-
Mobilarena
Autóhifi
Új hozzászólás Aktív témák
-
PiciPeti
őstag
válasz
#28001792 #62097 üzenetére
Ezért az elmegy kategóriát erősnek érzem egy 80PRS esetén, de a nem túl természetes hangzással, és a hülye menüvel egyetértek amúgy. Nekem legjobban a preset lehetőségek hiányoznak amúgy.
Viszont mivel nincs alternatíva, még a közelében sem, így sajnos nem nagyon lehet választani...
Ezt a sub tartomány dolgot nem igazán értem...
A P99 meg nem nyújt annyival többet, mint amennyivel drágább. A menüje ha lehet még hülyébb, az előlap rögzítése siralmas, a távja nevetséges... És hogy nincs benne BT, az pofátlanság sztem...
Hangban egyértelműen jobb, de nem annyival amekkora az árkülönbség... Annyiért meg van már proci, ami sokkal jobban használható.Szóval vagy 80PRS, vagy proci, de utóbbiból a használható még mindig jóval drágább összességében mint a PRS...
-
Castell
aktív tag
válasz
#28001792 #62067 üzenetére
szerintem maradjunk a realitás talaján, emberünk a gyári hangszóró helyére keres másikat
Nem mondtam olyat a műhelyekről, ami sértő lett volna, sőt az utolsó mondatom ezt cáfolja is, én csak leírtam, hogy mire számíthat, ha szerelőhöz viszi a cuccost
A realitás talaja továbbá, hogy 15 ezer a keret
A fórum meg arra való, h megosszuk a tapasztalatainkat, még ha nulla is. De ha valaki 15 ezer Ft-ért jobbat ajánl a fentebb leírt modelleknél, akkor tegye meg
A Mac Audio-t meg fikázni, hát nem tudom, a 10-15 ezres árkategóriában szterintem bőven jó, de ugyanezt mondanám egy Pio-ra is...
-
Castell
aktív tag
válasz
#28001792 #62064 üzenetére
OK, ha te mondod, de én a fülemnek hiszek, meg a kézzel megtapasztalt minőségnek és a 3 év garanciának.
istvan0122, tessék itt van 15-ig bezárólag hangszóró: [link]
Találsz Pio-t, Alpine-t vagy JBL-t is, pl ezeket: [link], [link], [link]
A fejegységed alap, a kiszakadt gyári fabia hangszóróknál ezek mérföldekkel jobbak lesznek, és lesz benne basszus is. Mi lemondtunk arról, hogy kiépítsük hátul a hangszórót, tökéletesen elég az egy pár előre. Bár nekünk a hely megvan, csak kábelezni kéne, de elég sok macera és úgy átlagban a beépítés ára is. sok cég patika áron dolgozik. Nekem csak egy fejegység cserére 10-15 ezret mondtak, plusz még a hangfalak, arra meg azt mondták, h mennyit kell bontani az ajtókárpitot... A sarki autószerelő 5000 Ft-ért cserélte volna fejegységet, plusz látatlanba szintén nem tudta vna megmondani a hangszóró cserét, plusz 2x lerázott, h majd jövőhéten érnek rá, utána meg elmentek szabira. Meguntam és teljesen laikusan kicseréltem mindent, még az "ajtókat" is sikerült kibontani/visszarakni a hangfal cserénél. A kábelek átkötése is megvolt. A fejegységnél szerencsém volt a csatiknál, minden passzolt elsőre. Utólag nézve nem nagy szám volt és spóroltam legalább 10-15 ezret, ami majdnem a fejegységem ára volt. Annyi gebasz volt, hogy bár a hangszóró gyári méret volt és márka/típus is rajta volt, h passzol az autómhoz, de kellett egy kis barkács, h hangszórókat a helyére kerüljenek... Talán az volt a gond, hogy az autómból faceliftes modell is van és az enyém nem az.
Szóval ha szerelőhöz viszed, számíts arra, h szakszerűen beépítik meg minden, de simán otthagyhatod mégegyszer a hangfalad árát.
-
Castell
aktív tag
válasz
#28001792 #62062 üzenetére
Sal, sencor, akai > én kb. ezekre írnám, hogy "Ha van lehetöseg ezektöl csak jobbat" persze szerintem még ezek is jobbak mint egyes gyári hangszórók...
(#62061) istvan0122 látom el vagy bizonytalanodva, de nem írtad le mik az igényeid és, hogy mennyit költenél rá. Nem sokat vacilláltam, mivel 10 ezer volt nálam a keret, de lehetett volna 5 ezer ft-ért is sencor. A "Ha van lehetöseg ezektöl csak jobbat " kijelentésről meg annyit, hogy a Sencor az ébresztőórán keresztül a hidegpárásítón át minden lópikulát gyárt, addig a mac audio egy hifire specializálódott cég.
-
outsiders
aktív tag
-
G.Zs.
senior tag
válasz
#28001792 #61398 üzenetére
Azert ne feledjuk hogy itt auto hifirol beszelunk, es mint zavaro tenyezo, az auto akusztikaja erosen belerondit a frekvenciamenetbe. Konnyen lehet, hogy ott lesz pup ahol normal esetben nem kellene, hogy legyen, es az is elofordulhat (foleg a melytartomanynal), hogy pont nem fogsz akkora kiemelest merni a vagasnal mert az auto maga csillapit azon a frekvencian. Persze ez csak elmelet.
-
BBéci
legenda
válasz
#28001792 #61394 üzenetére
Megőriztem a kinyomtatott mérési grafikont, ha lenne scannerem, most bemutatnám, mennyire nem volt púp a keresztezésnél. De felesleges bizonygatni, ha nem hiszed, az sem baj.
Viszont úgytudom, ha benne vannak az erősítőben a kártyák, akkor vágnak.
Tri módról egy szót sem ejtettem.
Ismétlem, nem volt és nem lesz aktív rendszerem, a passzívat jobban szeretem.Azt elfelejtettem hozzátenni, hogy a háromsávos parametrikus EQ használatban volt.
-
FerQleS
csendes tag
válasz
#28001792 #60536 üzenetére
@BBéci @Kavics83, köszönöm a segítséget, már le is beszéltem a randevút, holnap megyek az erősítőért.
@Kavics83, igen, elhiszem hogy bika, csak azért kérdezem számszerűsítve, mert nem tudtam, hogy nem lesz-e túl sok a hangszóróknak, mert bár nem a hangerőre utazok, de nem szeretném majd elfüstölni őket véletlenül sem.
A fej egy Pio da120 lesz, azzal nem lesz gond, a gyenge pont a gyári Roki mélyláda lesz szerintem, szóval következő lépésben majd azt is kicserélem.
Azt a részt, hogy legyen elég tápja, azt hogy kell érteni pontosan? -
#28001792
törölt tag
-
BBéci
legenda
válasz
#28001792 #60072 üzenetére
Suszter maradjon a kaptafánál! Tehát a beépítést végezzék szakemberek!
Megfordult a fejemben, hogy az új autómba én fogom beszerelni a rendszert és a rezgéscsillapítást elvégezni, de egyre kevesebb az esélye. Inkább olyan emberekre bízom, akik abban profik.
Neked nem beépítési tanácsot adtam, csupán a kép alapján felmerült gondolatomat - nem tud kellően szellőzni az erősítő - írtam le, maximális jóindulattól vezérelve. -
BBéci
legenda
válasz
#28001792 #60070 üzenetére
Ha megoldott az erősítő szellőzése, akkor írd azt és ne személyeskedj, mert az szigorúan tilos ezen a Fórumon!
Mit kellene tudnom a láda felépüléséről? Talán beteg? Akkor azért ilyen ronda.Kioktatásról szó sem volt, csupán leírtam a véleményemet, amit vállaltál, amikor a nyilvánosság elé tártad a fényképeket. Valóban nem ismerem a "dolgokat", de arról nem én tehetek, Te nem adtál elegendő információt.
1993-óta gyűjtöm a Car&Hifi magazinokat, valamint a német AutóHifit, ami sajnos egy ideje már nem jelenik meg. Rengeteg autó beépítéséről közöltek cikkeket, sok fényképpel illusztrálva. Egyik sem tűnt csúfnak.
Amikor a hazai Autóhifi, később Mobil szerkesztője voltam, majd a rövid életű magyar Car&Hifi fordítója és szerkesztője, saját szemeimmel láttam amatőr és profi beépítéseket, nem csak elkészült állapotukban, valamint fotók százait a munkák fázisairól. Folyamatosan látogattam a műhelyeket és hozzám is érkeztek megszemlélésre, meghallgatásra az autók. Tehát engem tapasztalatlannak nevezni kicsit durva kijelentés. -
BBéci
legenda
válasz
#28001792 #60068 üzenetére
Az erősítő hosszabbik oldalai bordázottak, de azok a képen látható állapotban nem tudnak hőt leadni, mert nem áramlik közöttük a levegő. Alapszabály, hogy erősítőt nem szuszakolunk be pici helyre, hagyni kell bőséges helyet a légáramlásra, vagy ventilátorral kell segíteni azt. Brax X2400-at használok 13 éve, bizony rendesen fel tud melegedni.
Ízlés dolga, számomra az a "láda" ebben az állapotában olyan, mint amit az előbb leírtam. Ráadásul az egyik fele sötétbarna, az eleje krémszínű, a teteje tarka. De nincs ebben semmi szokatlan, bár a gyantás/gittes megoldás nem általános, csak a helyspórolós és show beépítéseknél alkalmazzák. Egy időben megfordult a fejemben, hogy hasonlót készíttetek, nem is tudom, miért nem valósult meg.
-
BBéci
legenda
válasz
#28001792 #59819 üzenetére
Saját autóm rendesen megépített, csillapított, szigetelt, de az IASCA korszakban több magyar bajnokságon bíráskodtam. 4 alkalommal jártam végig a sinsheimi autóhifi kiállítást és mint akkreditált újságíró, bármit meghallgathattam, amit akartam. Akkoriban a kiállítás alatt rendezték a német bajnokságot, szóval van némi tapasztalatom.
A felsorolt házimozis alkotóelemek a belépő kategóriába tartoznak, de azt hagyjuk, mert itt offtopik. -
BBéci
legenda
válasz
#28001792 #59814 üzenetére
Talán félreértettél. Azt állítom, hogy autóban állóhelyzetben lehet jó a zene szubláda nélkül, de nagy sebességnél - ez részben ízlés dolga - számomra nem.
Az lehet, hogy Neked nem hiányzott házimoziban a szubláda, de az emberek 99 százaléka szerint csakis azzal az igazi. Még akkor is, ha a frontsugárzókban 30 centis mélysugárzók pumpálják a levegőt.
Mindkettőre érvényes a régi mondás: no bass, no fun!(#59817) pengusz77
Erősen ajánlott alul vágni a mélyközepekre jutó frekvencia-tartományt. Sőt, a szubszonikus szűrő is roppant hasznos tud lenni. -
BBéci
legenda
válasz
#28001792 #59809 üzenetére
Nem! Házimozi nem létezik szubláda nélkül! Ezt a házimozis topikok összes lakója megerősíti. Ha érdekel a miértje, olvasd el ezt a cikket: [link]
Autóhifi csak álló helyzetben.(#59810) Márton
Hamarosan a kutyát sem fogja érdekelni a 3D, lesz hely szubládának abban a kisautóban. -
Márton
nagyúr
válasz
#28001792 #59807 üzenetére
Igen, valóban 15W jöhet ki belőle
Pedig szeretem, mikor a fader-rel kicsit hátrébb tolom a zenét és középről szól.
Ez esetben is iktassam ki a hátsókat? És mi az ajánlott 10 ezerig előre?BBéci: én köszi, megvagyok mélyláda nélkül. Már csak a helyhiány miatt sem szeretnék. De amúgy sem. Aláírom, hogy jobb lehet, de akkor sem ér annyit nekünk. Sokszor komplett 3D mozit cipelünk a Kalosban
-
Lite
őstag
válasz
#28001792 #59707 üzenetére
Kíváncsi lennék rá! Sőt, jó lenne már egy olyan teszt, ahol egy adott / fix csúcskat rendszeren lehetne tesztelni a motyókat. Aztán árkategória alapján lehetne sorolni, mi az ajánlott, úgy általánosságban. Az egyedi rendszerekhez illesztés viszont maradjon mindenki sajátja...
-
Ear001
addikt
válasz
#28001792 #59376 üzenetére
Semelyik más cégnél nem tudok ilyen dolgokról, mint amit a DLS megtett.
Az Iasca és az Emma szabályai szerinti pontozásról pedig nem szeretnék kisregényt írni, de jól képzett bíró párosoknál sokkal kisebb a szubjektivitás lehetősége, mint azt ahogy a legtöbben elképzelik, és a szabályok változásával ez évek alatt egyre csak csökken.
-
Ear001
addikt
válasz
#28001792 #59373 üzenetére
Írtam én ilyet, hogy nem jó? Hallottam már én is egy csomó nagyón jól megcsinált DLS cuccal építkező autót, amire tényleg sok pontot lehet adni versenyen. Más kérdés, hogy olyat, amiben hosszú ideig csak úgy hallgattam volna mindenféle zenét, nem nagyon. Biztos nem volt szerencsém.
Hatszoros német bajnok, háromszoros európa bajnok = marketing.
Amúgy pont a DLS-nek van erre csapata és pénze, hogy ezeken az eseményeken jól szerepeljen, maximálisan kihasználva a reklámértéket.
Viszont honnan tudod, hogy az, ami az autóban van, és az, amit te a boltban megveszel azonos néven, ugyan az? Ebből már volt egy-két botrány velük kapcsolatban.
-
Ear001
addikt
válasz
#28001792 #59260 üzenetére
A DLS legnagyobb ereje marketing. Ügyesen vesznek innen-onnan, de én azóta nem bízom bennük, amióta a legnépszerűbb szettjük magasát minden értesítés nélkül kicserélték egy európairól ócsókínaira. Legalább egy MkII jelet tettek volna rá, vagy valami.
A Morel-ek technikailag tök rendben vannak, de nekem sose volt olyan, hogy beszereljük és akkor most hátra lehet dőlni. Inkább az, hogy dejó, defasza, azért építsünk majd hozzá valami keresztváltót, hogy úgy igazán megszólaljon. A Morel Supremo is mekkora királyság papíron, a való életben meg nem tudom, kinek sikerült rendszerbe integrálnia. Tudom, ez kicsit fura, mert itthon én is Morellel szerelt dobozt hallgatok, de azt nem ezért, hanem ennek ellenére kedvelem. Már többször mondtam a konstruktőrének, hogyha netán valami új magasat szeretne kipróbálni, kezdhetnénk az én dobozomban.
Az olaszokkal nincs baj, egy csomó remek hangszóró készítő kisüzem van, mint mondjuk a Ciare vagy a Proaudio, de valahogy a kész szettjeik kevésbé győztek meg, mint amikor valaki jó keresztváltót csinált hozzájuk.
Valaki kérdezte az Audisont is. Na nekem ők a tökéletes megbízhatatlanság mintapéldái. Egy időben rendszeres tevékenység volt, hogy az Audison erősítő tulajok jöttek két-három havonta, hogy recseg a cuccuk. Akkor ki kellett szedni ezeket, fedél le, a kilazult, kiesett kártyákat visszatenni a helyükre, de előtte kicsit szűkebbre nyomni a csatlakozásokat, és mondani, hogy akkor viszlát megint pár hónap múlva. A beállításuk logikátlan, a hangjuk nekem a legtöbbször vékony és enervált. Ja igen, volt szerencsém a Thesis erősítő premierjén jelen lenni, mindenféle bonyolult szervezések után beülhettem a nagyfőnök kocsijába. Hát úgy OK volt, de nem ájultam el tőle, sokkal-sokkal jobb kocsikat is hallottam, de az nagyon vicces volt, hogy a srác, akinek a gondjaira volt bízva a kocsi és az egész bemutató rendszer, elmesélte, hogy hoztak két tartalék erősítőt is, ha valami lenne, és lehet, hogy az egyiket már cseréli is.
-
PiciPeti
őstag
válasz
#28001792 #59362 üzenetére
Gladent nem ismerem, még nem is láttam, de gondolom hogy jó lehet, egész szép palettát is alakítottak ki.
Nekem a Silent Coat (nem ez van ráírva amúgy, valami orosz Accustrics vagy mi, de ugyanaz sztem) nem nagyon vette fel a mélyedések geometriáját, ha onnan indítottam, akkor a széleken megtört, gyűrődött az alu réteg, belenyújtani meg nem tudtam.
-
Lite
őstag
válasz
#28001792 #59261 üzenetére
Na, ez nem fog sosem megtörténni.
Olyan rohadt nehéz, hogy ha erre még rákerülne még bitulap, meggörbülne/leszakadna a zsanér. Tudod, milyen rohadt nagy ajtaja van egy Chevy Epica-nak??? Inkább a kárpit alá, vagy az ajtómerevítő szigetelésre tudnék elképzelni öntapadós szivacsréteget, a hang befolyásolására.
De az tény, hogy az STP "hangja" nekem sokkal jobbnak tűnt a mélytartományban... -
d.beni
aktív tag
válasz
#28001792 #56572 üzenetére
első szett: Hifonics TS6.2c hangszóró szett
hátsó szett: Hifonics TS62 hangszóró
méyláda: Hifonics MR10BP mélyláda
kondi: Hifonics HFC1000és az erősítő vagy a jbl vagy a hertz.
amit keresek az az élvezhető minőségi zene halk hangerőn is, és hangosan is, persze nem az a brutál hangos hogy szétessen az autó.
rock kivételével minden műfajt hallgatok. -
kacsa7
őstag
válasz
#28001792 #56458 üzenetére
Egy szóval nem írtam, hogy jobb. Azt írtam, hogy több a beállítási lehetőség. Ha kell a 4 út, akkor van Bit One és sok más proci is. Még mindig nincs annyiban mint a p99rs. Persze kérdés, hangminőség terén mi jön ki a végén, de a beszélgetés a beállítások sokrétűségéből indult ki. Abban gyakorlatilag bármelyik proci veri a fejegységeket.
Erősen próbálgatásban vagyok, de a linkwitzet is használtam. Azzal talán kicsit könnyebb összelőni anélkül, hogy komoly kiemelés vagy lyuk lenne. -
kacsa7
őstag
válasz
#28001792 #56441 üzenetére
Akkor legyünk tényszerűek. A Pio Dex-P99RS-ig kb. egyik fejben sincs ennyi beállítási lehetőség.
Pl a 80PRS-hez képest 2x annyi sáv van EQ-ban, pontosabb az időkorr, sokrétűbbek a vágási lehetőségek.
A vágást egyébként a P99RS-nél is sokkal részletesebben lehet benne állítani. -
I'am Dony
őstag
-
kacsa7
őstag
válasz
#28001792 #55753 üzenetére
Olyan áron volt, hogy nem lehetett kihagyni. Kipróbáltam, tetszett, de nem éreztem, hogy a Kicx 6020-al előrébb vagyok vele. Eladtam, még kerestem is rajta. Aztán csak motoszkált bennem, hogy nem feküdtem rá eléggé a próbálgatásra. Jött még1 szembe és tudtam, hogy ez kell
Mióta használom és egyre jobban belemerülök, látom, hogy kell a hangszórónkénti testreszabhatóság.Amúgy lehet, tudok egyet, ha véletlenül efelé megy az irány
-
hatala
tag
-
hatala
tag
válasz
#28001792 #55689 üzenetére
Gondoltam hogy ez lesz, mert csak én tudom, miket vásároltam össze mostanában.
Bocs a kavarodásért.
Jelenleg van egy komponens szettem, per pillanat azt hajtanám a Focal erősítővel, valamint rákötném a mélyládát is.
Ez akarom most megvalósítani.Ezt a jelenlegi komponens szettet jövőre lecserélném és gondoltam hogy vennék használtan egy Focal PS165FX szettet pl. valamint van itthon ez az Emphaser kick, ezt is a Focal FP 4.75 hajtanám majd, az Eton láda mellé meg vennék egy Eton Pa-t, de ezek a későbbi tervek.
-
G.Zs.
senior tag
válasz
#28001792 #55495 üzenetére
Kicsit utana olvasva a dolgoknak, talaltam nehany infot ami fontos lehet a ket erosito adatainak osszehasonlitasaban:
Ketcsatis erosito dampingja konkretan a felere esik hidalva. Azt gondolom, hogy a ketcsatis Steg dampingjat nem hidalva adjak meg a specificacional, tehat az esetunkben a >1000 ertek valoszinuleg nem igaz, az Alpine-ra viszont igen. Mivel pontos erteket nem latok sehol, egyelore csak gyanithatom, hogy az Alpine dampingja joval nagyobb, mint a Steg-nek.
A Steg THD erteket ad meg a specifikacioban, az Alpine speckojaban THD+N ertek szerepel CEA 2006 szabvány szerinti meresben, tehat az egyik harmonikus torzitas a masik harmonikus torzitas + zaj.
ALIPNE-rol ezt talaltam:
CEA-2006 Power Rating (40hm , 14.4V = 1%THD+N), S/N 80dBA (Ref. 1W into 4Ohm):
1000W x 1
RMS Power (at 14.4V THD+N,20Hz-200Hz)
Per channel into 2 ohms : 1000W x 1 (<=1%THD+N)
Per channel into 4 ohms : 1000W x 1 (<=1%THD+N)A CEA 2006 specifikacio szerinti adatot a STEG-re egyelore csak ennyit talaltam:
CEA-2006 A COMPLIANT DATA
POWER RATING - Watts per channel @ 4 Ohms <1% THD+N 255 x 2
SN RATIO - reference: 1 Watt into 4 Ohms 85 dBAEgyelore nem latom azt az oriasi kulonbseget a STEG javara, sot a damping miatt konkretan az Alpine-t mondanam jobbnak.
A meresi adatokat itt es itt talaltam, mivel ezek nem hivatalos oldalak, a valosag tartalmukat nemi fenntartassal kezelem. Ha lesz idom, megprobalok meg tobb infot keresni.
Ha valami hulyeseget irtam, szoljon, aki hozzaerto.
-
G.Zs.
senior tag
válasz
#28001792 #55495 üzenetére
Kicsit olvasgattam az adatlapokat. Nem lettem okosabb.
A PDX 1.1000-et Steg K2.03-al hasonlitottam. Tegyuk fel hogy egy combosabb 4ohmos sub-ot akarok hajtani. Mindket erosito nagyjabol 1000W RMS-t tud ezzel a terhelessel.
Steg:
- Class : AB
- THD distortion @1KHz - 90% 4ohm nom. power : 0,03%
- Damping factor @4ohm: >1000Alpine:
- Class: D
- THD at Rated RMS Power: 1%
- Damping factort nem talalom egyelore sehol. A egyetlen infot egy review-ban talaltam: The design of the PDX’s damping factor makes it 350% better than class a or b amplifiers.Egyelore ezek az adatok nekem semmit nem mondanak. Steg THD-jat nem tudom mekkora a szamomra erdekes 50Hz kornyeken, igy nem tudom osszehsonlitani az Alpival. A damping sem mond nekem semmit, mert nem tudom, hogy a Steg-nek 2 csatis modban van-e ekkora dampingja vagy hidalva. Tudtommal hidalva esik a damping, de hogy mekkorat, azt a jo eg tudja. A PDX dampingja meg mihez lett hasonlitva? Mekkora egy atlag A vagy B class erosito dampingja?
Itt kellene egy szakember segitsege.Szerk:
Kozben megtalaltam az utod PDX M12 dampingjat.
- Damping Factor: >1000 (nem irja, hogy hany ohmon) -
G.Zs.
senior tag
válasz
#28001792 #55489 üzenetére
Probaltad mar a PDX-et? Szerintem mast mondanal.
Egesz odaig, hogy ezt kiprobaltam volna, ugyanazon a velemenyen voltam, mint te, foleg hogy a kezdetek kezdeten volt Massive P500.1-em, ami hangban sehol nem volt meg egy 35xx-hez kepest sem.K Steg-et nem tudok szerezni sajnos, pedig kiprobalnam. Itt Londonban egy darabot sem lattam az elmult egy evben eladot, sem a K szeriabol sem az elozoekbol. Viszont lattam mar elado Steg elso szettet meg melynyomot, ami meg otthon nem nagyon forog a piacon.
-
G.Zs.
senior tag
válasz
#28001792 #55486 üzenetére
Abba nem akarok most belemenni, hogy kell-e sub vagy nem. Mindenki eldontheti. Szerintem kell, de ez az en velemenyem...
En meg nem hallottam olyan AB osztalyu erositot ami sub-on elvert volna egy Alpine PDX 1.000-et. Azt a fajta gyorsasagot, pontossagot, precizitast, ahogyan az az erosito kontrollalta a nyomot eddig nem lattam AB osztalyu erositotol, pedig tesztelgettem joparat.
Persze en sem lattam/hallottam mindent, meg izlesek es pofonok, de en az uj rendszerembe szite biztos, hogy ezt fogom sub hajtasra hasznalni.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
● A topikban TILOS hirdetni!
● Az összefoglaló elolvasása kötelező, a legtöbb kérdésre választ kapsz.
● Az összefoglalóban megtalálható kérdésekre NEM válaszolunk.
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- The Division 2 (PC, XO, PS4)
- Kerékpársportok
- TV antenna és jelerősítés
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Yettel topik
- Windows 10
- Melyik tápegységet vegyem?
- Xiaomi 14T - nem baj, hogy nem Pro
- További aktív témák...
- Lenovo IdeaPad 3 17ITL6 - 17.3" HD+ Intel 6305 - 8GB - 256GB SSD - Win11 - MAGYAR
- OHH HP EliteBook 850 G8 Fémházas Multimédiás Laptop 15,6" -40% i5-1145G7 16/512 Iris Xe FHD EU-HUN
- Toshiba Enterprise Capacity MG09 18TB - 512MB, 7200rpm, SATA3 - 100/100 -as - Eladó!
- FSP Aurum Pro 1200W 80 PLUS Gold - AU-1200PROH
- EVGA RTX 3070 8Gb
- Motorola G72 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- AKCIÓ! Gigabyte H610M i5 12400F 16GB DDR4 512GB SSD RX 6700XT 12GB Zalman S2 TG Seasonic 650W
- Samsung Galaxy A16 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone Ryzen 5 5600X 16/32/64GB RAM RTX 5060 8GB GAMER PC termékbeszámítással
- Google Pixel 8A 128GB 12 hónap garanciával
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest