Hirdetés

2019. február 20., szerda

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#12) b-type válasza dino_m (#11) üzenetére


b-type
(PH! nagyúr)

Ez jóval több volt annál, még emlékszem a döbbenetre amikor megjelentek az első képek. Azóta kiderült hogy Kunos-n már réges-régen puhítja a dolgot, de kellett a konzolos megjelenés hozzá, és az AC pro.
német cikk, ezért google fordítós verzió :D

kiemeltem a lényegesebb részeket, de aki vágja a németet annak itt a link:
speedmaniacs
Előre is bocs a google fordítóért, de én nem tudom felelősséggel lefordítani, nem vágom a németet.

"Az EA-val kötött licence lejár az idei évben, mert közösen arra a meggyőződésre jutottunk, hogy a mindkét fél jelenlegi helyzete már nem kívánatos. "

"
Figyelemre méltó volt az a tény, hogy a Porsche olyan messzire ment, hogy kivételesen exkluzív járműveket hozott a stuttgarti Porsche Múzeumból Olaszországba. Így csodálhattam a 919-es Hybrid versenyautókon, amelyek 2015-ben megnyerték a Le Mans 24 órát és a 96-as éveket a C csoport 80-as években a közeljövőben. A jelenlegi szupersport-autó 918 Spyder viszont szinte észrevétlenül tűnt. Emellett több Carrera S és 4S is várta, hogy a versenypályán a lehető leggyorsabban mozogjanak a nap folyamán.

Bemutató felvázolja a háttérben

Assetto Corsa és Porsche: Látogató Kunos Simulazioni zoom Először azonban az volt, természetesen az általános bemutatása a terv mellett, Marco Massarutto Kunó Simulazioni és Sebastian Hornung Porsche, Marco Falaguerra a sport konfekciós Sparco néhány szót kifejezett ezt az együttműködést.

Massarutto elmondja, hogy majdnem egy éve találkoztak a Porsche-nel Vallelunga-ban, hogy bemutassák az új 911 Carrera S. Korábban az Assetto Corsa technikáján alapuló gyakorlatilag végrehajtotta az autót. Ez már világossá teszi, hogy ez egy erős partnerség. Hibásan elmondja, hogy az összes járművet nem olyan könnyű. Ezeket az Assetto Corsa legkisebb részletére reprodukálják. A Porsche témáján kívül a nyár végén nyerte el a konzolon a sikeres megjelenést. Ismét fontos megjegyezni, hogy a PC-vel összehasonlítva a szimuláció DNS semmilyen módon nem változott.

Assetto Corsa és Porsche: Látogató Kunos Simulazioni gyertyaA következőkben egy friss trailer a virtuális 911 GT3 RS, míg a mikrofon utat talál kezébe Sebastian Hornung, felelős márka partnerségek és a szponzorálás Porsche. Emellett izgalmas partnerkapcsolatról beszél, és hosszú távon volt a jelenlegi eredmény. A sikeres együttműködés nem csak a tiszta technológiával, hanem a Kunos népével is foglalkozik. A közelmúltban Los Angelesben megnyílt a Porsche Experience Center, jelentette be Hornung. Az Assetto Corsa Pro szimulátorokat használják, és a helyi kezelőpálya gyakorlatilag integrált. Az összes tapasztalatközpontban világszerte 50 szimulációs állomás van a megfelelő technológiával. A szoftver teljesítménye lehetővé teszi a tervezett változtatások házon belüli virtuális tesztelését is. Tekintse meg az eSports-t is, és itt látja előnyeit a nagyszerű realizmus.

Szintén Sparco reméli, hogy kihasználja az együttműködést.

Akkor Hornung átadja a mikrofont tovább Sparco Marco Falaguerra-nak. Ez azt magyarázza, hogy szokatlan módon jöttünk együtt a Kunosral való együttműködésre. Körülbelül két évvel ezelőtt találkozott egy parkban az Egyesült Királyságban, Jenson Buttonrel, aki lelkesen beszélt neki a simracingről. Az utóbbival ezután lépett kapcsolatba a Kunos Simulazioni-val. A jelenlegi együttműködés kapcsán kiderül, hogy hamarosan új termékek lesznek a Sparco-ból, amelyek az Assetto Corsában is megjelennek. Végül Marco elmagyarázza neki, hogy neki a simracing egyre inkább átveszi a karting szerepét, amely korábban a valóságos motorsport elsődleges belépésének szolgál.

Assetto Corsa és Porsche: Látogató Kunos Simulazioni gyertyaEzt követően a virtuális világ visszahúzódik a hátsó ülésre, mivel megengedem, hogy néhány rövid sodródó gyakorlatot végezzenek a 911 Carrera S nedves felületén, és pár perccel később a Vallelunga-tól rövid távolságra. Egy későbbi étkezés után, ahol tipikus olasz ételeket kóstolok, elkapom Marco Massarutto-t a Kunos Simulazioni-ból, azzal a céllal, hogy minél több nyílást kérek a gyomorban.

2011-ben az első kapcsolat a Porschonnal

Először is, persze, szeretném tudni, hogy a Porsche-val való együttműködés részletesen megmutatkozott. Marco elmondta, hogy először 2011-ben találkoztak egy nyugodt találkozón a Nürburgring 24 óra alatt. 2012-ben volt egy újabb találkozó az IAA-ban Frankfurtban. Sebastian Hornung a Porsche-ről kezdte megnézni az Assetto Corsát. 2015 novemberében az új 911 Carrera S bemutatásához a szimulátor prototípus szoftverét, ideértve az autó virtuális verzióját is, meg kell adni. Miután világossá vált, hogy megkapja a Porsche engedélyét, a csapatnak teljesen a holdon kellett volna lennie. "Lassú folyamat volt, csak a csapat keskeny magját kezdte meg." Ettől kezdve mindennek alakja volt.

Az Assetto Corsa a legjobb teljes csomagot kínálja

Miután egy közelmúltbeli Los Angeles-i Porsche Experience Központot nyitottak meg, és a következőt Sanghajban tervezik, megkérdezem magamtól, hogy mennyire részesülnek az együttműködésben. Az Assetto Corsa Pro használata a szimulátorok számára és az abból eredő rugalmasság fontos kérdés, amellyel korábban átvizsgálták Sebastian azt a kérdést, hogy melyik szoftverrel akar dolgozni, és végül úgy döntött, hogy az Assetto Corsa , Rámutat arra, hogy csak néhány szimuláció támogatja a mozgáskövetést és a virtuális valóságot egy időben. Az Assetto Corsa itt a legjobb teljes csomagot kínálja.
"

[ Szerkesztve ]

Copyright © 2000-2019 PROHARDVER Informatikai Kft.