- Magisk
- Listázzák az olaszok a Redmi 15C-t
- Megvan a Magic V5 európai startdátuma
- iPhone topik
- Motorola Edge 50 Neo - az egyensúly gyengesége
- Az iPhone-t oktatja a Vivo X200 Ultra
- Macrodroid
- Milyen okostelefont vegyek?
- QWERTY billentyűzet és másodlagos kijelző is lesz a Titan 2-ben
- Google Pixel 9 Pro XL - hét szűk esztendő
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Számos oka lehet az alacsony minimum FPS-nek. Ha például programmal méred, akkor nagy valószínűséggel mindig fals értéket kapsz, mert a benchmark elején már a sebesség mérve van, de kell pár ms idő, amíg az energiagazdálkodásért felelős szoftveres modul felkapcsolja az órajeleket. Általában 5 másodperccel a jelenet betöltése után lehet konkrétan a rendszerre fogni a minimum FPS-t. Hogy azt a GPU, vagy maga a rendszer okozta, azt nehezen lehet látatlanba kivizsgálni.
Ezért szoktunk a PH!-n csak átlag sebességet közölni, mert nagyon nehéz kivizsgálni mi az a minimum sebesség amit a GPU okoz. Az átlag sebességben pedig nem sokat számít egy alacsonyabb érték.4 GPU-nál sokkal nagyobb probléma az Input LAG.
-
tome.jr
addikt
Nv-nél nincs ilyen
Ez az erősen ingadozó fps, főleg a bezuhanó min. fps minden 5xxx szériás kártya betegsége, valószínű a CF bizonyos helyeken a játékban nem múkdöik. Ez egyébként nem játék és nem op. rendszer specifikus. Néztem Vista 64 és Win7 64 alatt, GRID, Crysis, NFS Shift, Bordelands, ARMA alatt. Mindenütt előjött ez a jelenség egy 5870-essel is.
Egész egyszerűen nem működik normálisan a CF.
-
zuchy
őstag
-
neked válasz, de úgy tűnik, másnak is hasznos lehet
először is, a 32-bites windows-ok FIZIKAI memóriából 4GB-et tudNÁnak megcímezni, de a Physical Address Extension nevű varázslással ez felmehet 64GB-ig is. tehát a 4GB, 6GB, 8GB, stb. memória kihasználható 32-bites rendszerrel is. elméletileg.
a gond azzal van, hogy a windows alkalmazások nem fizikai memóriával dolgoznak, hanem virtuális memóriával. minden processz kap magának egy 32-biten címezhető (azaz 4GB méretű) virtuális címteret, amivel gazdálkodhat. ez még mindig bőven elég lenne mindenre, csakhogy:
- a 4GB-ból 2GB-ot a windows fenntart magának (a jó ég tudja, minek neki ennyi), és csak 2GB-ot ad oda az alkalmazásnak (ezt lehet módosítani az omninózus /3gb boot time kapcsolóval)
- az alkalmazás 2GB-jába kell beleférnie a videomemória azon részének is, amit ténylegesen használ az alkalmazás
- általában egy processz több virtuális címteret használ fel, mint fizikai memóriátmiután a játékok mind egy processzként futnak, gond lehet akkor, ha sok a rendszermemória-igény, nem hatékony a virtuális címtér felhasználása, és sok a VRAM-igény - utóbbi nyilván 2 GPU esetén sokkal hangsúlyosabb. ha az alkalmazás kifogy a virtuális címtérből, akkor minden további ceremónia nélkül elszáll.
ránézésre könnyű kiütni a limitet, de a gyakorlatban nekem a 32-bites Vistán csak egyetlen esetben jött elő: 4870X2, Far Cry 2, 1920x1200 és min. 4xAA.kézenfekvőnek tűnik erre a 64-bites OS, mint megoldás, de ez csak akkor igaz, ha a játéknak van 64-bites .exe-je - a 32-bites .exe-kre 64-bites windows-ok alatt ugyanazok a limitek vonatkoznak. ezért én senkinek nem javasolnám, hogy rohanjon a boltba egy 64-bites windows-ért - előbb inkább nézze meg, van-e ténylegesen gondja, és ha igen, akkor a problémás játéknak van-e 64-bites .exe-je.
uff, de hosszú lett
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- 130+131+132+133 - Lenovo Legion Pro 7 (16IRX9H) - Intel Core i9-14900HX, RTX 4080
- Telefon felvásárlás!! iPhone 12 Mini/iPhone 12/iPhone 12 Pro/iPhone 12 Pro Max
- OLCSÓBB!!! Apple Ipad Pro 2 gen2 10,5" 2K retina A1709 64GB
- BESZÁMÍTÁS! Apple iPhone 13 mini 5G 128GB okostelefon garanciával hibátlan működéssel
- Beszámítás! Sony PlayStation 5 1TB SSD lemezes konzol extra játékokkal garanciával hibátlan működés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest