- Volkswagen ID.7 menetpróba
- Nothing Phone (2) - több, mint elsőre látszik
- Huawei P40 lite - kényszerpályán
- Google Pixel 6/7/8 topik
- iPhone topik
- Különleges kameraszettet kapott a Huawei Pura 70 Ultra
- Macrodroid
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- MIUI / HyperOS topik
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
Hirdetés
-
QLC-s Team Group SSD jön a PCI Express 4.0-s halmaz belépőszintjére
ph A vállalat fél évtizedes jótállással kísért újdonságát tárhelymérettől függően 512, 1024, valamint 2048 TBW tartósságra hitelesítették.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Sony Xperia bemutató lesz május 17-én
ma Különleges Xperia eseményt tart a Sony Tokióban, száz résztvevőt invitálnak.
Új hozzászólás Aktív témák
-
pRoject22
őstag
https://youtu.be/smhMRNQWZWk
¯\_(ツ)_/¯
-
vlevi
nagyúr
válasz pRoject22 #551 üzenetére
Azon gondolkodok egy jó ideje, hogy milyen vas kell hozzá, hogy ilyen minőségű grafikát tudjak beállítani?
Nekem i5-ösöm van, 1060-as kártyával, és elég rendesen meg kell nyirbálni, hogy elfogadhatóan menjen. Igaz, 4K TV-m van, ez azért jelentős lassító tényező, de pl. a pCars2 sokkal jobban fut. Kivéve éjszaka, mert akkor az autó reflektorok fénye miatt 25-30fps-es diavetítésben kell eltalálni a kanyar íveket, féktávokat...
Remélem a beígért optimalizálás jelentősen gyorsítja majd a játékot. -
Win-T
senior tag
Ez a Zolder ez nagyon nem az én pályám... ok, most vezetek rajta életemben először, nem úgy megy az ember mint egy Spa-n amit már csukott szemmel is letud, de körözök egy órája és egyszerűen nem tudok ráérezni a ritmusára.
-
Segal
veterán
Irigyellek benneteket én most majd csak szombaton tudom kipróbálni
"Ez nem változtat azon, hogy tisztességtelen dolog botokkal felvásárolni 160-180e indulóáron a 3060 Ti-t, aztán 250e-ért árulni a HA-n." Ez miért lenne tisztességtelen? Te is meg bárki lesheti botokkal a boltokat, ugyanúgy meg tudod venni a cuccot azon az áron, mint a scalper.(1 házigazda válasz...)
-
#70869248
törölt tag
válasz pRoject22 #557 üzenetére
Minden frissítéssel jobb lesz, a tegnapi verziót csak ma próbáltam ki, beugrottam a Jaguar-l egy 3h-s HunRing-re 10 AI-val, és teljesen kellemes volt..eleinte zavart az autó kicsit mert alapsetup-n indítottam, de aztán megszoktam ennyi. 40 percet mentem és jó volt, szórakoztató. Az AI érzésre elég dinamikus, hol jobb hol rosszabb köröket ment mögöttem ez tetszett.
Aztán jött Zolder, amit eddig nem kedveltem, szintén a Jaguar-l, és megint jól szórakoztam..nagyon tetszett a kerékvetős megoldásuk, én pont ilyet gondolnék egy játékba, a pálya is jó, nekem ritmusában nem a 'zsánerem', de mégis jobb lett mert úgy telnek a körök, hogy közben szórakoztat a vezetés. ..annak idején még a GTR első részénél a Ferrari autójában Brno-ban fogott el az az érzés hogy ez az egész versenyezdősdi nem lehet ennyire sz@r..hogy egy ilyen buzi széles pályán ennyire ostobán viselkedjen egy versenyautó.
Na itt most kb. helyre került, egy erős versenyautót versenypályán szórakoztató vezetni, persze odafigyelős, de az ember élvezi a munkát vele.
Sztem nagyon jó már a játék, ahogy az SG-n is írtam, absz. meg tudom érteni azokat akik ezzel fognak ligázni, ha a multi is jó lesz, mert nagyon hangulatos, és nagyon jó szórakozás...és a magam részéről kifejezetten öröm hogy autós érzés vezetni, hiába GT3 kategóriás, akkor is megmaradt autós érzetűnek.[ Szerkesztve ]
-
Segal
veterán
Tegnap este 4-5 korig megis ki tudtam probalni. Minden szep es jo tetszik az uj palya meg a kocsi is.
Hotlap modba szoktam gyakorolni es eddig ha a palya egy adott pontjan esc gombot nyomtam es utana a pit lehetoseget akkor valtoztathattam a setupon (az auton nem a jatekon) es utana a celvonal ele teleportalt a jatek 1 kanyarral.
Most viszont a pit-re egybol teleportal es igy nem tudok a beallitasokon valtoztatni csak ha kilepek a fomenube es vissza a hotlap modba
Van erre valami megoldas hogy gyakorlas kozben tudjak setupolni? Kerestem a menube ishatha van ra beallitas, hiaba hajtok a boxba onnan is csak teleportalna...
Elfogytak az otleteim igy viszont macera mindig ki be lepkedni amikor valamit allitanek. Elore is koszi ha valaki talalt erre valami megoldast"Ez nem változtat azon, hogy tisztességtelen dolog botokkal felvásárolni 160-180e indulóáron a 3060 Ti-t, aztán 250e-ért árulni a HA-n." Ez miért lenne tisztességtelen? Te is meg bárki lesheti botokkal a boltokat, ugyanúgy meg tudod venni a cuccot azon az áron, mint a scalper.(1 házigazda válasz...)
-
guftabi96
addikt
A Force Feedbacknek mit sikerült ártani ezzel a patch-csel, hogy ilyen lagymatag takony lett az egész, km-es deadzone-nal?
#KeepFightingMichael
-
dino_m
senior tag
válasz guftabi96 #561 üzenetére
Nem árt minden új buildnél törölni a dokumentumokban az egész ACC mappát. Amíg folyamatosan változik a játék addig ez a legjobb megoldás és így mindig az aktuális állapotát kapjuk. Persze működik törlés nélkül is, csak több lehet az anomália is.
Egy férfi sosem nő fel, csak drágábbak a játékai.
-
guftabi96
addikt
Majd a következő build-nél lehet megcsinálom azt is, erre a hónapra ennyi elég volt számomra ebből.
Semmi kedvem nincs ezzel vacakolni, amikor nem élvezem és mellé ott van a fullosan az AC, AMS, R3E és az alap rf2 + egy GT3-as Mclaren.
Továbbra is az az érzésem, hogy valami nem stimmel a programmal. Egyszerűen nincs meg az az érzés, hogy én irányítom az autót. Mintha minden késve történne vagy nem tudom. Nekem a régebbi Codemasters F1 játékokra hasonlít, ahol érezhető input lag volt. Biztos, hogy részben az FFB miatt is érzem ezt. És lehet azt mondani, hogy az ezer éves, mára már szinte belépő szintű G27-től nem kell csodát várni, de minden más stúdió sőt, a Kunos is az AC-val megoldotta már ezt a feladatot.
Mértem most egy fps-t is, mert én azt hittem, hogy 40 fps-sel fut a játék.
Eredmény:
AVG: 150fps (erre van limitálva a beállításokban (75hz-es monitorom van).
1%: 136 fps
0.1% 120 fps
Mégis az idő 85-90 százalékában olyan darabos, mintha 40fps-em lenne. Tökérdekes módon minden más jól fut. (a háttérben természetesen semmilyen felesleges dolog nem fut).
Mondjuk sose futott szépen, simán szóval ez nem új dolog.
Q1 van megjelölve megjelenésnek... hát hajrá. Innen szép nyerni.[ Szerkesztve ]
#KeepFightingMichael
-
pRoject22
őstag
Early Access v0.5
¯\_(ツ)_/¯
-
guftabi96
addikt
válasz pRoject22 #564 üzenetére
Én tisztában vagyok vele, hogy v0.5, de nézzük meg abból a szempontból is a történetet, hogy roadmap szerint negyed éven belül megjelenés. Azért így már egyből más a leányzó fekvése szvsz.
Ja, és frame limiter nélkül is pont olyan rettentően darabos. Vsyncről meg annyit, hogy így is nagynak érződik az input lag, nem hiányzik még, hogy az is rátegyen pár lapáttal. Ennyi fps-nél vajsimán kellene futnia...#KeepFightingMichael
-
pRoject22
őstag
válasz guftabi96 #566 üzenetére
Nekem az általam leírtakkal tökéletesen fut, mint forró kés a vajban. Te azt válaszoltad ,hogy ezeket hagyjuk akkor viszont használd darabosan továbbra is, vagy ne használd
A helyzet az ,hogy szerdán bejelentették ,hogy decemberben elkezdték a netkódot nulláról újra írni, ez sok problémát fog majd elhárítani ha sikerül nekik úgy megoldani ahogy szeretnék, az ,hogy ez mennyi csúszással jár azt nem tudni de én úgy vagyok vele ,hogy jöjjön ki később de akkor amikor kijön legyen jó.
Addig meg 2560x1080-ban minden maxon 130%-os felskálázással nekem fix 75 hz-el ( mert 75 hz-es a monitorom ) tökéletesen, akadás és szaggatás mentesen fut, elvagyok hotlappal amikor belépek, esetleg felmegyek körözgetni valami szerverre is.
[ Szerkesztve ]
¯\_(ツ)_/¯
-
#70869248
törölt tag
válasz guftabi96 #566 üzenetére
Én nem akartam hogy bejöjjön, megvenni meg akartam kíváncsiságból mg támogatásdiból. De most már ott vagyok hogy egyre többet indítom ezt. Valahol nekem is van bajom az autó működésével, a gázreakciót nem tartom elég direktnek, és a nagyobb korrigálások nem jönnek be. De úgy egyébként qva jó már, maga a vezetés komoly élmény, az autó jól mozog, a hangok és a látvány mindig hozzáad valamit...úgy összességében nagyon jó körözni. Pedig azért ennyi év szimezés után már nem nagyon tud megfogni egy pálya,..talán ezért is kezdtem inkább rallyzni az AC-ban.
..és szóval mégis, tök jó menni ezzel a játékkal. Most ugye tesztelgettem az rF2-vel is a HunRing-t,..és mégsem azt indítom el,..ez még csak-csak oké, hiszen tudom miért nem használom az rF2-t,..de indíthatnám az AC-t is ..hétvégén futamom van, 3nap éjszakást viszek..és mégsem arra kattintok, hanem erre.
Ennyi, tudja a faxom, már nem is gondolkozom a miérteken, ezt indítom el ..valami oka van azt kész[ Szerkesztve ]
-
Segal
veterán
válasz #70869248 #569 üzenetére
Mert nem szeretnél görgetni steamen a játékaid közt
"Ez nem változtat azon, hogy tisztességtelen dolog botokkal felvásárolni 160-180e indulóáron a 3060 Ti-t, aztán 250e-ért árulni a HA-n." Ez miért lenne tisztességtelen? Te is meg bárki lesheti botokkal a boltokat, ugyanúgy meg tudod venni a cuccot azon az áron, mint a scalper.(1 házigazda válasz...)
-
guftabi96
addikt
válasz pRoject22 #567 üzenetére
Szerintem abban megegyezhetünk, hogy 150+ fps-nél nem normális, hogy olyan darabos, mintha kb 40 körül menne.
Én elhiszem, hogy neked nincs bajod a vsync-kel, nem mindenki háklis az általa okozott input lagra, én pont az vagyok és már így is az az érzésem, hogy nélküle is jóval nagyobb az input lag mondjuk egy AMS-hez képest.
Tudom, hogy újraírják a multiplayert. Valamiért úgy emlékeztem, hogy volt is itt róla szó, ezért nem is említettem. (Lehet akkor SG-n ment róla a diskurzus).
Félreértés ne essék, én is nagyon szeretném szeretni a programot, a GT3 az egyik kedvenc kategóriám, ha lehetne mindig olyan futamokat mennék SRS-ben is, de egyszerűen jelenleg ez a véleményem. De szerintem ezzel nincs is semmi baj, nem vagyunk egyformák. Lehet, hogy itt páran meg mondjuk az Automobilistától kapnának sikítófrászt, miközben szerintem ha a vezetési érzést, az autó viselkedésének átadását nézzük, akkor jelenleg az a csúcs.#KeepFightingMichael
-
guftabi96
addikt
Nézz már szét pár fórumon, youtube-on és majd utána írd ezt... . (+ légyszíves olvasd el figyelmesebben a korábbi hozzászólásaimat, mert azok is válaszok az általad leírtakra).
(#575) pRoject2HUN
És attól miért ne lehetett volna róla szó ott?
-------------------------------------Input lag: nem tudom, hogy működik-e, Pre-rendered framest 1-re kell korlátozni vga driverben és lehet, hogy jó lesz.
Próba szerencse.
-------------------------------------(#576) dino_m
Gammát próbáltad állítani? Lehet azért nem tetszik, mert az alapbeállítás talán olyan 2,4 körül van.[ Szerkesztve ]
#KeepFightingMichael
-
pRoject22
őstag
Azért nem lehetett róla szó mert nem tudta senki mivel szerdán jelentette be a Kunos ad1, ad2 pedig vissza olvasa a fórumot sem látom ,hogy szó lett volna róla...
De részemről téma off, ha nem tetszik nem játszol vele, fikálni meg fikáld ahogy jól esik
[ Szerkesztve ]
¯\_(ツ)_/¯
-
dino_m
senior tag
válasz guftabi96 #577 üzenetére
Nálam 1.0 a fék gamma, alapon. De nem is azzal van bajom, hanem, hogy olyan lagymatag. Valami olyan fékhatást várnék el, ami pl. az rF2-ben van a GT3-as autóknál. Mikor rálépek a fékre ott tényleg történik valami konkrét. Már az AC-ban se tetszett a fék lemodellezése. Valahogy, kis túlzással, olyan a fékút minden autónál, mintha egy kamiont akarnék megállítani, ráadásul AC-ban még a gumihangok is olyanok.
Egy férfi sosem nő fel, csak drágábbak a játékai.
-
#70869248
törölt tag
na ez érdekes, milyen pedálod van? Nekem elég fura kombó, egy leharcolt 10+ éves DFp+ Fana' V3 invert.
..+ egy másik loadcell Fana' fékpedál kéziféknek bekötve.
Az AC-ban rally-ra tökéletes, amikor még moddoltam..vagy inkább barmoltam az AC-t akkor tapasztalhattam hogy a fékkel azt csinálsz amit akarsz.
szerk.:
Már második éve (inkább két és fél) megyek egy Focus-l és a modder minden szezon elején 3 módosítást eszközölhet az autómon az engedélyezett területen egy tesztnap után (tavalyi). A féket nem kértem még.
De mivel gumifüggő is ezért persze bármi lehet..és persze tiszteletben kell tartani az ízléseket és pofonokat, jelenleg elég jó dolgunk van szimek területén.[ Szerkesztve ]
-
pRoject22
őstag
válasz guftabi96 #579 üzenetére
De az egy komment egy másik fórumról, ha jól tudom akkor itt ezen a fórumon erről a topikról beszélünk, én is erről beszéltem, plusz nem a "multiplayer részt" írják újra hanem magát a netkódot.
De itt van a konkrét bejelentés olvasd el, más fórumokat meg amiket nem biztos ,hogy itt egyáltalán néznek felesleges ide linkelgetni
Having a look at the 0.5 release patch notes, you will find that most changes are either new content or physics related. Regarding gameplay elements – including Multiplayer features – we decided to opt for a different path, which may need some explanation for non-developers.
While developing software, especially games, you constantly invent patterns and concepts. When we built the ACC gameplay during 2018, we aimed for a certain way to write the game logic, including everything from session handling, race timing, laptimes, penalties and so on. Our solution had some amazing feats and ways of working, but we also had to learn that one of the disadvantages was making the development of Multiplayer features not as efficient as we had wished for. You may have noticed that although we met our roadmap targets on time in terms of content and features, several things involving Multiplayer were late. This is not really unusual or surprising; moving a whole development team to a new engine and framework required us to learn about the new situation as the project evolved (but we didn't know where this would happen, obviously).
In December we faced the choice to either keep proceeding like that, adding as little changes as necessary to achieve a stable 1.0 Multiplayer, and then never to touch it again.
The alternative route is a rewrite of (a lot of) the code to switch to concepts that support our current needs and the things we learned. The disadvantage is obvious; we'd have to spend a lot of work to change ACC without – seemingly – adding gamplay related features and fixes for a certain amount of time, however, the gain is a much more stable environment, where we can keep adding features and also speed up future development.I can tell it's unusual to go for a rewrite, but it expresses our approach and our plans to go on, even beyond ACC 1.0. Technically speaking, a few developers forked off the codebase and worked day and night to do the re-coding, with the goal of bringing those improvements to the main code as soon as possible. The new features on the list therefore are there, but not in this build, and we most probably will also bring them one after another even looking beyond the 1.0 release, since the development will continue to bring our audience the 2019 Season update, and more.
Being myself also responsible for ACC Multiplayer development, I needed to slow down the work on the Rating System, but likely this re-work on some of the code that we use as a foundation will help the Rating System, too, to proceed even smoother.
As a bottom line: enjoy the new content, both the car and track (in my opinion) are fabulous, and see how ACC keeps developing in the future.
I'm writing this between Multiplayer tests (on the new code), we are on a very good way – but sadly we will not see this outside the test systems for the time being.[ Szerkesztve ]
¯\_(ツ)_/¯
-
guftabi96
addikt
válasz pRoject22 #583 üzenetére
"Valamiért úgy emlékeztem, hogy volt is itt róla szó, ezért nem is említettem. (Lehet akkor SG-n ment róla a diskurzus)."
Innen indult az egész.
amire ez volt a válasz.
#KeepFightingMichael
-
Segal
veterán
Időbe ki hol tart az új pályán? Én egy szerény 1.37.7-el tudok egyelőre bejelentkezni Van még gazdaon a pályába egyelőre még nem nagyon érzem
"Ez nem változtat azon, hogy tisztességtelen dolog botokkal felvásárolni 160-180e indulóáron a 3060 Ti-t, aztán 250e-ért árulni a HA-n." Ez miért lenne tisztességtelen? Te is meg bárki lesheti botokkal a boltokat, ugyanúgy meg tudod venni a cuccot azon az áron, mint a scalper.(1 házigazda válasz...)
-
guftabi96
addikt
1:29:8, agressive setuppal.
Én még mindig a bömbivel vagyok a leggyorsabb, azzal emlékeim szerint safe setuppal mentem 29 közepét, még tegnap, az input laggal.
Nézd meg még ezt esetleg
Érdemes kitapasztalni, hogy hogy érdemes vágni a sikánokat, mert azzal rengeteg időt lehet nyerni.
Az első sikánban mind a 2 rázókő nagyot dob az autón, de érdemes viszonylag egyenesen, gáz nélkül átvágni rajta és akkor aránylag gyors leszel.
A második sikánban az első rázó dob baromi nagyot és meg is forgat nagyon könnyen. A második felét lehet vágni bójáig.
A bóják jelzik, hogy meddig vághatod a sikánokat. (az elsőben a második bólyától viszonylag távolabb kell menni, hogy ne érzékelje vágásnak). Vigyázni kell rájuk, mert ha felborítod őket, akkor ki kell lépni a főmenübe és új hotlap sessiont indítani, hogy újra a helyükön legyenek, egy sima restart nem elég.[ Szerkesztve ]
#KeepFightingMichael
-
Segal
veterán
válasz guftabi96 #589 üzenetére
Most én is próbálgattam más kocsikat is. A Ferrari egész életképesnek tűnt a Ring után. Azon meglepődtem de a legjobb nekem is a BMW volt. Persze ezzel is egyelőre 1.37.2 jött csak össze
"Ez nem változtat azon, hogy tisztességtelen dolog botokkal felvásárolni 160-180e indulóáron a 3060 Ti-t, aztán 250e-ért árulni a HA-n." Ez miért lenne tisztességtelen? Te is meg bárki lesheti botokkal a boltokat, ugyanúgy meg tudod venni a cuccot azon az áron, mint a scalper.(1 házigazda válasz...)
-
Segal
veterán
Nekem (magamhoz mérten ) kezd alakulni az időm. Ebbe is látok még vagy 2mp-et mert több ívet is pocsékul veszek még vagy csak elóvatoskodom a kör végét de kezd közeledni a ti (űr)időtökhöz
"Ez nem változtat azon, hogy tisztességtelen dolog botokkal felvásárolni 160-180e indulóáron a 3060 Ti-t, aztán 250e-ért árulni a HA-n." Ez miért lenne tisztességtelen? Te is meg bárki lesheti botokkal a boltokat, ugyanúgy meg tudod venni a cuccot azon az áron, mint a scalper.(1 házigazda válasz...)
-
Segal
veterán
válasz pRoject22 #593 üzenetére
Csak a pálya ismerkedésnél nem szoktam kikapcsolni, illetve inkább úgy írom akkor van bekapcsolva.
A többi viszont kell mert azok nélkül nekem "jeges" a pálya"Ez nem változtat azon, hogy tisztességtelen dolog botokkal felvásárolni 160-180e indulóáron a 3060 Ti-t, aztán 250e-ért árulni a HA-n." Ez miért lenne tisztességtelen? Te is meg bárki lesheti botokkal a boltokat, ugyanúgy meg tudod venni a cuccot azon az áron, mint a scalper.(1 házigazda válasz...)
-
Enton
addikt
Ma nekem is jutott rá egy kevés idő és a multi sem fagyott ki fatal erroral mint eddig bármikor próbáltam volna.
Bmw-vel sikerült összekaparnom egy 1:31.8-at ami valami 17. poziciót adott a startnál de aztán már a start is fura lett:Meg jött a tipik public hozzáállás, meg az mi hogy menet közben csak úgy be tudnak csatlakozni a versenybe?
Verseny közben meg ilyen 1:33-1:35 közt ingáztak a köridők.
Safe setup, agressive-vel folyton csuszkáltam, azt nem is eröltettem sokáig.Amit sikerült leszürni ebből a bő 1 óra gurulásból, hogy nagyon nem árt ha van fps, szóval ha valaki gyorsulni akar az vegyen vissza a grafikából ha tud még(illetőleg be kell ruházni jobb hw-re).
Rift+shadowplay mellé a hudot meg menüt, hogy lehet a főképernyőre vissza/bevarázsolni?
[ Szerkesztve ]
"mert gyakorlatilag megszámolhatatlan mennyiségű papucsállatka használ gazdatestként internetezésre humanoidokat és ez követhetetlen."
-
Enton
addikt
Bonusznak még itt egy 2015-ös pole Audival:
Laurens Vanthoor - Qualifying Practice (Pole Lap) - Zolder 2015
1:28 valami, lamboval elvileg utánozhato.
"mert gyakorlatilag megszámolhatatlan mennyiségű papucsállatka használ gazdatestként internetezésre humanoidokat és ez követhetetlen."
-
Segal
veterán
Tegnapelőtt amikor néztem a listát már akkor is 1.27 eleje volt a körrekord a játékban de nem lepődnék meg ha azóta már 1.26-os idő is lenne. A lényeg az 1.28 már bőven teljesítve a legjobbaktól a játékban
"Ez nem változtat azon, hogy tisztességtelen dolog botokkal felvásárolni 160-180e indulóáron a 3060 Ti-t, aztán 250e-ért árulni a HA-n." Ez miért lenne tisztességtelen? Te is meg bárki lesheti botokkal a boltokat, ugyanúgy meg tudod venni a cuccot azon az áron, mint a scalper.(1 házigazda válasz...)
-
-
#70869248
törölt tag
..és sztem sosem szabad többet akarni mint amit az adott versenyző stabilan és a vezetést élvezve tud...ahol még kedve szerint megy. A 10. helyen csatározva pont olyan jól, vagy még jobban lehet szórakozni mint az elején behúzni a dobogókat. Nincs eredménykényszer, a lényeg a szórakozás.
-
Patrick
addikt
Tetszik a pálya, valahonnan ismerős volt régebbről, nem tudok melyik autós játékból. Project Cars talán.
A jaguár hát nekem nagyon nem adta, csúszkáltam safe presettel is. Legjobb köröm 1.35.700 körül volt... de nem is próbálkoztam vele tovább. Akkor mondom jöhet a Ferrari. Sikerült mennem egy 1.32.805-öt. A sikánokban biztos hagytam még benne és az első kanyarban is marad az biztos. Talán egy kis gyakorlással be tudok menni 1.32 alá. De hogy hol találok még 5 másodpercet azt nem tudom.„Aki barátot talál, kincset talál."
-
#70869248
törölt tag
Valszeg a pályában
Igazából nehéz konzisztensen menni, ezért sztem bőven van keresnivalód versenyen. Most mentem pár futamot Zolder-ben,..nagyon korrekt futamok voltak úgy egyébként, valszeg valami Lengyel csapat lehetett ahova bekeveredtem,..szal futamon mentem az eddigi legjobbamat egy kerékcsere után 3-4 körrel. 1:30.7.
De úgy egyébként kb. 1:32 körül szóródtak azok akik előttem utánam voltak. Én is hibáztam, mert elmelegedett a bal első és ezért a 2. kanyarban egyszerűen lementem a pályáról.
De többen megforogtak itt-ott. szal egy stabil köridővel simán van keresnivaló a mezőnyben...legyen az akár 1:34-35 is. -
Patrick
addikt
válasz #70869248 #601 üzenetére
Igyekszem minden kanyarra odafigyelni, és nem érdekel a következő utáni, amíg azt az adott kanyart ami éppen következik be nem vettem sikeresen. Na most a probléma az, ha egyiket elszabom, akkor már ideges leszek és a többit még nehezebb bevenni.
Meglássuk.
„Aki barátot talál, kincset talál."
-
vlevi
nagyúr
"ami éppen következik"
Pont Zolder a jó példa erre, hogy nem így kell
Ott ahol 3 részből áll a sikán, és utána rögtön egy negyedik kanyar is van), nagyon oda kell figyelni, hogy az egyik kanyar kijárata az egyben a másik bejárata is, és valamelyiket szándékosan el kell rontani, hogy jó legyen a következő.
Tulajdonképp csak arra kell figyelni, hogy úgy essél ki a kanyarból, hogy a másodikhoz jó legyen.
És mégegy nagyon régi Jackie Stewart tanács. Inkább a kanyarbejáraton legyél kicsit lassabb, de a kanyar ív, és a kigyorsítás legyen tökéletes. Régi mondás, de nagyon igaz. A kanyar előtti utolsó pár méteren, a féktávon már csak ezredek múlnak azon, ha pár méterrel hamarabb fékezel, de, ha csak úgy keresztülrongyolsz egy kanyaron, és a kanyar után szeded össze az autót, akkor már elbuktál félmp-et.
Nagyon jó erre az az időmérő, ami az előző körödhöz képest mutatja a különbséget. Nézd meg, hogy fékezés előtt mennyi a különbség, és mennyi akkor, amikor a kanyar után már gyorsítasz, és váltasz, és mennyi a különsbég az előző körödhöz képest a következő féktáv elején.u.i.: Ja, persze ezt fotelből leírni könnyű, megvalósítani nekem sem sikerül
-
Joshi
titán
Én is úgy tudom hogy a féktávnál fontosabb a kigyorsítás. Persze a féktáv is fontos, de mégse annyira mint a kigyorsítás. Na meg a pályaismeret. Sokszor másodperceket hozhat egy más ív az adott kanyarnál vagy sikánnál. Na persze ez is csak akkor ha sok-sok másodpercre vagyunk a csúcsidőtől.
-
Patrick
addikt
Okés, köszi. Ezt akkor veszem amúgy észre, amikor elrontok egy kanyart, gondolom én, erre látom a számlálón, hogy ez így sokkal jobban megéri.
Egyszer nekimentem egy gyereknek a visszafordítónál, pörgött olyat, mint a búgócsiga.
Viszont látszott, hogy mindenki ismerkedik az autóval, a pályával, a játékkal...„Aki barátot talál, kincset talál."
-
Patrick
addikt
No, meg volt a napi multiplayer. 1.32.895-öt mentem, ez volt a leggyorsabb köröm. Aminek örültem az az, hogy az első körben én mentem a leggyorsabb kört.
Na most 30 percig tartott a race. És a célegyenes előtti egyenesben várakoztunk, egy autó ugrált és a 4 kereke össze vissza kalimpált. Aztán követnem kellett az elsőt és amikor zöld lett a lámpa toltuk neki... ezt a fajta rajtot nem nagyon értem, az állórajt sokkal jobban tetszik nekem.
Ma sokkal kevesebbet hibáztam, csak 2-szer csúsztam meg. Viszont tudtam tartani a helyem és pár autót meg tudtam előzni az jó volt, de hogy hányadik lettem a végén azt nem tudom. Valami 27-et írt ki a nevem mellett... de nem voltunk annyian a pályán...
Fél másodperc még maradt bennem ez biztos.
„Aki barátot talál, kincset talál."
-
Enton
addikt
Mindkét verseny indítási mechanikának megvannak a maga előnyei és hátrányai. Repülőrajtnál például nagyon hangulatos a felvezető kör, meg valóságban is így startolnak:
Állórajtnál meg a beragadásokra és a mögöttünk lévők korai idnulására kell figyelni.
"mert gyakorlatilag megszámolhatatlan mennyiségű papucsállatka használ gazdatestként internetezésre humanoidokat és ez követhetetlen."
-
Win-T
senior tag
Mondjuk a repülőrajtot public szervereken én egy az egyben letiltanám... még olyant nem láttam, hogy ez normálisan menjen minden egyes részvevőnek. Ha tisztában is vannak vele, hogy mi van akkor is mindig akad pár ökör amelyik széttrollkodja. Pláne ha felvezető kör is van.
[ Szerkesztve ]
-
Enton
addikt
Szinglibe ahogy eddig probáltam egész korektül leszabályoz a gép, persze fékezni meg kanyarodni azt nem, erre jó a last corner opció, így sok a hiba forrás, szervezett guruláson viszont menő. A public az csak public.
"mert gyakorlatilag megszámolhatatlan mennyiségű papucsállatka használ gazdatestként internetezésre humanoidokat és ez követhetetlen."
-
wolf033
senior tag
Nem tud valaki jóárasított kódot?
-
Solesz84
aktív tag
Sziasztok.Multizni vki?
Asrock X570 Taichi, Ryzen 9 5900X , NZXT Kraken X72, Gskill TridentZ RGB 32GB DDR4 3600Mhz Cl16, Kfa2 RTX 4090SG, Samsung 860 EVO 1 TB, 850 EVO 500GB SSD, WD 3TB HDD, NZXT H710i, LG Oled C2 42" , MSI MPG A1000GW, Fanatec DD1, CS V3 Pedal, Fanatec V1.5 Shifter, Fanatec V1.5 Handbrake
-
Segal
veterán
Holnap jön Monza
Persze melózom így csak pénteken tudom majd kipróbálni"Ez nem változtat azon, hogy tisztességtelen dolog botokkal felvásárolni 160-180e indulóáron a 3060 Ti-t, aztán 250e-ért árulni a HA-n." Ez miért lenne tisztességtelen? Te is meg bárki lesheti botokkal a boltokat, ugyanúgy meg tudod venni a cuccot azon az áron, mint a scalper.(1 házigazda válasz...)
-
Segal
veterán
válasz pRoject22 #617 üzenetére
A fene...
Azért köszi az infót. Persze garantálom hogy aznap is melózni fogok amelyik nap végül kiadják"Ez nem változtat azon, hogy tisztességtelen dolog botokkal felvásárolni 160-180e indulóáron a 3060 Ti-t, aztán 250e-ért árulni a HA-n." Ez miért lenne tisztességtelen? Te is meg bárki lesheti botokkal a boltokat, ugyanúgy meg tudod venni a cuccot azon az áron, mint a scalper.(1 házigazda válasz...)
-
dino_m
senior tag
Jelen pillanatban 170-en játszanak a játékkal, az elmúlt 24 órában 198 ember játszott vele és 50-100ezer között fogyott összesen. Szerintem észre se veszik a késést.
Egy férfi sosem nő fel, csak drágábbak a játékai.
-
pRoject22
őstag
vertikális szinkronizáció megoldja a szaggatást és a darabos képet és akkor lehet ,hogy fix 60 al megy szebb grafikával is, a manuális fps korlát viszont nagyon belagoltatja a képkockasebességet, szóval azt kapcsold ki és a vsync ugyis lekorlátozza 60-ra a monitorodhoz feltéve ha 60 hz-es a monitorod
¯\_(ツ)_/¯