Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Barthezz2

    MODERÁTOR

    válasz Segal #383 üzenetére

    A nyomvonalat mindenképp lődd ki. :K
    Először lehet lassabb lesz, de ha megtalálod a fékezési pontokat a nyomvonal nélkül, sokkal jobb. Egy csomó helyen nem úgy megyek már át, mint a vonal volt(elején nekem is bent volt, nem mentem még a pályán korábban), mégis a kezdeti 58-as időhöz már javítottam 3 sec-et.

    Azt hiszem sikerült egy jobb setupot összehoznom.

    Még ebben is van. 1-2-es kanyarban 3 tized, a hosszú egyenes előtti 3-4 kanyarban szintén ennyi, aztán az egyenes végén ha sikerül nem lecsúszni a pályáról a kanyarban, akkor az utána lévő kanyarokban szintén, illetve a célegyenes ráfordító előtt is. Szóval úgy mindenhol. :D

    De mára kifulladt, majd talán holnap :)

    Egyébként csak szerintem "köcsög" kicsit, hogy hol mekkora levágást enged? A 2-es kanyar után lazán érvényteleníti a kört, pedig csak 2 kerékkel csúszok a kerékvetőre. A hátsó egyenes előtt meg majd' egy autónyit le lehet vágni a külső íven.

    Ha valakit érdekel a setup:[link]

    [ Szerkesztve ]

    Everybody lies.

Új hozzászólás Aktív témák