Új hozzászólás Aktív témák
-
Sousuke90
aktív tag
válasz
#57833216 #11135 üzenetére
Az embalmer megnöveli a pályán lévő holttestek hitpoint értékét.
Vagyis amikre jó gyakorlatban:
-phoenix könnyebben támad fel
-FoF sokkal hatékonyabb
-undead army és corpse explosion könnyebben jön létre és hatékonyabb
-minden képesség amihez hulla kell ahhoz hasznosDokar:
Gondolom itt most rpve-ről van szó.
Boom brothers és emberstrike minek, mondjuk a boomnak jó a knockja, de azon kívül mindkettő gyenge.
Fire Dragon sokkal jobb mint a Magma
Batarielből gondolom, hogy pure fire deckkel mész, de azzal is életben lehet tartani elég könnyen egy Fire Dragon sereget.Pure fire rpve deckek mindig eléggé spell orientáltak a SoW miatt.
Dobj be shakert, clustert (ha van rá keret) meg pár egyéb spellt és tényleg seperc alatt elhullik egy bázis, és azonnal vissza is kapod a powert érte. -
Sousuke90
aktív tag
válasz
#57833216 #11121 üzenetére
Akkor lássuk mi történik, ha t1-en kezdesz motkot építeni.
Mondjuk olyankor, amikor épp nincs csata: 70 powert köt meg és semmi nem garantálja, hogy hasznát fogod venni akár az elkövetkező 5 percben. Ez egy well 70%-a. Vagyis egyből powerhátrányba kerülsz nagy valószínűséggel.
Mi van ha akkor kezded el építeni, amikor épp csata van. Ha 70 powert arra költesz egy t1 csatában, hogy elkezdj építeni egy épületet, +1 ww/shaman/surge helyett, akkor nagy valószínűséggel mire felépül a motk már nincs amit védjen egy rendes ellenfél ellen.
Nature t1-nek alapból az a baja, hogy drágák az egységei, ha emellett t1-en még motkot is akarsz húzni, akkor tuti, hogy vagy nem lesz elég egységed, vagy nem lesz elég welled.
Razuel: A burrowerek természetesen először a motkot szedik szét, ha olyan bázist támadnak. De sokkal több értelme van másik bázist támadni olyankor. Amúgy meg ha ennyire tudod, hogy a swiftet úgyis tauntolja, miért hívod le? Hívj olyat, ahol nem éri meg tauntolnia. Amúgy frost ellen pláne érvényes, hogy nem szabad plussz kutat venni, csak amennyit ő, és ha saját wellnél védekezel fogható. Mire a kezdeti t1 csata helyszínére odaér, tudsz hívni dryad/shaman/2ww-t, ezt rendesen mikrózod rootsal és hurrikánnal és van esélyed. Természetesen a frostnak több van, mert BF-ben nincs rendes balansz.
Edit2 Razuel:A 20 slot már így is kevés, és én inkább valami olyat teszek be amit az esetek nagyobb százalékában tudok használni.
-
Murder3
addikt
válasz
#57833216 #11078 üzenetére
Hát sztem a harvi ellen tudod mit kell csinálni, akkor nem olyan nagy szó.
Persze nem akarok én nagyképű,lenézőnek kinézni szal nem azért mondom
de mindjárt meglesem, az első meccsed tetszett, meghozta a nature t1-hez a kedvem
csak most nem akarok arra pazarolni pontokat -
Sousuke90
aktív tag
válasz
#57833216 #11059 üzenetére
A glacier valójában 75%-ot nyel el. A gyakorlatban ez azt jelenti, hogy 30 másodpercig védve van az adott well/orb. Ami alatt elég powert tudsz összeszedni, hogy védekezz. Plussz t3-on a jugger ellen meg tud menteni egy orbot.
A treespiritet én elsőre jónak láttam (60 power, root system t1-en, de akik próbálták azt mondják, hogy nem olyan jó)
Razuel:A Mana Wingnek egyszerűen nincs elég hp-ja, még dryad és sámánok mellett sem pvphez. Plusz frostot kivéve az alap archer M/S, és frostban is van ranged M modifieres.
-
Sousuke90
aktív tag
válasz
#57833216 #11043 üzenetére
Amit hozzátennék phanze válaszához:
-motk 1v1-ben fölös sztem, ha ranged ellen akarod használni, akkor már inkább mauler, univerzálisabb szerintem
-mivel erősen csökkent a sundererek és DO-k száma a swift szerintem jobb kezdés mint az amazon
-cannon tower se kell szerintem, max akkor jó, hogyha az ellen AoC-cal védekezik
-viszont a glacier shell nem ártana meg szerintem -
phanzetomox
őstag
válasz
#57833216 #11043 üzenetére
stonekinbe most a stone tempest ami nagyon ütős (főleg ha aggressorod is van mellé )
a tempesttel a legtöbb szint tudod szivatni ha van elég welled hozzá, hogy néha supportáld.
pure nature és pure frost kivételével, a legtöbb szin csak jóval költségesebben tudja counterelni. -
Sousuke90
aktív tag
válasz
#57833216 #11038 üzenetére
Hát a pvp-ben talán a két legfontosabb dolog amit meg kell érteni, az a power rendszer, és a counterek.
Power rendszerre nem rég be lett rakva egy kép, bár ez szerintem egy kicsit túlbonyolítja a dolgot. A lényeg, hogy az egységek halálakor és spellek használatakor 90% powert visszakapsz a voidba, ami szép lassan újra felhasználhatóvá válik. Viszont a wellekért és orbokért nem kapsz vissza powert, ezért olyan fontosak. Emellett még fontos rész a bound power, amit az egységek és épületek kötnek.
Counterek lényege, hogy minden egységnek van egy sebzéstípusa, kártya alsó sorában az első betű, ami ellen 50% plusz sebzése van. A másik betű a mérete. A lényeg, hogy lehetőleg a megfelelő lapot használd, mondjuk egy nox ellen ne küldjön az ember scavvyt, mert a nox M/M a scavvy meg S/M.
Ha nature/frost sorrenddel mész, akkor pedig készülj fel, hogy nehéz dolgod lesz, mert a nature jelenleg a legnehezebb t1. Ugyan erős tud lenni, de nagyon jó mikrózást igényel, és egyetlen hiba végzetes lehet, mert drágák az egységek.
Ha konkrétabb kérdést teszel fel, akkor valószínűleg többet tudunk segíteni.
Emellett javaslom a bfcards.info-t, ahonnan tudsz pvp repeket leszedni és tanulni belőle. Meg most OnSet youtube csatornája is kezd megtelni pvp-vel, azokat is érdemes megtekinteni.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Lenovo 13 Core i3-7100 Cpu laptop eladó
- 134 - Lenovo Legion Pro 7 (16IRX8H) - Intel Core i9-13900HX, RTX 4090
- Készpénzes számítógép PC félkonfig alkatrész hardver felvásárlás személyesen / postával korrekt áron
- Veszünk: PS5 Fat/Slim/Digital/Pro konzolt, játékokat, Portalt stb. Kérj ajánlatot!
- Olcsó Laptop! Új akkumulátor! Dell Latitude E6540 : I7 4600M / AMD HD8790M / 8GB DDR3 / 128GB SSD
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest