Hirdetés
- Az éj sötét és tele van Xiaomi 14T-vel
- Google Pixel topik
- Apple iPhone 16 - ígéretek földje
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Apple iPhone 13 Pro Max - őnagysága
- Apple Watch Series 10 - évfordulós kiadás
- Netfone
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
Hirdetés
-
Elstartolt az Ulefone 5G-s, hőkamerás strapatabletje
ma Mindent egyszerre kínál egy készülékben, hagyományos Armor 4 Ultra is akad.
-
Meghökkentő méretű adatközpontot építenek Nagy-Britanniában
it A Blackstone megerősítette: 13 milliárd dollárért építenek adatközpontot Nagy-Britanniában.
-
A saját fejlesztésű pellikulák nagyon segítik a TSMC-t
ph Az Intel és a Samsung nem tudja hozni a tajvani cég hibaarányát az ASML gépeivel.
Új hozzászólás Aktív témák
-
MODERÁTOR
válasz Cs1csó #45084 üzenetére
Ezzel foglalkoztam majd két évig. Vágtunk le oszlopról ügyfelet, kerítésről vettünk le gázórát. Stb. Ásni hívtuk a megfelelő embert.
Nekem sántít a sztori. Mire hozzánk jutott a dolog, az millió levél, e-mail, telefon váltás stb előzte meg. És ez áramnál több hét, gáznál hónapok is elmennek. Te tudtad, hogy mennek az emberek, egy számla miatt inkább hagytad magad kikapcsolni? Sokszor volt, hogy pont mi szóltunk a szolgáltatónak, hogy valami kommunikációs gond van. Rossz cím, rossz a kiértesítés, rossz a telefonszám.
Olyan is volt, hogy a szerelő vitte be az E.ON-ba ügyfélszolgálaton kifizetni a számlát. Szóval itt valami nekem nagyon kerek. Tudtad, hogy valami nincs befizetve, vagy a szolgáltató tudta. De inkább leveteted az órád mint bemenj az ügyfélszolgálatra, egyeztetni. Pont a gázórát, amit rohadt cirkuszos visszatenni ügyfél részről.
(Sokan nem tudják, de két át nem vett terítvény már sikeres kiertesítés)[ Szerkesztve ]
Egyetlen atombomba képes elrontani az egész napodat!
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen