Hirdetés
- Telekom mobilszolgáltatások
- Milyen okostelefont vegyek?
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Poco F5 - pokolian jó ajánlat
- Megérkezett a Pixel 5 és 4a 5G
- Samsung Galaxy A34 - plus size modell
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
Új hozzászólás Aktív témák
-
AsakuraDave
őstag
Inkább tennék már bele a RayTracing -et amivel annó nagyon hírdették, az elég faszentosan nézett ki, főleg, hogy már Ray Reconstruction is van a legújabb DLSS -sel igazán megléphetnék, vagy tényleg ekkora ordenáré nagy kamu volt?
There's only one thing that hurts people more than lies. It's saying out loud the truth and facts.
-
válasz
AsakuraDave #1 üzenetére
Én RTX3080-al úgysem kapcsolom be soha az RT-t (talán 4090-el be lehetne).
Én a HDR10-et hiányoltam. Az szerintem még többet is dob az összképen , miközben elenyésző a teljesítmény igénye.A DLC-k pedig nem érdekelnek úgy, ha nincsenek benne a Game Pass-ben.
(Virágbolt pedig nem árulja, mert komcsi krekker nem krekkel komcsi cuccot...)[ Szerkesztve ]
TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
-
GodGamer5
addikt
válasz
AsakuraDave #1 üzenetére
Elég szégyen, hogy még a dlc megjelenésére sem sikerült összehozni az rt támogatást... Amúgy megjelenés után írták, hogy később lesz benne rt, volt róla valami interjú is.
"It's not a Loop, it's a Spiral"
-
AsakuraDave
őstag
-
Uhh de rég tóttam ezt a játékot, még anno PC-s korszakomba.
Ideje lenne megvenni PS-re is aztán DLC-kkel együtt kitóni újra.janos666:
Nem mert amit én már végig tótam egyszer az régi szóval annó még a Gém Pass-ban a PC-s korszakomban ami pár hónapja volt.
Amikor még lehetett 300Ft-ért Game Pass-od.
Csak ugye azóta pénzéhes lett a Májkrofos, lásd Bethesda felvásárlás Sztárfild-el és nyakunkon az Activision/Blizzard felvásárlás is.
Csak azt nem tudom mit fogunk akkor PS-en tolni ha mindent elvesznek tőlünk.
Sajnos akinek van pénze annál van a hatalom és a versenyhivatalban sem, érdekel ez senkit.
Bezzeg anno az érdekelte őket hogy csak Internet Explorer van a Windózban és az igazságtalan volt.
Az nem az hogy minden felvásárol egy mamut cég hogy egy másik céget megfosszon ebben az esetben új játékoktól.
Szánalmas ez a világ.[ Szerkesztve ]
S23 Ultra / Watch 6 / Q80T 65" / GFN / NUC 13 Pro / JBL / S3000 Pro / WH950NB
-
válasz
AsakuraDave #4 üzenetére
Nem gagyi, mert akárhova fejlődik a DLSS, a render felbontást mindig csökkenti, ami kötelezően rontja a képminőséget a natívhoz képest akkor is, ha valakinek szubjektíven még jobban is tetszik amit produkál. És nem, 25-30% teljesítményt sem akarok feláldozni a jobb megvilágítás/árnyék/tükröződés effektekért.
Ott van félkészen a HDR10 a játék legelső nyilvános verziójában. Sokkal többet dob a látványon (legalább is egy "igazi" HDR kijelzőn, mint pl. egy OLED), mint az RT, és ~0 teljesítményigéé van. Azt miért nem kalapálták már ki félkészről használhatóra?
Nem akarok szép árnyékokat, hogy aztán ~117 helyett ~61 fps-el játszak 1440 helyettett 720p renderben az AI skálázás artifact-jeit és természetellenes hamis élességét bámulva, miközben igazából csorbulnak az eredeti finom részletek (már amikor vannak a játékban natív magas felbontás mellett).
Főleg, hogy a legtöbb játékban az RT is artifact-el attól, hogy össze-vissza manipulált hybrid megoldások vannak csak, amik értékelhetően futnak. Zajosak és "lagolnak" az árnyékok, mert kis résztességgel fut le az RT, amit aztán felskáláznak, zajszűrnek, összemosnak a raszterképpel, amitől olyan "olvadó kásás" mozgás közben, és látszik, hogy lassabb is, mint a képfrissítési ráta, mert nincs minden képkockához kiszámolva az RT. Ezen túl általában nem is mennek elég messzire a sugarak, és néha több mindent kihagynak, mint amit a hagyományos megoldás.Ez egy élesben tesztelhető techdemó, semmi más. Nem játékra való, hanem nézegetésre. Majd talán majd 2-3 generáció múlva nem csak a csúcs VGA-kon és nem csak 2-3 generációval lemaradt játékokban (amikbe utólag tették bele az RT-t) lehet majd használni játékra is. Bár abból kiindulva, hogy manapság egyre nagyobbak és áraméhesebbek a chip-ek és elszegényedik az egész világ átlagnépe, még ez sem biztos.
#5AuraSync - Nem kevered össze valamivel? Ez idén jelent meg, kicsit több, mint fél éve.
[ Szerkesztve ]
TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
-
Szerintem ha valaki egy kontextuson belül használja a "régen" és "előző korszak" kifejezéseket, akkor az olvasó nem 3 hónapra, hanem legalább 1-2 évre gondol.
TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
-
Redneck
veterán
Series X-en toltam és marha jól nézett ki. Egy-egy animáción és modellen kívül, nem volt vele gondom. Elhiszem hogy anno ezzel promózták a ray-tracinget, de őszintén nem érdekel, nekem nem hiányzott.
Akciósan majd behúzom a DLC-ket is, mert nagyon hangulatos volt az alapjáték.
Play Hard GO pr0! - A bugfix, a hiba véglegesítése a programban. http://steamcommunity.com/id/redneck026/
-
-
Redneck
veterán
válasz
Bad Pritt #11 üzenetére
Nem ezért vergődött, hanem mert pénzéhes az MS, és mert mindent felvásárol.
AuraSync:
1-2 cég miatt még szerintem nem kell aggódni, de PS-t amúgy is az exklúzív címek miatt választanak a legtöbben.
A felvásárlások ellenére, kb. minden megjelenik továbbra is a kék oldalon. Az MS sem hülye. Nem fog elengedni x millió vásárlót...
Egyébként meg ha már pénzéhség. Megnézném a helyedben a Sony árazását, és áremeléseit a PS+ kapcsán.Play Hard GO pr0! - A bugfix, a hiba véglegesítése a programban. http://steamcommunity.com/id/redneck026/
-
Bad Pritt
nagyúr
Visszamehetsz PC-re, ott van minden, ami miatt sírhatsz.
Microsoftnál jönni ezzel az exkluzivitás bullshittel külön megmosolyogtató, mikor már mindenféle jöttment streaming szolgáltatókkal is évtizedes szerződéseket kötöttek, kb. nem lesz ember a világon, aki ne tudna játszani a játékaikkal.
[ Szerkesztve ]
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
L.Edit
tag
Én itt hívnám fel a figyelmet rá, hogy a játékmotor ki van gyúrva arra, hogy, magas (>300) fps-mellett is pontosan és folyamatosan csinálja az animációkat. Ez az az apróság amire az utóbbi 10 évben nem nagyon figyelt senki.
És ezt a munkát simán szét lehet azáltal trollkodni, hogy raytracing-es, alacsony fps-es optimalizációt követeljük meg a készítőkön.
Amitől valószínű jitteres lesz, egyben felejthető a játék, mert az akció ezáltal gyengévé és unalmassá válik.[ Szerkesztve ]
Csíramentes, mosott-szárított belsőség eladó.
-
AsakuraDave
őstag
4K mellett Quality DLSS és kb meg se látod a különbséget kép minőségben, sőt a távolban renderelt dolgok még részletesebbek is lehetnek, pl egy kerítés és társai a DLSS összerakja míg normál renderbe csak darabokat, villodzó pixeleket látsz.
A Ray Reconos update meg ajánlom a DF videót, szebb és élesebb tükröződést kapsz DLSS -sel! Vannak persze még hibái de nagy részt nagyon is jól működik, igaz +sebességet nem hoz de szebb lesz a legtöbb effekt.
Nekem 1000x többet nyújt az, hogy valóságos az árnyékolás, tükröződés mintsem hogy kiégjen a szemem a HDR-től amihez meg OLED monitor kell min. hogy tényleg élvezhető is legyen azok meg 2x annyiba kerülnek mint egy 4080-as mondjuk.
[link] És ez egy 5!!! éves demó videó ha neked nem ég és föld a különbség akkor csak sajálni tudlak.
Tény, hogy az RT óta az SSR sok játékban össze van csak hányva, hanyag munka, de pont ezért is jó az RT mert az "csak" egy gomb nyomás és realisztikus fények, árnyékok, tükröződést adnak nem kell napokat, éveket azzal töltenie valakinek, hogy úgy pre-bakelje a dolgokat, hogy valóságosnak tűnjön. Ezt az időt sok másra fordíthatja meg így pl sokkal dinamikusabb lehet a játék, növelheti a rombolhatóságot, fizikát pl mert nem kell minden egyes helyzetre külön pre-bakelni. Az RT real-time megcsinálja helyette.There's only one thing that hurts people more than lies. It's saying out loud the truth and facts.
-
válasz
AsakuraDave #16 üzenetére
"4K mellett Quality DLSS" - Igen, így szoktam játszani, és így lesz elég magas fps RT nélkül.
Nekem az OLED már adott, és általában be lehet állítani a "paper white" fényerőt 100 nit-re, ilyenkor a kép nagy része SDR fényerejű, de lehetnek benne ~700nit peak-ek is.
Sőt, ne felejtsük el, hogy Rec709 helyett Rec2020 színteret kapok (technikailag DCI-P3 színteret az én kijelzőmön), de nem úgy, hogy minden szín kicsattan, hanem a kép nagy része Rec709-en belüli színeket mutat, de lehetnek benne kiugró szaturált színek is (nem úgy, mint mikor SDR-ben játszol, de rányomod a monitoron a vivid színeket és minden ég).
Az LG 55C9-em kb. annyiba került (év végi leárazáson), mint az RTX3080-am (kb. 1 évvel később tudtam hozzá megvenni, addig RTX2060-am volt, ami max 1440p120-at tudott, nem 2160p120-at). És persze a C9 tovább marad majd, mint a VGA (ha meg nem döglik).A cégek ezt az időt arra fordítják, hogy csökkentsék bizonyos kiadásaikat. Ez gyönyörűen látszik a korai UE5 játékoknál, ahol van software-emulated-RT, avagy lumen is (ez nem feltétlenül jelenti azt, hogy kevesebb pénzből készül a játék, csak hogy cégen belül más teszi zsebre a lóvét, pl. a manager, marketinges, és nem a programozó/artist). Végképp nem jelenti azt, hogy olcsóbb lesz a játék a végfelhasználónak. Egyáltalán nem jelenti azt, hogy többet kap és többet dolgozik a story író, és tartalmasabb játékot kapsz. Ezek olyan naiv feltevések, mint azt hinni, hogy a politikusok a nép érdekeit szolgálják és nincs állami korrupció, vagy hogy a gyógyszergyártó cégek nem gyógyszerfüggőket akarnak, hanem gyógyultakat.
TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
-
AsakuraDave
őstag
Nagyon elmegyünk egymás mellett a politikai példák meg nem ide valóak de valamiért nagyon akarod ezt bizonyítani, hogy szebb színektől valóságosabb a grafika mikor az UE engine undorító TAA által elmosódott, élesség 0, a textúrák amik gyönyörűek lennének elveszítenek minden anyagmintát minden műanyag hatást kelt. Neked a ceruzával rajzolt tű egyenes éles árnyék, hogy egy terem amibe nem jut be amúgy fény tök világos, hogy ahogy nem látszik a képen ami tükröződik az üvegen az eltűnik és sorolhatnám mennyi grafikai elmaradottságot lehet javítani és ezzel közel fotórealisztikusságot elérni. Ami képet HDRrel látsz az nagyon nem valóságos az életben a fű nem neonzöld. Az OLED a true black miatt már bőven kurva jó mellé RT kánaán. Nevetségesen gagyi ahogy a mai játékok kinéznek a mai technológiák mellett.
There's only one thing that hurts people more than lies. It's saying out loud the truth and facts.
-
Redneck
veterán
válasz
AsakuraDave #18 üzenetére
Nem muszáj játszani, lehet techdemókra meg benchekre is hokizni.
Komolyan ennyit számít? Nyomtam a Controlt, és a Metro:Exodust RT-vel, és nélküle is, de nem éreztem azt a hű de nagy különbséget. Pedig nem egy 22-es SDR monitoron nyomulok...
Szebb persze, de egyelőre valahogy nincs benne mindenben alapból, amibe meg utólag kerül, azokon nem dob annyit.Play Hard GO pr0! - A bugfix, a hiba véglegesítése a programban. http://steamcommunity.com/id/redneck026/
-
válasz
AsakuraDave #18 üzenetére
Oh, oh, oh... Utálok mindenféle post-process anti-aliasinget, ezért játszok minimum 1440 render felbontással már 2017 óta. A DLAA tényleg sokkal jobb.
A Depth of Field, TAA/SMAA/FXAA, Sharpening azok, amiket mindig kikapcsolok még akkor is, ha kézzel kell INI file-t piszkálni, vagy HEX editorral EXE-filet. Legtöbbször kilövöm a "bloom" és "godray", stb effekteket is.De ez itt kicsit paradox, mert már a Quality DLSS is picikét élesebb hatású képet eredményez, mint a natív. Korábban pont te állítottad ezt be úgy, mint enyhe pozitívum. Nekem pedig épp ez az egyik, amit nem szeretek a DLSS-ben (és egyáltalán nem használnám, ha nem lennék rászorulva a teljesítmény miatt -> merthogy mióta van DLSS/FSR, azóta a fejlesztők megállnak ott, hogy "majd a user bekapcsolja a DLSS-t, és akkor jó lesz neki, nem kell tovább optimalizálni" -> mert a valós életben ez történik, mint ahogy RT esetén is: a megspórolható időt/energiát megspórolják, nem elköltik más hasznos dologra. Mára a DLSS kvázi-kötelező, és nem extra plusz fps-t ad, hanem odatolja a felhasználónak a hiányzó teljesítményt, amit a fejlesztő így megspórolhatott...).
[ Szerkesztve ]
TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
-
AsakuraDave
őstag
Nem értitek… A lényeg hogy simán van olyan technológia és hardver amivel sokkal élethűbb grafikát lehet elérni, nézzetek meg egy Quake 1 RT remastert, hiába a kocka grafika de az hogy a fények full realisztikusak hatalmasat dob a játékélményen. Az RT árnyékolás teljesen más valós sort árnyékok, nem vonalzóval ceruzával rajzoltak, mélységérzetet ad főleg erdős, füves részeken amit pl Witcher 3/CP77 jól meg lehet figyelni, a GI is hogy ahol nincs ezres izzó ott biza sötét van és csak a valami nyílásból beszürödő fény által van bevilágítva, legegyszerűbb példa hogy a kocsi alatt nem világít az aszfalt hanem rendesen árnyékolja az autó. A rózsaszín neon meg igen rózsaszín festést ad az alatta körülötte levő falnak stb.
Ezeket RT nélkül sose fogják megcsinálni.
Most nekem annyira mindegy hogy nV vagy AMD csinálja de csinálják mert kurva sokat dob.There's only one thing that hurts people more than lies. It's saying out loud the truth and facts.
-
AsakuraDave
őstag
1440p se elég az éles képért, Forza 5 és 1440p 8x MSAA és így is tiszta pixeles tud lenni minden. És sok más játék is ugyanilyen, mert arra a rohadt TAA-rá épül. Pedig közbe meg olyan részletes és kidolgozott a textúra de a TAA hála teljesen elveszik a részlet és főleg az hogy látni a különbséget hogy ez fém az bőr mert minden ilyen plasztik érzetet sugall TAA alatt.
DLSS meg 4K Quality ez alá ne menjünk, a sharpening effektet meg szerencsére mar egyre több játékba tudod állítani 0-1 között a DLSS-nek.
Nekem amugy nem tetszik a grafikája Atomic Heartnak elég idejét múlt, a karakter modellek nevetségesen gagyik. Ezért is dobna sokat rajta hogy legalabb csilivili RTThere's only one thing that hurts people more than lies. It's saying out loud the truth and facts.
-
válasz
AsakuraDave #21 üzenetére
"de az hogy a fények full realisztikusak hatalmasat dob a játékélményen"
Meg a gépigényen is dob. Amikor anno megjelent még kipróbáltam a szuper 4080-as gépemmel aztán volt vagy 30 átlag FPS-em.
Majd akkor szóljatok ha ennyi pénzért NATÍV 4K 120FPS-t kapok, nem FSR/DLSS 4K 30-at meg 50-et.
Már egyszer írtam hogy a Sztárfild a jó példa rá hogy lehet akármilyen jó géped ha a játék nincs rá optimalizálva. De a Callisto Protocol-t is felhozhatom mert ott is egyszer 50FPS-em volt egyszerm meg 120.
Érdekes a Dead Space Remake tudott folyamat 100+ FPS-el menni ezek szerint még is lehet optimalizálni, bár ott is kellett ehhez legalább DLSS Balanced.
Szal ja a grafikában léptünk előre egyet az RT-vel a gépigényben meg léptünk előre 5-öt.
Kíváncsi leszek hány év kell ahhoz hogy a Sztárfild a városokban ne 50FPS-t produkáljon hanem legalább 90-et.
Aztán jelennek meg a 300Hz-es monitorok csak azt nem tudom minek amikor lassan konzol szintre süllyedünk és örülünk majd annak hogy egy RTX 5080 tud 40FPS-t 1440p-be DLSS-el.S23 Ultra / Watch 6 / Q80T 65" / GFN / NUC 13 Pro / JBL / S3000 Pro / WH950NB
-
AsakuraDave
őstag
A Starfield és CP77 grafikája ég és föld. RT nélkül is szebb a CP és jobban fut mint a Starfield. A gépigényre ott a DLSS és társai és mint írtam az a elmosódás amit DLSS-sel kapsz még mindig jobb mint a legtöbb játékba a szaros TAA ami sokszor ki se kapcsolható. De te most ott ülsz a millás videokártyáddal és kb ki se használja semmi mert már egy sima rasztert is úgy programoznak le hogy szarabbul néz ki mint 4 éve de nem fut el a mai hardvereken
There's only one thing that hurts people more than lies. It's saying out loud the truth and facts.
-
válasz
AsakuraDave #24 üzenetére
Szerencsére nem ülök rajta mert már csak PS5-öm van amivel azóta beletótam 55 órát a Cyber-be és 68 órát a Diablo 4-be. De ezek csak a nagyobb számok voltak, jó pár géjmet azóta végigtoltam rajta és végre nem kellett a PC minden nyűgével szembenéznem közben.
Egy szó mint száz konzolon is van élet csak meg kell barátkozni a 60FPS-el és a nehezbb irányítással.S23 Ultra / Watch 6 / Q80T 65" / GFN / NUC 13 Pro / JBL / S3000 Pro / WH950NB
-
AsakuraDave
őstag
Én imádom PC-n modolni a játékokat vagy csak szimplán down-upscalelni pl most az Unbound 4K DSR de 2K monitoron brutál szép mert így nem kell TAA ami elvesz minden részletességet. Meg 144Hz után 60 nagyon nem érzem, egyedül az ilyen tech demokat viselem el 60fps szinten mint a CP77. Csak már egyre kevésbé kötnek le lassan ott tartok hogy tényleg szimulátor szettet összerakok és csak autó versenyezni.
There's only one thing that hurts people more than lies. It's saying out loud the truth and facts.
-
csakdzsó
tag
"Virágbolt pedig nem árulja, mert komcsi krekker nem krekkel komcsi cuccot..."
Dehogynem, az összes Stalkert, Metrot is feltörték. Itt se elvi kérdés lesz az oka.Nem is lesz virágbolti?
[ Szerkesztve ]
köztudottan ugyebár a nácik árja atlantisziak, tehát valójában magyarok is nyilván és persze gyíkok is... Mé? Nem tuttad? :D
-
-
Én GamePass-el játszottam (szinte csak emiatt fizettem elő arra a hónapra + kipróbáltam az új BF-et is, ha már...), 300Ft volt (pedig nem először vettem ennyiért, neha resetel a kedvezmény), de az AH DLC-k nincsenek benne. Most vegyek DLC-ket, hogy ne játszhassak velük, mikor nincs aktív GP? Vagy vegyem meg az egész játékot is, ami max felét éri meg az árának, de csak a DLC-k miatt?
[ Szerkesztve ]
TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
gp Mérges ludak és a Limbo vár minket a második kiegészítőben.
Állásajánlatok
Cég: ABT Hungária Tanácsadó Kft.
Város: Budapest