Hirdetés

2019. február 19., kedd

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#151) guftabi96 válasza b-type (#148) üzenetére


guftabi96
(PH! addikt)

Automobilistában nincs Huracan.
Ugye ott elég egzotikus a felhozatal, sok licensz nélküli autóval.
911 GT3 Cup van, ami közös pl az Assetto Corsával.
Hiába számolnak hasonló módon, ettől függetlenül mindegyik szimulátornak szerintem van egy sajátos ffb-je, autótól függetlenül.
Nekem ezek közül az Automobilista tetszik a legjobban. Valahogy ebben érzem a legjobban az autót, ebben tudom legjobban, hogy éppen mit csinál. Assettonál nekem mindig az az érzésem, hogy nem teljesen tudom, hogy mi is történik az autóval.
Nyilván ez egyénfüggő is, lehet van, akinél ez pont fordítva van.
A kormányok közötti különbségekről ne is beszéljünk. Én ezt egy G27-tel szerzett tapasztalat alapján mondom, ami nem épp a legütősebb technika.

[ Szerkesztve ]

#KeepFightingMichael | #JB17

(#152) b-type válasza guftabi96 (#151) üzenetére


b-type
(PH! nagyúr)

tudom hogy nincs, azért írtam :)
Nekem is tetsyett benne az FFB leginkább azért mert megdöbbentő volt hogy mit kihoztak az rF-ből.

Kormánytól is függ ahogy mondod, Meg háát kinek mi jön be, de két azonos autót érdemes öszehaonlítani futómű, tengelytáv, súly, tempó, hogy kép legyen az FFB-ről egyik és a másik játékban.

(#153) shteer válasza Solesz84 (#137) üzenetére


shteer
(Jómunkásember)

Tuti reszelik még :K

Elsőre nagyon fura de nagyon jó is

Na és most jöhet az upgrade első körben i5-8400-ra, később meg a GTX 2080 :)

G25 / G27 pedál adapter Fanatec kormányhoz eladó

(#154) b-type válasza shteer (#153) üzenetére


b-type
(PH! nagyúr)

végre kipróbáltam 2:01 alá még nem tudtam menni, de már így is tetszik, finomhangolni kell még, csak holnap is melózom.

(#155) guftabi96 válasza b-type (#154) üzenetére


guftabi96
(PH! addikt)

Próbáld ki hotlap módban is, ott jobban fel van gumizva a pálya. Sima practice módban nekem sikerült még 2:00 alá bemenni. Nem nagyon találom még az autóval a ritmust. Bár az, hogy nekem mit sikerült mennem az nem releváns. Majd jön Motion_Blur és setup nélkül durrant egy 1:56-ot practice-ben :DDD

---------------------
ECU-t mire érdemes rakni?
A vezető kezét ki lehet kapcsolni valahogy? Zavar.
---------------------
Amúgy biztos csak megszokás kérdése, de nekem ez az ui nem jön be. Főleg a boxban. Az a rész az előző részben szerintem sokkal jobb volt.

A legerősebb eső nagyon kemény. Csak pislogtam, amikor közel 200-nál elkezdett kacsázni az autó a célegyenes közepén :D

[ Szerkesztve ]

#KeepFightingMichael | #JB17

(#156) Motion_Blur válasza guftabi96 (#155) üzenetére


Motion_Blur
(PH! félisten)

1:57 végét mentem tegnap elsőre, hotlap módban. De idegen az egész még, és nem tetszik :(

nekem voltak repalyben gafikai bugok, száraz pályán pár víztócsa megjelent :)

[ Szerkesztve ]

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#157) macy válasza Motion_Blur (#156) üzenetére


macy
(őstag)

Ezek szerint mérgedben mentél 1:57-et :D

Gázelvételnél miért dobja ilyen durván a seggét a verda? Fura nekem. Olyan mint Cars-ban az első kerekes autók.

(#158) whiterat válasza Motion_Blur (#156) üzenetére


whiterat
(újonc)

Az nem bug, csak az alsó tükrözés nevű légköri optikai jelenség :))

(#159) Motion_Blur


Motion_Blur
(PH! félisten)

A leaderboard-ot hogy lehet megnyitni? Vagy mit kell azzal csinálni? :D

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#160) b-type válasza guftabi96 (#155) üzenetére


b-type
(PH! nagyúr)

leht majd kipróbálom, egyelőre én inkább magamban keresem a hibát, mostanában kissé megemberesedtem, augusztusban kivettem egy hónap szabit. :D
mostanra már kissé kiengedtem, de még nem vagyok valami laza :D

(#161) Motion_Blur


Motion_Blur
(PH! félisten)

1:55.995, sok helyen túlvezetve

b-type: jájj, mennyi beton az, Te jó ég :R

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#162) b-type válasza Motion_Blur (#161) üzenetére


b-type
(PH! nagyúr)

jaja kösz elég emberes bré volt, elöző tulaj maminál nem volt ereszcsatorna, megsüllyedt egy oszlop, és másik kettő megroppant, és ott ahol megereszkedett ott 20centit kellett emelni a tetőn, azok a régi kis kőlapok nem bírták volna meg a tető súlyát, kénytelen voltam 10centis betont alátenni.

(#163) ooooobi


ooooobi
(senior tag)

Aki tervezi megvenni, GMG-n 5€ minusz van a steamhez képest.(19.99)
[link]

(#164) vlevi


vlevi
(PH! nagyúr)

A kunos YouTube csatornáján most megy a bejelentés.
Nurburgring évente 2018 címmel.
Nem jatekvideo, hanem bemutató.

Nnnna, lássuk, a gyári Lamborghini versenyzők mit mondanak a játékról, egy kicsit gyakorlás után.
Élő esemény, de nem tudom, mennyire előre megrendezett.

Ja, ott van John Watson, korábbi F1 versenyző, a Blancpain sorozat kommentátora is.

[ Szerkesztve ]

(#165) Enton válasza vlevi (#164) üzenetére


Enton
(PH! addikt)

Most van simrace expo ugyebár már du 5 körül láttam egy streamet is körbejárták a dolgokkat de holnap/holnapután hátha több infonk lesz bármiről is.

Itt a link amit én láttam:
[link]

"mert gyakorlatilag megszámolhatatlan mennyiségű papucsállatka használ gazdatestként internetezésre humanoidokat és ez követhetetlen."

(#166) vlevi válasza Enton (#165) üzenetére


vlevi
(PH! nagyúr)

(#167) v!ct0y válasza ooooobi (#163) üzenetére


v!ct0y
(PH! kedvence)

Most épp 17.99 :)

(#168) macy válasza v!ct0y (#167) üzenetére


macy
(őstag)

Az font.

(#169) Motion_Blur


Motion_Blur
(PH! félisten)

Van hova fejlődnünk még! :Y

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#170) macy válasza Motion_Blur (#169) üzenetére


macy
(őstag)

Jaja, pont a live-ot nézem, kenik neki rendesen.
Marhára zavar, hogy sokszor kimegy alólam az autó gázelvételnél.

(#171) ForRedGlory válasza macy (#170) üzenetére


ForRedGlory
(PH! nagyúr)

Egyemi pech, hogy en meg a komplett Nurburgringet utalom, mert szerintem szar palya. Egy rakas kanyar van benne, ami szerinten elvezhetoen nem vezetheto.

Nem is megy, 1:59 korul jo vagyok (neha), igaz setuphoz hulye vagyok, kb hozza sem nyultam.

[ Szerkesztve ]

*** powered by OnePlus 6T

(#172) Segal válasza ForRedGlory (#171) üzenetére


Segal
(PH! addikt)

Ugyan igy vagyok vele. Plusz nekem rohadtul hianyzik meg a vr tamogatas. Egyszeruen mar megszoktam:))
Egyelore lefutottam a tesztkoreimet aztan visszamentem a pc2 ferrari dlc-vel jatszani:DDD
Majd visszanezunk erre kesobb.

(#173) guftabi96 válasza Motion_Blur (#161) üzenetére


guftabi96
(PH! addikt)

5 ezredet tévedtem ;] ;] szép :R
---------------------
Hiányzik a régi testreszabható ui :( A jobb felső sarokban lévő cucctól nem lehet valahogy megszabadulni?
Az FFB-ről is egyre rosszabb véleménnyel vagyok. Egyszerűen nem érzem vele az autót. Mozgatja a kormányt, de olyan érzésem van, mintha semmi kapcsolatom nem lenne az úttal/autóval.

#KeepFightingMichael | #JB17

(#174) v!ct0y válasza macy (#168) üzenetére


v!ct0y
(PH! kedvence)

Akkor mégse...

(#175) macy válasza ForRedGlory (#171) üzenetére


macy
(őstag)

Én se szeretem Nurburgringet, sőt igazság szerint egyik pályáért se vagyok oda :D Nordschleifét viszont imádom, jóformán csak azon megyek Assettóval is meg Cars2-vel is.
Ma mentem egy kicsit többet ACC-vel és hát azt kell mondjam ez így ebben a formában szar. Nem érzek semmit az autóból, túrja az orrát, gázelvételnél eldobja a seggét, stormban egyszerűen vezethetetlen, nem látom a kanyarokat a tükröződéstől.

(#176) vlevi


vlevi
(PH! nagyúr)

Ne felejtsétek el, ez egy nagyon kezdetleges változat, még rengeteget fog változni, szerintem.

(#177) ForRedGlory válasza macy (#175) üzenetére


ForRedGlory
(PH! nagyúr)

Hát ja, én is így érzem, mármint amit írtál:

"Nem érzek semmit az autóból, túrja az orrát, gázelvételnél eldobja a seggét"

Elég furcsa érzés az biztos. Lehet sportszerűtlen lesz a megjegyzés, de rFactor 2-ben nem ilyen a vezetési élmény azért. :D Persze biztos setup segítene rajta, de ahogy írtam, ahhoz totál hülye vagyok... majd megnézem.

Maga a játék jó lesz, mert élvezem. 25 eurot lezán megért, pléne, mert volt steamen 7 euro összekuporgatva kártyákból. :P

*** powered by OnePlus 6T

(#178) guftabi96 válasza vlevi (#176) üzenetére


guftabi96
(PH! addikt)

Persze, nyilván sok dolog fog változni, de ettől függetlenül nem értem, hogy hogy lett még rosszabb a FFB?
Mozgatja a kormányt, de tényleg csak arra jó, hogy nagyjából tudd, hogy mit csinál az autó.
5 óra alatt eddig egyszer sem sikerült nagyobb csúszást megfognom. Egyszerűen nem lehet érezni, hogy mi is történik. Kb olyan mint a régen az rF realfeel plugin nélkül.
Biztos kormányon is múlik, de ha pl az általam korábban is emlegetett Automobilistában, egy ezer éves engine alapjaira építkezve meg tudták oldani a normális FFB-et, akkor a Kunosnak is illene ezt megcsinálni és nem visszafejlődni.

(#177) ForRedGlory
Na igen, szerencsétlen rF2 ezer sebből vérzik, de az biztos, hogy a vezetési élmény kimagasló :K
Remélem egyszer sikerül összetákolni.

[ Szerkesztve ]

#KeepFightingMichael | #JB17

(#179) andrasth


andrasth
(kvázi-tag)

Nekem is hasonló volt az első benyomásom, mármint eléggé nagy csalódásként ért az első néhány kör. Egyszerűen nem éreztem az íveket, "nem láttam ki" az autóból. A fék nagyon furcsán el volt filterezve alapból - persze lehet, hogy ezeken a gépeken valójában ilyen durvát kell nyomni a nagy fékhatáshoz, nem tudom. Az ffb teljesen idegenszerűnek tűnt, köze sem volt ahhoz amit megszoktam az AC-nál vagy a PC2-ben. Még ideális körülmények mellett sem tudtam értékelhetőt menni, az esőt, éjszakát pedig ki sem próbáltam. Aztán elmolyolgattam vele, mostanra egész jól be tudtam lőni a ffb-t, így már be tudok menni 2:00 alá, de nagyon figyelős. Minél többet megyek vele annál jobban tetszik, a hangulat pedig egyszerűen brutális. A hangok,rezgések, zörejek, a kipörgésgátló, Abs működésének modellezése, a gumi zseniális. Szóval nagyon komoly cucc ez már most is csak még finomítgatni kell nyilván. Engem meggyőzött. :K

(#180) guftabi96 válasza andrasth (#179) üzenetére


guftabi96
(PH! addikt)

Hát nekem pont fordítva volt.
Először volt az újdonság varázsa, tetszettek a jobb hangok. Most meg egyre jobban idegesít a program :DDD
A pit része ezerszer jobb volt szerintem az AC-nak. Nem értem, hogy miért gondolják, hogy ez most jobb.
Tök jó volt, hogy teljesen testre tudtad szabni a hud-ot, most az sincs. Helyette van egy negyed képernyős fordulatszám/sebesség/fokozat jelző, a jobb felső sarkot meg most már legszívesebben kitakarnám egy papírral, mert engem speciel rohadtul idegesít, hogy ott mindenféle színekkel villogva értékel engem.
Miért nem lehet kikapcsolni?
FFB-re nincs bocsánat, nagyon rendbe kell szedni. Cseszhetjük a továbbfejlesztett fizikát, gumimodellt, meg mindent, ha mellette az autóból nem érzel semmit.
Erre persze mindre rá lehet fogni, hogy alpha. Csak éppen olyan dolgokat rontottak el, amelyek koncepcióját át lehetett volna emelni a korábbi részből.
Abban meg továbbra sem hiszek, hogy a Blancpain-nek szentelve olyan sikeres lesz a program, mint az AC.

#KeepFightingMichael | #JB17

(#181) ForRedGlory válasza andrasth (#179) üzenetére


ForRedGlory
(PH! nagyúr)

En sem lattam ki a kocsibol. 8 ora jatek utan jottem ra, hogy hol kell ulesmagassagot, tavolsagot es fov-ot allitani. :D

Nyomj egy esc-t, amikor kocsiban ulsz es ott van fent az utolso(?) menupont.

[ Szerkesztve ]

*** powered by OnePlus 6T

(#182) andrasth válasza guftabi96 (#180) üzenetére


andrasth
(kvázi-tag)

Osztom, a hud testreszabhatósága alap manapság, nagy tréség lenne ha kihagynák. Meg nem ártana valami gombra bindelhető on the fly kontroller finomhangoló sem. Ez a jobb felső sarkos értélkelő tényleg idegesítő lehet. Az ffb ről: nekem alapból nagyon nagy volt az erő, semmi mást nem lehetett érzékelni, csak a mennyiséget. Részletek nuku. Fana Gt3 rs kormányomnál bevált trükk, hogy a kormányon 90-100% a force, a játékban meg addig csökkentem, amíg a finomabb részletek is érzékelhetővé válnak. Ez itt 30-35%. Minimum force meg 10. Meg persze dampert, springet elimináltam azonnal a sunyiba. Így finomabb részletek is előjöttek, mint az AC nál, rápróbáltam egy kör erejéig, hát elég baltával faragott befőttesgumis élmény volt úgy hirtelen ugyanazzal az autóval ugyanez a pálya az AC-ban;)

[ Szerkesztve ]

(#183) ForRedGlory válasza guftabi96 (#178) üzenetére


ForRedGlory
(PH! nagyúr)

Az rFactor 2 kezd rendesen kikupalodni. DX11, dinamikus idojaras, egyre tobb tartalom es most osszehazasodtak a Reiza-val is, akik tolni fogjak a tartalmat szinten.

A borzalmas UI-t lassan dobhatnak, de nem azt nezi az ember futam kozben.

*** powered by OnePlus 6T

(#184) andrasth válasza ForRedGlory (#181) üzenetére


andrasth
(kvázi-tag)

Igen, meglett:) De nem csak azt üléspozíció/fov értékekre értettem, hanem hogy "nem voltam ott a pályán", vagy nem is tudom hogy mondjam, egyszerűen nem éreztem a pályát. Kb néhány óra alatt bekonfigoltam úgy, hogy már élvezetes, de az elején elég "mi ez a szar?" érzés volt;)

[ Szerkesztve ]

(#185) ForRedGlory válasza andrasth (#184) üzenetére


ForRedGlory
(PH! nagyúr)

Nekem ez a palya sosem lesz kedvenc. Utalom azokat a kanyarokat, amik ossze vissza dolnek es belathatatlanok. Kivetel ez alol Spa (Eau Rouge es a volgybe vezeto ut), Hungaroring (Mansell-kanyar) es Laguna Seca.

[ Szerkesztve ]

*** powered by OnePlus 6T

(#186) vlevi válasza ForRedGlory (#181) üzenetére


vlevi
(PH! nagyúr)

"Nyomj egy esc-t,"
Nyomj F2-t, akkor kiírja a legfontosabb billentyűkombinációkat, amivel tudsz állítani mindent.
Én pl. 5 percig csak ültem a boxban, mert nem tudtam, hogyan kell beindítani a kocsit :D

(#187) andrasth válasza ForRedGlory (#185) üzenetére


andrasth
(kvázi-tag)

Hát nekem sem top kedvencem:) Főleg a célegyenesvégi fordító letörése után kezdődő aréna rész a lassú S-ig bezárólag, az egy elég idegesítő rész, a többi OK. Most éppen Sugo-ra vagyok rákattanva PC2-ben, meg persze Nord bármiben, az örök kedvenc. Még Nk pro-ban a kis 1600 as formula szúnyoggal képes voltam órákig körözni rajta, egy fél élet volt egy kör mire végigért:D

[ Szerkesztve ]

(#188) andrasth válasza vlevi (#186) üzenetére


andrasth
(kvázi-tag)

És tényleg :R :D

(#189) ForRedGlory


ForRedGlory
(PH! nagyúr)

...Urak/Profik :D... mint kezdőnek - megnéznétek ezt a kört és - adnátok tanácsot, hogy mit kellene máshogy csinálni? Leszámítva, hogy kanyar csúcspont nincs mindig meg és lassú vagyok? Ezen a pályán életermben nem mentem 50 körnél többet. Nyilván még tanulgatni kell, de nem tudom... 1:58:6-os idő, hogy a rákba mennek 1:52-es köröket a ranglista elején? Ebben is van még simán 1 másodperc javulás, de 5-6 másodpercet jelent egy jó setup? (Ez amúgy hotlap és alap "agresszív" setup.)

[link]

(#186) vlevi: Baszki... :DDD köszi

[ Szerkesztve ]

*** powered by OnePlus 6T

(#190) macy válasza ForRedGlory (#189) üzenetére


macy
(őstag)

Nincs semmi a linken.

(#191) Motion_Blur válasza ForRedGlory (#189) üzenetére


Motion_Blur
(PH! félisten)

Hol látsz ranglistát?

1:52 reális lehet rendesen besetupolva és a játék adta határokon belül vágva a sikánt pl, bár engem mindig eldob :)

Én 55-be vagyok setup nélkül, 20 kör után.

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#192) macy


macy
(őstag)

Olyan mintha nem stimmelne az autó és a pálya aránya. Megnéztem pár real videót és mintha szűkebb lenne a pálya mint a valóságban.

(#193) Motion_Blur válasza macy (#192) üzenetére


Motion_Blur
(PH! félisten)

Szerintem ilyen gond nem lehet, lézerszkennelt minden.
Toltam picit AC-val is Huracannal Nürin, ugyanezt az idő tudtam megfutni és az érzések is hasonlóak voltak.

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#194) ForRedGlory válasza macy (#190) üzenetére


ForRedGlory
(PH! nagyúr)

Privatra raktam veletlenul. Javitottam. :D

Motion_Blur: Hot Lap modban irja.

*** powered by OnePlus 6T

(#195) Motion_Blur válasza ForRedGlory (#194) üzenetére


Motion_Blur
(PH! félisten)

Videódra: szerintem az ívbelső kerékvetőket kerüld el, túl kevés tempót viszel át a kanyarokon és sokáig vársz a teligázzal, picit biztonsági vezetésnek tűnik nekem. féktávokon mehet picit agresszívebb visszaváltogatás is

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#196) Segal


Segal
(PH! addikt)

Holnap nekifutok en is ujra.
Ugy orultem amikor le tudtam jonni 2 perc ala aztan jottok itt az ilyen 1.54 koruli idokkel...
Mese nincs gyakorolni kell mert az meg rendben hogy 1.5-2mp-el lassabb vagyok de 6 az mar nagyon sok.

(#197) vlevi válasza Segal (#196) üzenetére


vlevi
(PH! nagyúr)

Én is így vagyok vele.
Practice-ben 1.59.3
De tudom, hogy én is lehetnék jóval gyorsabb, mert van, hogy a legjobb köridőhöz képest tizedeket nyerek 1-1 kanyarban, de utána megint elkefélem valahol. Aztán a másik körben másik kanyart sikerül sokkal jobban venni, de aztán megint...

Ja, és ki, mennyi fps-es játszik? Mert erre játékra is igaz az, ami az összes többi szim-re, hogy a 60fps kevés. Ha sikerült 100 környékére feltornászni az fps-t, a grafika lebutításával, akkor teljesen megváltozik az irányítás. Mármint, nem változik meg, csak éppen jobban reagál mindenre, a féktávok rövidebbek lehetnek, a kanyarba bekormányzás pontosabb, satöbbi.

(#198) Motion_Blur válasza vlevi (#197) üzenetére


Motion_Blur
(PH! félisten)

Én minden szimben a 90+ fps-t célzom meg, itt ezt nem egyszerű elérni.

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#199) Mosqu!to


Mosqu!to
(PH! addikt)

Sziasztok!

Rég nem simeztem, de most nekiálltam én is. Fél óra gyak után 1.56 közép megvan, de ennyi idő alatt is úgy leizzadtam, hogy már a szemem csípte. Elszoktam tőle, na :D

Nekem amúgy a seggét nem dobálta, inkább csak a kerékvetőkre reagál durván, célszerű épp hogy érinteni, de nem átütni. Valamint az ffb nálam is mint valami döglött hal.

Vezet más is G920-szal? Nem piszkáltam a beállításokat, van esetleg valakinek külön a kormány beállításra finomhangolás?

Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.

(#200) andrasth válasza vlevi (#197) üzenetére


andrasth
(kvázi-tag)

Nekem practice 90-105 fps, szinte minden mid-en. 2560x1080. Nem túl szép, de folyamatos. Ha Vsyncet bekapcsolom mikrolaggol.

Copyright © 2000-2019 PROHARDVER Informatikai Kft.