azonosít (ha persze a készüléken úgy van beállítva, hogy küldi a hívószámot - meg mondjuk mit csinálnak a vezetékes számokkal, stb...) -
Oliverda
félisten
Kevés irritálóbb dolgot tudok, mint amikor a bankod csip-csup dolgok (pl. vegyél fel akciós hitelt) miatt félautomata telefonhívásokkal rabolja az idődet. Az ilyeneket jellemzően azonnal megszakítom, vagy inkább fel sem veszem. Szerencsére kezd elterjedni a netbankos/appos üzenetekben való kommunikáció, bár ezen a csatornán kevésbé hatékonyan lehet telemarketingest játszani.
-
sfefe
addikt
válasz
kakuk.tamas #12 üzenetére
Nem szoktam nézni facet...
Nekem nem volt soha gondom vele.
Szifont olvastam még régebben. -
kakuk.tamas
addikt
Jelenleg két Simple app fut, a Classic és sima (új) Simple.
Úgy volt, hogy a Classicot kukázzák az év végén, és meg is szűnik a virtuális kártya dolog, de most néztem az appot és lehet már az újban is csinálni, csak állítólag már nem automatikus a dolog hanem az üf állítja be.
Kíváncsi vagyok, hogy a Classic meddig fog futni, amikor két külön dolog az egész.
-
Oliverda
félisten
"a hazai bankszférában elsők között alkalmazott fejlesztésnek köszönhetően"
Az Erste George appjából elég régóta lehet azonosított hívást kezdeményezni, és így még a push üzenetre sem kell figyelni hívás közben, mivel már a tárcsázás előtt, illetve közben megtörténik az autentikáció. -
gretzky77
veterán
válasz
kakuk.tamas #5 üzenetére
Mit takar az, hogy beszántják? Honnan az infó? Én használom napi szinten a simple fizetést illetve parkolást, és nem szokott gondom lenni vele!
-
sfefe
addikt
válasz
kakuk.tamas #5 üzenetére
Már akinek....
Én használom simple-t telón azzal fizetek... Csekkeket azzal adom fel...
Azzal parkolok...
Nekem még soha nem volt gondom a simplevel...Ha szifonnal használod azt hallom azzal lehet gond meg azon elég fapad a simple...
-
kakuk.tamas
addikt
A Simple egy rakat fos. Mint a magánszemélyeknek, mint a vállalati ügyfeleknek szóló rész.
Az elmúlt 3 hétben vagy 6 e-mail jött, hogy technikai hiba miatt lassulnak a kifizetések. Meg vannak problémák rendesen a rendszerben…Arról nem is beszélve, hogy a Simple-ben lévő virtuális kártyát beszántják. Szerintem az a lehetőség volt a legjobban húzó funkciója az egésznek.
-
gretzky77
veterán
válasz
fornettisuti #1 üzenetére
Hát én kezdetek óta használom, de még sose vontak érte havi díjat!
-
sfefe
addikt
válasz
fornettisuti #1 üzenetére
Annak havi díja van?
( nem tudom ezt az új mobilbankot még nem regeltem)Mondjuk ha az OTP elkötelezett lenne a digitális világra blablabla akkor engedné pl okosórára a simple-t...
-
fornettisuti
veterán
Ez is havidíjas lesz, mint a MobilBank használata lakossági ügyfeleknek?
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
ma A telefonos ügyfélszolgálat felhívása esetén az ügyfélazonosítást a mobilalkalmazáson keresztül is el lehet intézni.
- aquark: Tapasztaltabb motorosok segítségét kérném!
- MWC 2025: Most akkor van vagy nincs kék Nothing Phone (3a)?
- Házi hangfal építés
- Videó stream letöltése
- Formula-1 humoros
- Mindennél nagyobb: tesztpadon a Ryzen 9 9950X3D CPU
- MWC 2025: Előrendelhető a Nothing Phone (3a)
- Yettel topik
- Politika
- Tippmix
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest