Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • vlevi

    nagyúr

    válasz Patrick #602 üzenetére

    "ami éppen következik"
    Pont Zolder a jó példa erre, hogy nem így kell :D
    Ott ahol 3 részből áll a sikán, és utána rögtön egy negyedik kanyar is van), nagyon oda kell figyelni, hogy az egyik kanyar kijárata az egyben a másik bejárata is, és valamelyiket szándékosan el kell rontani, hogy jó legyen a következő.
    Tulajdonképp csak arra kell figyelni, hogy úgy essél ki a kanyarból, hogy a másodikhoz jó legyen.
    És mégegy nagyon régi Jackie Stewart tanács. Inkább a kanyarbejáraton legyél kicsit lassabb, de a kanyar ív, és a kigyorsítás legyen tökéletes. Régi mondás, de nagyon igaz. A kanyar előtti utolsó pár méteren, a féktávon már csak ezredek múlnak azon, ha pár méterrel hamarabb fékezel, de, ha csak úgy keresztülrongyolsz egy kanyaron, és a kanyar után szeded össze az autót, akkor már elbuktál félmp-et.
    Nagyon jó erre az az időmérő, ami az előző körödhöz képest mutatja a különbséget. Nézd meg, hogy fékezés előtt mennyi a különbség, és mennyi akkor, amikor a kanyar után már gyorsítasz, és váltasz, és mennyi a különsbég az előző körödhöz képest a következő féktáv elején.

    u.i.: Ja, persze ezt fotelből leírni könnyű, megvalósítani nekem sem sikerül :D

Új hozzászólás Aktív témák