Hirdetés
- Azonnali navigációs kérdések órája
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Mi nincs, grafén akku van: itt a Xiaomi 11T és 11T Pro
- Milyen okostelefont vegyek?
- OnePlus 8T – fazonigazítás
- Megindult az Android 15 a Sony Xperia 1 VI-ra is
- Megérkezett Magyarországra a Xiaomi Smart Band 9 Pro
- Csak úgy lapul ezeken a képeken a Galaxy S25 Ultra dummy
- iPhone topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
st6969
őstag
Nem ide tartozik, ezért nagyon off, de ehhez képest az Aldi garancia ügyintézése igen sovány. Egy tartozék hibásodott meg. Bejelentettem, ment a hebegés habogás, hogy inkább vigyem be az egészet egy boltba, és visszafizetik az árát. De mondom, nekem nem az ára kellene, hanem az eszköz, sőt, elég csak a tartozék...nagy nehezen átkértek valahonnan egyet, de csak kompletten. Szóltak, ha megérkezett, és nekem kellett bemennem a boltba, visszavinni becsomagolva a rosszat, és cseréltetni. A dolgozóknak fogalma sem volt semmiről (honnan is lett volna), előkerítették a boltvezetőt, aki kiderítette, hogy most mi is van. Nincs messze, nem nagy gond, de azért itt nincs futár, meg a hibásat megtartom, stb...
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest