- Írországban lezárult, az USA-ban csak most indul az Apple dráma
- Samsung Galaxy S25 - végre van kicsi!
- Yettel topik
- A Sony technológiáinak krémje lett az Xperia 1 VII
- Samsung Galaxy S24 FE - később
- Google Pixel topik
- iPhone topik
- One mobilszolgáltatások
- Garmin Fenix 7 és 7S - profi sport megszokásból
- Sony Xperia 10 VI - vajon miben bízhat?
Új hozzászólás Aktív témák
-
OnSeT
őstag
válasz
Murder3 #10503 üzenetére
tomeval és boosterrel is csak bukni lehet hosszútávon, én is úgy vagyok vele, hogy csak azért veszek tomet, mert jár hozzá bónusz lap (ami jelenleg már csak 300 bfpt ér), de még így is egy booster 150be van. ez az amii lap csak arra jó hogy csökkentse a kockázatot.
(#10500) phanzetomox
grat.
nekem mindig csak a shadowos esik -
phanzetomox
őstag
válasz
Murder3 #10503 üzenetére
ki tartja meg a lapot az amii-ig
megveszem 5 percre rá el is adom.
amúgy szted mért most vesszük a tome-t ? azért mert most van akció, amúgy se a booster se a tome nem éri meg.
Most viszont hogy abo-t levonva csak 600-ba van egy tome, elég nagy eséllyel keresel rajta ( vagy legalábbis nem buksz ) -
OnSeT
őstag
válasz
Murder3 #10487 üzenetére
na de a tome is boosterből áll.
a különbség annyi hogy így 4et kapsz 900ért + abo + nem dobja ugyanazt a lapot 2x egy tomen belül.
ha soloba veszed akkor meg 4 db ért fizetsz 1000 bfp-t és nem kapsz abot. és még duplázás is lehet, vmi értéktelen lapból.akkor meg hogy érheti meg a booster jobban?
-
OnSeT
őstag
válasz
Murder3 #10449 üzenetére
A Battleforge support felületen jelentkeztem be, így a Products mellett a Battleforge felület szerepelt alapból, amit ha akarok se tudok módosítani másra. és emellett még a levélbe is beleírtam hogy a BF-ről van szó. és mivel a BF-es azonosítóval jelentkeztem be tudják az acc nevét is, ráadásul OnSet néven köszöntem meg a közreműködést ( bíztam benne hogy legalább ebből vágják hogy kiről van szó, de úgy látszik jobban kik kell nekik hangsúlyozni
)
A levél egyébként így szólt: ( az angolom gyenge , de sztem érthető hogy mi a gondom)
Hi BattleForge Support!
Today I bought a "4x renegade" tome, but as I reached the Tome limit (max tome: 10). I was not able to register it.
I solved the previous tome, but did not allow either the registration, so I click on the register tome, but I could open only boosters them.
but so that I could not register my tome did not get attached to Abomination
then you can watch the thing? Abomination can you send me what I did not get?Thanks: OnSet
credit kártya számával épp az a gondom hogy nem tőlük vettem a bfp-t így nincs mit megadni.
írok nekik még egy levelet, remélem most más vki fogja elolvasni.
-
OnSeT
őstag
válasz
Murder3 #10380 üzenetére
amii monu nélkül is meg lehet csinálni, baloldalt az alsó kristálynál van t4nek hely, 1-2 guardiant kell csak beütni. így vmivel tovább tart de meg lehet csinálni, bfcards-on van fent pure forst-os és p4f-s solo rep is. [link]
jöhet a munu nélküli videó is, elfér az ott.
én mindenhol a leggyorsabb verzióra törekszem (youtube-ra max 15 perces videót lehet feltölteni, utána darabolni kéne) a kulcslépéseket ez is tartalmazza és legalább hagy egy kis kreativitási lehetőséget is az embereknek.
-
OnSeT
őstag
válasz
Murder3 #10334 üzenetére
mióta csökkentették a rendelkezésre álló időket én mellőzöm a 4ps módot a magasabb diffeken. előtte kényelmesen meg lehetett csinálni (még az sem volt gond ha kilép vki menet közben), most meg nagyon ki van centizve a dolog, nemegyszer volt hogy utolsó kempnél járt le idő. a 4pnek mondjuk ez az előnye hogy csak egy irányból támadnak ( de onnan elég erőteljesen
) 1pben meg több helyről jön kisebb sereg.
mondjuk mióta van converter én inkább a normál pveket tolom token farm céljából.
azzal lényegesen gyorsabb.az upgrade szórást megpiszkálhatták mostanában?
4-5 kör után megvan minden up az adott mapról, utána már csak a tokent adja egyből.
most vagy mázlim van vagy tényleg hozzányúltak a dologhoz, convoy és dwarven se dob már semmi újat. -
OnSeT
őstag
válasz
Murder3 #10325 üzenetére
4pben tényleg vigyázni kell a t3 betámadásánál, ha korán besétálsz a hatótávba akkora sereg jön hogy letarolják t2det egy az egyben.
a kisegítős dolog diff8-9-10ben már nem igen játszik, ott már mindenkinek egyedül kell haladnia, méghozzá ütemesen, ezért nem megyek én diff7 fölé 4pben, mert nagyon csapat függő a dolog, meg deckem sincs hozzá összerakva. ( az 1p-s és 4ps verzió egész más decket kíván)
-
OnSeT
őstag
válasz
Murder3 #10214 üzenetére
én is...
épp ezért kell balanszozni őket a jelenlegi viszonyokhoz.
én pvp szemszögéből nézem a lapokat, oda spitfire gyenge,
jelenlegi stattal nem fér be a deckbe.
én pl 3 lapot rakok be, giant slayer, sun reaver és jugger.
virtuoso már kiesett a nerf óta, a reaver sokkal jobban használható (előtte még egálban voltak.) spitfire csak jugger helyére mehetne, mert 2 xl-el veszélyes manőverezni főleg nature ellen, spitfiret a swamp drakek, juggert a fathom lordok szednék be.és ha most választanom kell a 220as jugger és a 300as spitfire között inkább az előbbit választom ( s így még marad power supportra is9 250es spitfire esetén már elgondolkodnék a cserén.
azt viszont elfelejted hogy jugger és spitfire is csak bázisrombolásra jó, egységek ellen gyengék.
-
OnSeT
őstag
válasz
Murder3 #10209 üzenetére
ahhoz hogy juggeral orbot szedj ki nem kevés support kell, meg el is kell jutni az ellen bázisáig. nem olyan egyszerű az mint gondolod.
a jugg egyébként annyira t4es mint a harvi t3as.
de itt nem arról szól(t) a történet hogy van-e jó t3as xl fireben, hanem arról hogy jó lenne használhatóvá tenni a spitfiret is és akkor nem lenne monoton ez a tier.
t3on meg minden színnek van kiváló légvédelme, egy 1900hp-s repülő egységet beszedni nem nehéz. ( feltéve ha nem került hatalmas power hátrányba az illető még t2-n, mert ilyenkor már teljesen mindegy hogy mivel támadnak t3-on) -
OnSeT
őstag
válasz
Murder3 #10205 üzenetére
Amíg csak twilight kiadás volt nem volt probléma vele, de a renegade és a twilight után már mindkettő gyenge az új lapokhoz képest.
spitfire pure lap supportnak csak ravanget lehet rá dobni, buff , heal, cc nincs mellé, az 1900-as hpját meg hamar be lehet ütni, pl aoc+ ashbone fele áron végez vele ( ez pl a corsairt is leviszi ha nincs rajta buff, de az csak 230 power), gravityről már ne is beszéljünk.
a power költség csökkentés meg jogos elvárás, amivel a szavazatok alapján elég sok ember egyetért. a t4 hívás költsége is nem hiába csökkent 100-al.
jah és milyen új lapokról beszélek? abyssal 250-ért, northland drake 240-ért, satanael 220-ért, grigori 200-ért. egyik se gyenge és mind kiválóan supportálható.
ha a spitfire ennyiért olyan jó mint állítod, akkor nem csak elvétve lehetne látni pvp-ben.
az meg sztem mindenkinek jó lenne ha a pure fire vonalon 2 xl közül is lehetne választani, változatosabb lenne a t3 felhozatal és nem a juggerre építene mindenki. de amíg 300-ért megy erre semmi esély. 2 xl-t meg úgyse használ senki.
-
-
Murder3
addikt
válasz
Murder3 #10160 üzenetére
spelleknél az a lényeg h mi a spell célpontja, egy dd spell az nem célpontú, hanem célterüeltű.
egy glacier az pl csak az épületre és csak egyre hat.
míg egy eruption meg pl területre, ezt nem lehet szabályozni, vagy úgy h minden dmg-t tiltunk, akkor viszont sebezhetetlen lesz.Na az instant heales ötletnek ebbe a formába lőttek, sajna nem tudok hozzá egy fontos elemet, de primitívebb formába még megoldható.
Lényegébe tennénk 5-6 épületet a pályán kívülre vagy olyan helyre ahol nincs szerepük és azok lennének az úgynevezett indítókapcsolók.
ha elpusztul az eggyik akkor gyógyul az épület és így tovább.
cd-rendszert csináltam már, egész hajnalba ezen szenvedtem
power rendszert nem tudom, mivel a power elvételét nem tudom csak adni, így azt gondoltam h eleve csinálnék egy powerflow rendszert a maphoz,void úgyse lesz.
valahogy úgy kéne h mp-ként növekedne a játékos pontja és valamennyi pontonként kapna bizonyos mennyiségű powert.Ezt lehetne fokozni h wellek számával intenzívebben növekedne a power/vagy az épp páylán lévő egységeinek száma lenne a mérvadó.
így lehetne szabályozni, csak akkor a wellekből kevesebb kellene h azok ne hozzanak be sok powert.
és így ha pl lerombolná az eggyik épületet h innstant javítsa a fő épületet akkor mondjuk 12-15 mp-ig nem termelne powert vagy jelentősen csökkenne."ha találsz hozzá infót akkor be lehetne rakni egy olyan kapcsolót is"
na ez a legproblémásabb, mert ép ez kellene, de sajna emiatt nem tudom emgcisnálni amit először írtam,csak ezt a primitívet. -
OnSeT
őstag
válasz
Murder3 #10160 üzenetére
de ha már spellt tiltunk akkor ne csak a frostnál.
mert az úgy nem fair hogy frostban kilövünk minden building protectet, firenel meg engedélyezve van a dd.sztem úgy kéne megoldani hogy semmilyen spell ne hasson rá, se támadó se védő, ill. matter mint átvevő, és csak egységgel/épülettel lehessen sebzést bevinni neki.
sztem ez mindenképp szükséges különben mindenki fire/frosttal indulna neki a mapnak.
ha be tudsz állítani egy fix értéket pl +1000 hp-t javít egy aktiválás az is jó.
ill. ha találsz hozzá infót akkor be lehetne rakni egy olyan kapcsolót is ami egy pajzsot dob a védendő épületre. pl. szintén 100powerért, 60 mp-enkénti aktiválási idővel, 15 mp-es hatással meg 800 sebzés elnyeléssel.az épületeknek meg első körben egy 5000-es hpt nyugodtan beállíthatsz, aztán majd teszteljük hogy kell- e módosítani.
-
phanzetomox
őstag
válasz
Murder3 #10149 üzenetére
te hoztad fel ezt a kitiltás dolgot
a mortart is csak nerfelni kell, épületre csak csökkentetten sebezzen (mint pl: mine ) Ennyi
Onset : szerintem is csak akkor van értelme hogyha több lapot is érint, viszont akkor veszekdés lenne hogy mely színnél hányat és mért, stb.
-
OnSeT
őstag
válasz
Murder3 #10140 üzenetére
viszont elég unalmas lenne hosszútávon az hogy minden meccs előtt perceket kell várni amíg az ellenfél összeállítja a pakliját.
vagy a saját paklit módosítani állandóan, mert minden mapon más van tiltva.
jobb ha ilyet nem tesznek bele. a korlátozások nem fognak játékosszámot növelni.
bár tény hogy egszerübb letiltással orvosolni a problémákat, mint egy normális balanszal.
lásd a két 1v1 map esete amit kivettek anno. -
-
OnSeT
őstag
válasz
Murder3 #10106 üzenetére
a pure t4ek elég drágák. meg azért van jó pár ember aki nem csak a jól bejáratott t4eket hívja le és nem is kell feltétlen pure t4esekről beszélni, sokszor elég ha csak 2-3 orb van megkötve és máris nem fér be deckbe, pl. lost warlordot, ironcladet , dreadnoughtot, worldbreaker gunt is láttam már lehívni enlivel .
amik meg drágák azok nem az enli miatt azok.
az enli is rásegít, azért drágák mert kevés van belőlük és nagy rá a kereslet. ha enlivel nem lehet őket lehívni akkor sok ember nem tudja használni ezeket a lapokat mert a deckje nem felel meg az orbkövetelményeknek.
s ezért eladja, több lap lesz a piacon aminek hatására esnek az árak, és mivel kevés ember használ pure frostot pl. kereslet se lesz pl a drednoughtra . ami tovább csökkenti az árakat.
ugyanaz történne mint a do esetében amíg splash volt sokan keresték, amióta pure lett kevesen, ezért esett harmadára az ára.
az enli módosítás ezért veszélyes, ha pure nature lenne, vagy csak t3at, v csak nature unitot lehetne vele lehívni akkor egyből esne a kieső lapok ára az enlivel együtt.
-
OnSeT
őstag
válasz
Murder3 #10102 üzenetére
nem a t3as pure lapok hanem a t4esek.
akkor te farmolj rpve-n meg pvp-n , én inkább megkeresek annyi tokent 1 kör pvevel amit 1 hét alatt az említett játékmódokkal. xD
enli nélkül nagyobb kihívás persze, de a farm nem arról szól, meg ennyi erővel solozd experten p4f paklival a mapokat ha kihívást akarsz
-
OnSeT
őstag
válasz
Murder3 #10099 üzenetére
t4 lehívás kell az enlihez, elég sok pure lap ára meredeken zuhanna ha meglépnék azt amit írtál.
"pve hát enli nélkül is lehet ha az ember nem lámulni akar."
én most enli+ amii munos taktikával csinálom az egyik map solozását. de nem lámulásból csak szimplán gyorsan akarok tokent farmolni.
ezek nélkül jóval lassabb lenne.
-
Razuel
aktív tag
-
Gyuri27
félisten
válasz
Murder3 #10086 üzenetére
Megint egy szokásos, hozzád méltó szinvonalú hsz.
Ha kicsit gondolkozol világos lesz miről beszélek.
Eleve nem sok pure nature játékos van. Ezek nagytöbbsége nem használ enlit.
Ezzel szemben most mi a helyzet (tapasztalataim szerint). Fire-naturésok használják. Eleve fire t1 nem rossz. T2-n meg már lehet nyomni a lavát, roots+minét. Magyarul tuti base defend megvan. Burri+lava, ville+ravege-l elszórakoztat. T3-n meg szintén megkapod az enli+shakert. 100 powerrel drágább? És? Akkoris 350 powerért beüti a campet (orb+ 2 well) még így is megéri neki.
Menjünk tovább. Shadow-nature. Szintén tudja húzni az időt. Base defendnek ott az aoc+roots. Ha meg okos embalmer+furnace kombóval szintén rengeteg powert gyújthet. Így t3-n megint enlizhet bármit. Ráadásul ezután jön a shadow-nature dual orb.
Így láthatod, hogy a +100 power semmit nem old meg. -
OnSeT
őstag
válasz
Murder3 #10086 üzenetére
az hogy shadenak speciális támadása lesz elég komoly változás sztem, pure fire teli van M egységekkel, t1-t2-n az összes L counterje M-es.
mortarral meg csak oda lehet lőni ezentúl ahol van földi egységed, pvp szempontjából ez jó, megszűnik így a hegy mögül tüzelés , viszont pveben meg elég nagy hátrány hogy jópár mapon nem lehet megtisztitani előre a terepet.
enli meg nem lehet pure nature, pvp-ben jó lenne persze, viszont ott a pve, ahol nem sokan tolják pure natureval, ill ha pure lenne az ára felére-harmadára esne kb. mint DO esetében.
vannak lapok amiket nem lehet úgy balanszolni hogy pve-ben és pvpben is jó legyen, az ideális az lenne ha 2 külön stat lenne a 2 játékmódra.
a corsair nerf pl. nem tudom mennyire befolyásolja a titans solozást ( 90 mpként lehet már lehívni az egységeket a korábbi 30 mp helyett.) ha vki próbálta a nerf óta írhatna tapasztalatot. -
OnSeT
őstag
válasz
Murder3 #10068 üzenetére
egyedül is tudsz tesztelni, én is úgy csináltam anno.
a mapot át kell állítani pvp-ről 1 személyes pve-re menüsorban.
a saját épületet meg nastizot egységgel vagy a Rifle Cultists képességével is le tudod rombolni.ha minden ok akkor meg visszaállítod pvpre és beállítod újra spawn pontokat.
( nekem ennél a résznél jöttek a színváltozások)
de nálad ez nem lényeg mivel csak a sript a fontos.mondjuk a jelenlegi állapot se rossz hogy mindkét fél örülhet a győzelemnek ha elpusztul az egyik épület.
-
phanzetomox
őstag
válasz
Murder3 #10036 üzenetére
ebből látszik hogy semmi sem úgy van ahogy elképzeled /elképzeljük. Fogalmuk sincs hogy az adott lappal mit kéne kezdeni.
mortarnal először én is hasonlóra gondoltam, de esélytelen hogy visszakapja a régi hp-t meg a knockotsztem megint csökkentenek valami értékén.
Szerintem a mapok nem csak a mortar szempontjából nincsenek jól ballanszolva.Mert szerintem az már régen rossz ha elkezdek menni valakivel 2v2 rankedet erre kapunk egy olyan mapot hogy már hátrányból indulok ,mert:
tudom hogy az ellen itt tud mortarozni,
vagy olyan nagy a map hogy az ellen épít egy SoM-t és kihuzza t3-ig,
vagy szimplán két ponton lehet támadni az ellenfélt a rossz camp kiosztás miatt (random mapon ) így frost ellen esélyünk nincs mert ahhoz több helyen kéne támadni ami itt nem megoldható.
Szóval sztem azért a mapok se tökéletesek
egy másik példa: 2v2 unrankedezek, társam pure fire, én fire/nat. épp egy legend és egy grandmaster rangú játékos ellen játszottuk a 3. kört,ők frost illetve shadow deckel mentek. Mikor meglátták hogy melyik mapot akarjuk indítani ez volt az első megszólalásuk: pff pure fire and fire/nature on yshia ? its not too fair hey !
elötte mindhárom meccset szorosan de nyerték, ezen a mapon viszont nem akartak játszani ellenünk. És ez nem csak a mortar miatt van hanem kollektív a long range unitok miatt, (mivel stalkerrel és dancerrel is elég jól lehet operálni yshia-n)
na de akkor most el kéne vennünk a fire egyik alapvető sajátosságát ?
a mortar op ez biztos, (én is kellemetlenül érzem magam ha használnom kell )
de sztem a mapok se teljesen jók. Nem csak a mortar vagy a long range miatt (ez csak az én véleményem ) -
OnSeT
őstag
válasz
Murder3 #9972 üzenetére
na de én nem piszkálok semmit a menüsorban.
először minden ok, arrébb rakok pár wellt, mentek és ilyen lesz :S
és csak ha ingame kipróbálom akkor jön elő az elszíneződés az editorban minden ok.de most ingame is jó lett mindegyik, remélem így is marad, mert még kell egy két módosítás
-
Sousuke90
aktív tag
válasz
Murder3 #9936 üzenetére
Tetszik a map-ötelet.
Én pont az ilyen típusú pályákat hiányoltam eredetileg.
Mert pl. Warcraft3-ban a közösség önmaga könnyedén fenntartotta az új mapokkal a játékot.
Bár el kell ismerni, hogy az az editor sokkal felhasználóbarátabb volt.Amúgy ha működik a pálya, akkor egy screent tegyetek fel pls hogy megnézhessem én is ^^
-
OnSeT
őstag
válasz
Murder3 #9936 üzenetére
az a helyzet hogy az a múltkori bug elvette a kedvem az editortól.
kinti fórumon meg hiába kérdeztem rá mi lehet a megoldás, nem kaptam érdemi választ.de majd ha lesz időm megnézem hogy még mindig előjön e az a bug.
első körben sztem érdemes lenne egy "gyári mapon" kipróbálnod, azok jól vannak balanszolva, aztán ha jó a script, akkor majd gyárthatunk hozzá sajátot is, feltéve ha megszűnt az az idegesítő hiba.
-
-
Sousuke90
aktív tag
válasz
Murder3 #9884 üzenetére
Ha pont a roots közepében van az egységed, akkor nem lehet rootson kívülre idézni.
De van hogy taktikai szempontból megéri idézni egy olcsót és annak a presence mellé a lényeget.Én pl. Haladuron többször is előadtam, hogy kint volt egy nagyobb serege az ellennek középtájt ami kötötte a powert ezerrel és burrowert próbáltam elvinni a kezdő orbjához, hogy ott is támadjak, és rootsot rádobta, ilyenkor jön mondjuk egy strider 50ért a roots szélére és rootson kívülre mehet a másik burrower.
-
Gyuri27
félisten
válasz
Murder3 #9874 üzenetére
Erről beszéltem. De erről a ballansz hiánya tehet. Ha egy új frakció nem lenne sokkal erősebb mint a régiek ilyen nem lenne.
Láttam egy dekka repet joedemoe ellen. Dekka csak joethenoobnak titulálta. Semmi mást nem csinált a pro mint reavert robbantott és annak a revivjét. [link] -
OnSeT
őstag
válasz
Murder3 #9843 üzenetére
nem lenne azzal semmi gond, egy 4v4 esetén már jelen lenne mind a 4 szín mindkét csapatban, mindegyik a saját erősségével és hátrányával.
ezáltal a jelenlegi op kombók is védhetővé válnak.arról meg hogy mindenre cc heal buff megy:
nem 3v2 vagy 4v2 -ről van szó hogy az egyik fél agyon tápolja az egységeit a másik meg csak tétlenül nézi.
mindkét fél ugyanolyan létszámmal és lehetőségekkel rendelkezik.somból hiába van akár 5-6 felépítve , mivel felesleges 2nél több belőle, ugyanis egyszerre csak egyet lehet aktiválni. a som önmagában nem lenne erősebb 4v4ben mint 2v2ben.
2 felépítéséhez meg elég egy pure nature játékos.a shadow már így is népszerű, a kristályokban meg pont az a jó hogy a dual orbos lapok felé tereli a népet.
-
TazLeacher
nagyúr
válasz
Murder3 #9843 üzenetére
felteszem akkor már a t4 is be tudna jönni ha.
Komolyan behalok néha rajtad. Elolvasod, hogy mit írsz?
Semmi személyes, és nem kell megsértődni, de annyira ba***a a szemem, hogy ilyen rohadt mód igénytelen vagy, hogy azt nem hiszed el.
Teljesen frankó kérdés, és nem bántás: magyar vagy?
-
OnSeT
őstag
válasz
Murder3 #9839 üzenetére
jelenleg a 2v2-ben pont az megy amit kifogásolsz a 3v3ban és 4v4-ben.
2 somhoz meg nem kell 2 pure nature player, elég egy aki 2-t felépít és felváltva aktiválja.
harvikat meg spamaelheted egy frost player azt röhögve beütivagy jönnének t3-ion a betariel meg bloodhorn spamek
ahhoz enli is kellene a csapat nagy részének, mivel 1p nem tud spemet csinálni.
de ebben az esetben meg kiesne rengeteg kulcsfontosságú lap.
egy blood vagy batariel lehívás nem kevés power, a saját csapatnak ugyanennyi áll rendelkezésre védeni.azt viszont nem értem miért félsz ennyire egy 3v3 vagy 4v4 verziótól
jah, szerintem is jó lenne 1v1ben hogy behal a harvi és 150 power instant megy vissza a power poolba. ezt sztem gondold át még1szer.
(#9841) jer1cho még csak standardon csinálták meg, és az utolsó láda begyűjtését kel még megoldaniuk.
-
OnSeT
őstag
válasz
Murder3 #9825 üzenetére
elhiszem hogy jó lenne neked, főleg 2v2-ben pure nature társsal.
RB nyomatja a powert + a behalt egységek powerének 50%-azonnal visszatérítődik és még erre a társ rányomja a somot, na jah ez már nem kicsit lenen op.mondjuk nekem se lenne rossz a rage a fire egységeimre.
de ezek a legendaryk nem ilyen céllal jöttek ki.
3v3 ill 4v4, lehet hogy az ellennek több lehetősége lenne kombózni, de azért azt se felejtsd el hogy a védekezésre is több lapot tud felhozni a saját csapat.
taktikai pvp-t gyorsan össze lehetne dobni, ha nagyon akarnák egy délután alatt aktiválni tudnák a 4 személyes free for all játékmódot, ehhez még új mapok sem kellenének mivel a 2v2esek fele alkalmas lenen erre a módra is, mindössze pár beállítást kell módosítani.
a spalsh unitok sok esetben combosabbak mint a dual orbosok, ezért van az hogy jelenleg nincs kizárólag dual orbos egységeket tartalmazó deck.
virtuosot pl. milyen egységgel váltanád le banditnál? ( nem a képessége miatt jó ide, hanem az L bónusz miatt)
vagy ashbonet? erős +siege + légit is támad és még jól lehet supportálni is
jelenleg ennek sincs alternatívája. -
OnSeT
őstag
válasz
Murder3 #9820 üzenetére
a kristályokkal pont az volt a célja a fejlesztőknek, hogy ne csak egy-két dual orbos lap legyen a deckekben.
mondjuk ha meghagyták volna az eredeti verzióban ezeket a lapokat akkor nagyobb sikere lenne, (állandó működés well of gifts módra, gyengébb stat mellett) mivel így, hogy 20mp-re aktív 60 mp töltés után a használata elég sok mikróval jár.
viszont még így is megéri betennibanditnál pl a t2es egységeket teljesen ki lehet váltani a meglévő dual orbos lapokkal, t3 viszont egyenlőre gyenge. ( föleg a corsair nerf után) de majd az amii megjelenésével ezen a tieren is elég lesz csak bandit egységet használni
banditnál két irányból érdemes választani (nature vagy shadow aff.)
a nature kristálynál az egységek életben tartása a cél ( instant 400 heal minden egységnek a mapon.) shadownál meg a megfelelő időben történő feláldozásuk az 50% instant power visszatértés miatt.
értelemszerűen csak egy kristályra érdemes építeni.ebből is látszik hogy még azonos felállást használva is két teljesen eltérő játékstílust kell alkalmazni.
én azt mondom maga az ötlet jó, az már más kérdés hogy a gyakorlatban hogy fog működni és mennyire fog elterjedni.
de mivel C lapként adták ki őket nem lesz drága a beszerzésük.
én pl. szívesebben látnék egy bandit deckben kizárólag bandit egységeket, stonekinben csak stonekint stb. ,a mostani fire és shadow ill. nature és frost stb spalsh unitok helyett. -
OnSeT
őstag
válasz
Murder3 #9785 üzenetére
ne kombinálj ennyire, a 2 hónap nem arra vonatkozott, előtte is voltak problémák de legalább folyamatosan jött az UPDATE.
te elégedett vagy a mai patchel én meg nem. ennyi.
a mai felhozatal 90%-ra számítani lehetett hogy jön. semmivel sem hozott többet ez a patch, mint az év elején kiadottak. -
Gyuri27
félisten
válasz
Murder3 #9786 üzenetére
Jah. A slayer nekem is sz.pás. A lyrisht én se tudom knockolni.
Én úgy látom, hogy eddig javarészt shadow és némi firés behatásra nerfeltek eddig lapokat.
Nyilván jobban odafigyelnek ha a játékosok fele (shadow) vagy 30% (fire) sirdogál egy lap miatt. Így lett nerfelve a cc, a linked, a breeding sőt még az is, hogy a burri ne tudjon átgyalogolni az s unitokon. Olvass bele a do kinti totyikjába. Mekkora volt a sirás, hogy egy l-s egység knockolja az s-s egységeket. Nyilván az nem tünt fel, hogy a charger szintén átgyalogol rajtuk, a mage az m-s unitokat is szét dobálja.
Úgyhogy hagyjuk az iróniát. Mert a kinti posztok alapján úgynézem a shadowos kollégák sirnak a nerf után leginkább. Ez meg abbol adódik, hogy ritkán látnak nature t1-t, még ritkábban pure naturét és fingjuk nincs mit kéne csinálni. Ezért lehet, hogy egy alacsonyabb rangú simán berusshol egy shadow grand vagy battlemastert. -
TazLeacher
nagyúr
válasz
Murder3 #9779 üzenetére
2 hete még itt sírtál, hogy Te kész, abbahagyod, amíg nem jön az Amii, mert így szar, meg úgy szar. Akkor most hogy is van ez?
A Nasty nerf-el viszont teljesen egyet értek. Mindenkinek ez volt a baja. Ha ennél jobban nerfelték volna, akkor lehetett volna egyszerűen egy nagy villanás is a hatása, aztán kész. Ez a lap ezt tudja, amióta megjelent a játék. Azóta semmi sem változott. Bejöttek a Revenantok, erre elkezdődött a sírás, hogy ez így "nem ér". Most visszaállították az eredeti állapotába. Ennyi.
Tremor nerf? Vicc. Szintén játék megjelenése óta jelen lévő FREE lap. Erre nerf-elik, úgy, hogy még a Tutorial deckben is benne van? Komolyan? Most, így 1 év után? Neeee..
Corsair: mindenki buffot remélt, hogy használható legyen. Kapott nerfet, oszt kuss.
Tempest: semmin nem változtatott, így se használja senki, úgy se fogja.
Moon: korrekt.
Virtousso: Gyuri27 leírta a lényget.
-
OnSeT
őstag
válasz
Murder3 #9779 üzenetére
egyszer már leírtam nem copizom be ismét.
megindokoltam a véleményem, azt is olvasd el ne csak egy részletet ragadj ki a hszemből.nézz rá erre a listára: [link]
amíg év elején 2-3 patch jött havonta, addig most 2 hónap alatt jött egy.az amiit meg ha jól emlékszem 3 hónappal ezelőttre ígérték.
2 hónap "adásszünet" után meg elvártam volna hogy belőjek bétát.ehelyett meg csak egy szimpla patch jött.
de annak legalább örülök hogy te egyedüliként teljes mértékben elégedett vagy a mai felhozatallal, és hogy szerinted semmi probléma a játékkal, jó a balansz ill. a fejlesztők megfelelő ütemben frissítik a gémet.
-
Gyuri27
félisten
válasz
Murder3 #9777 üzenetére
Viszont azt elvárhatná az ember, hogy egy nerfnek legyen értelme. Jelentem a virtuoso nerfnek semmi értelme nem volt. Mert a hatását hiába csökkentették, de pont felére csökkent a lehivási költség is, és sürübben használható.
Igen a mortar is maradt op, meg a shade is, meg most a virtuoso is op maradt.
De az maradt a nasty is. Az igaz, hogy nem duplát robbant. De egy szimpla reaver robbantás is elég jól sebez. -
phanzetomox
őstag
válasz
Murder3 #9771 üzenetére
Egyszer mondtál valami olyasmit hogy : "amíg te nem tudod hogy én mért játszom addig az ilyen hozzá szólásoktól kímélj !" a tartalma ez volt nagyjából. ÉS milyen igazad volt ! amíg te nem tudod hogy nekem mért fontos az új promo addig ezen ne gúnyolódj kérlek
Én nem járok a counter strike topicba pedig régen sokat cséztem, és ha járnék se azért hogy a mások mindenkori véleményét kritizáljam. Csak mert a saját véleményem nem tudom kifejezni.
Remélem érted mire céloztam. Köszi,
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Milyen autót vegyek?
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Autós topik
- Írországban lezárult, az USA-ban csak most indul az Apple dráma
- hdanesz: Hyundai Ioniq 28 kWh - Újabb tapasztalatok - fogyasztás és hatótáv
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Samsung Galaxy S25 - végre van kicsi!
- Építő/felújító topik
- Napelem
- Yettel topik
- További aktív témák...
- Hp 15,6",AMD A10(4X2,9Ghz),8 GB RAM, Jó állapot
- Lexar NM790 2TB M.2 NVME PCI-E 4.0 x4 - Új - 7400-6500 MBs - Eladó!
- BH Fitness Prisma M30 futópad kedvező áron, első tulajdonostól
- ÚJ Asus TUF Gaming F17 FX707 - 17.3"FHD IPS 144Hz - i7-13620H - 16GB - 1TB - RTX 4060 - 3 év gari
- Macbook Pro Retina 2017 94%-os akku, nagyon szép állapot
- Corsair K100 Air wireless (CH-913A01U-DE) DE SN - A1E4G325503IVC
- BESZÁMÍTÁS!Samsung Galaxy Tab S10 Ultra 256GB 5G tablet extra tokkal garanciával hibátlan működéssel
- OLCSÓBB!!! DDR5 16GB 8GB 32GB 4800MHz 5600MHz RAM Több db
- Országosan a legjobb BANKMENTES részletfizetési konstrukció! Lenovo ThinkPad L16 Gen 1 Prémium
- Új! Számla + 1-3ÉV Gari! Áfás! Gamer PC - Számítógép! I5 14400F / RTX 5060 Ti / 32GB DDR5 / 1TB SSD
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest