- Google Pixel 6/7/8 topik
- Különleges kameraszettet kapott a Huawei Pura 70 Ultra
- Macrodroid
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- MIUI / HyperOS topik
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Blackview A200 Pro - hajtűkanyar a középkategóriában
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- Honor 50 - apám nevében
- Egy kabaré volt az Edge 50 család belgrádi bemutatója
Hirdetés
-
Nem bírják kiszolgálni az AI energiaigényét
it Az amerikai elektromos hálózat nem bővül elég gyorsan ahhoz, hogy az AI nagy energiaigényét kiszolgálja.
-
Analóg kapcsolós klaviatúrák triója a Razer fémjelzésével
ph A Huntsman széria harmadik nemzedékét háromféle formátumban vihetjük haza.
-
Premier előzetest kapott a Sker Ritual teljes kiadása
gp Véget ért az early access időszak, a végső kiadás konzolokra is befutott.
Új hozzászólás Aktív témák
-
vlevi
nagyúr
"ami éppen következik"
Pont Zolder a jó példa erre, hogy nem így kell
Ott ahol 3 részből áll a sikán, és utána rögtön egy negyedik kanyar is van), nagyon oda kell figyelni, hogy az egyik kanyar kijárata az egyben a másik bejárata is, és valamelyiket szándékosan el kell rontani, hogy jó legyen a következő.
Tulajdonképp csak arra kell figyelni, hogy úgy essél ki a kanyarból, hogy a másodikhoz jó legyen.
És mégegy nagyon régi Jackie Stewart tanács. Inkább a kanyarbejáraton legyél kicsit lassabb, de a kanyar ív, és a kigyorsítás legyen tökéletes. Régi mondás, de nagyon igaz. A kanyar előtti utolsó pár méteren, a féktávon már csak ezredek múlnak azon, ha pár méterrel hamarabb fékezel, de, ha csak úgy keresztülrongyolsz egy kanyaron, és a kanyar után szeded össze az autót, akkor már elbuktál félmp-et.
Nagyon jó erre az az időmérő, ami az előző körödhöz képest mutatja a különbséget. Nézd meg, hogy fékezés előtt mennyi a különbség, és mennyi akkor, amikor a kanyar után már gyorsítasz, és váltasz, és mennyi a különsbég az előző körödhöz képest a következő féktáv elején.u.i.: Ja, persze ezt fotelből leírni könnyű, megvalósítani nekem sem sikerül
Új hozzászólás Aktív témák
- iPad Air 10.9" - 2022, M1, Apple garancia, doboz, kék
- iPad Air 10.9" - 2022, M1, nanoSIM, Apple garancia, doboz, szürke
- Macbook Pro 16" - i9 és i7, 32/512GB, 4GB Radeon, touchbar, garancia, szürke
- Macbook Pro 15" - 2018, 6 mag i7, 16/256 GB, 4GB Radeon, 83 ciklus, garancia, ezüst (02)
- Macbook Pro 15" - 2017, 4 mag i7, 16/256 GB, 4GB Radeon, 99%, garancia, doboz, szürke