Hirdetés
- Honor 200 Pro - mobilportré
- Google Pixel topik
- Asus ROG Phone 9 Pro - erős kezdés az Elite ligában
- iPhone topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Milyen hagyományos (nem okos-) telefont vegyek?
- Befutott az Android 16 fejlesztői előzetese
- Így készül egy Earfun headset
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- Telekom mobilszolgáltatások
Új hozzászólás Aktív témák
-
st6969
őstag
"Az én tapasztalatom az, hogy udvarias panasszal hamarabb érsz célt mint pattogással."
tökéletesen igazad van abban az esetben, ha az adott cégnél létezik komolynak mondható vevői panaszkezelés, és valóban fontos az elégedett vevő. Jelen esetben valószínűleg ez így van, ezért szerintem is így érdemes eljárni.
Azonban:
Udvariasan panaszt tettem egy futárra egy komoly futárcégnél. Nem pattogtam, tényszerűen leírtam, mit művelt. Le se xarták a fejemet, semmilyen választ nem kaptam.
Sok helyen, ha nem vered az ajtót, észre sem vesznek. Ha van 10 reklamáló, amiből 4 csapkodja az asztalt, meg fogyasztóvédelemmel fenyeget, a másik 6 meg udvarias, nyugodt hangnemben kommunikál, akkor az a 6 "nem égető probléma", várhat (legalábbis addig mindenképp, amíg át nem lép a másik táborba és elkezd asztalt csapokodni), talán választ se kap.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest