- Huawei P30 Pro - teletalálat
- Yettel topik
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Realme 9 Pro+ - szükséges plusz?
- Honor 50 - apám nevében
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Apple iPhone 13 - hízott, de jól áll neki!
- Samsung Galaxy Z Flip5 - ami kint, az van bent
- iPhone topik
- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Analóg kapcsolós klaviatúrák triója a Razer fémjelzésével
ph A Huntsman széria harmadik nemzedékét háromféle formátumban vihetjük haza.
-
Duotts F26 - megoldjuk erőből
ma 1500 watt összeteljesítményű biciklit kaptunk tesztre, amely a legalitás összes határán túl van, kontrollálni nem könnyű, de néha óriási élmény is.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Running
tag
Oldal: https://www.ashesofcreation.com/
Facebook: https://www.facebook.com/AshesofCreation/64 class: Link
Mostani legfrissebb videó: Link
Nyáron készült videó: linkAz Ashes of Creaton-ről szóló IPON cikk:
Az Intrepid Studios készülő, új MMO-ja, az Ashes of Creation a fejlesztők bevallása szerint a műfaj megújítására törekszik. Hatalmas, nyílt világot, frakcióktól mentes játékmenetet, havidíjas rendszert és a pay-to-win elemek teljes hiányát ígérik a játékhoz, melyre május 1-től a Kickstarteren gyűjtenek támogatásokat. Az érdeklődés mértékét mutatja, hogy a kért 750 ezer dollár kevesebb, mint egy nap alatt összejött.Maga az alapprojekt egyébként teljesen finanszírozva van, a kampány arra szolgál, hogy némi mozgásteret adjon a stúdiónak, illetve biztosítsa, hogy valóban sikerül majd saját kiadásban megjelentetni a játékot, bármiféle külső partner bevonása nélkül, hiszen ezt tartják fontosnak ahhoz, hogy minden az elképzeléseik szerint valósulhasson meg.
Amit kínálnak, az bizony nem kevés. Az Ashes of Creation világát teljes egészében a játékosok alakítják majd. Építhetünk városokat, piacokat, vagy akár saját házat is. Mi határozzuk meg, ki az ellenség és ki a barát, hiszen nincsenek frakciók. Négy faj közül választhatunk (emberek, orkok, elfek és törpék), mindegyik két változattal lesz jelen. A karakterosztályok terén nyolc lehetőség áll majd rendelkezésünkre (tank, fighter, rogue, ranger, mage, cleric, summoner és bard), de a választott faj is hatással lesz ezekre, tehát egy elf harcossal más érzés lesz játszani, mint mondjuk egy törpével.
A játék legfontosabb eleme a változás. Megjelenik ez például az évszakok rendszerében is: minden héten más évszak lesz, tehát egy játékbeli év egy valós hónap alatt zajlik majd le. Az egész világ reagál arra, amit a játékosok tesznek, a változások pedig komoly következményekkel járhatnak, ugyanis döntéseinken nem tudunk változtatni.
Az egyes területek több csomópontból, node-ból állnak, melyek szintén fejlődnek. Egy node-ból falu, város, majd metropolisz lehet, ahová beköltözhetünk, házat vehetünk. Minden node speciális tulajdonságokkal és hatásokkal rendelkezik, ez fogja adni a konfliktusok alapját, hiszen egy területen csak bizonyos számú aktív node lehet és ha másoknak pont nem arra van szüksége, mint nekünk, akkor harcolnia kell a helyért. A PvP jelen lesz a kereskedelmi karavánok közelében, melyeket megvédhetünk, de ki is rabolhatunk, ha úgy szeretnénk.
A történetről még mindig nincs túl sok információ; annyit tudni, hogy egykor egy fejlett civilizáció létezett a világon, de valami sötét és szörnyű dolog történt, ami eltörölte az egészet. Most, hogy kezd visszatérni ez a civilizáció, a gonosz erők ismét mozgolódnak.
Az Intrepid Studios többnyire régi MMO-veteránokból áll, akik olyan játékokon dolgoztak korábban, mint a Star Wars Galaxies, az Everquest, vagy a Planetside.
[ Szerkesztve ]
-
Running
tag
Ashes of Creation Feb. 9th 2018 LIVE STREAM ~ Pre-Alpha Gameplay
-
Running
tag
-
Running
tag
PAX-ról összefoglaló: Link
-
Running
tag
A pár napja leadott stream összefoglalója, 10 kérdés és válasz:
[link] -
Running
tag
A gazdaságról és PVE-ről: kereskedés, gyártás, termelés, stb...
[link] -
Running
tag
Egy összefoglaló cikk arról, amit eddig a Karavánokról tudunk. Jó szórakozást. Link
/A honlap még fejlesztés alatt áll./ -
Running
tag
Összefoglaló cikk a Guild rendszerről. Jó olvasgatást. Link
-
Running
tag
Összefoglaló cikk a Dungeon-okról. Link
-
Running
tag
Housing-ról amit eddig tudunk. Ashes of Creation Hungary
-
Running
tag
Az NDA feloldásra került, Nephin közvetít, akit érdekel. Jó bámészkodást.
-
Running
tag
Összefoglaló cikk a hátasokról. Link
-
Running
tag
Gyártás-Szakmák-Feldolgozás témaköre került összefoglalásra. Jó olvasgatást.
-
Running
tag
Hétvégére. Új videó és az Apocalypse.
-
Running
tag
-
Running
tag
-
Running
tag
-
emmm
senior tag
Kíváncsian várom, azt hiszem, ha ez egyszer beindul, rengetegen fognak eldobni mindent és kezdenek el vele játszani. Az alap koncepciója abszolút hiánypótló!
-
Ghoosty
őstag
Kickstarter óta követem a játékot, mert nagyon érdekel, de én csak mérsékelt sikerre számítok. Ennek a legfőbb oka, hogy MMORPG körökben sokkal népszerűbb a PvE, mint a PvP. Itt teljes mértékig nem lehet kikapcsolni a PvP-t, rengeteg dolog szabadtéri lesz tehát raid közben is megzavarhatnak. Nyersanyag farmolás közben is zavarhatnak. Ezt kevesen viselik jó. Bár lesz a korrupció, ami ezt hivatott visszaszorítani.
Remélem jól megoldják.
Runningék oldalán van fenn új video, ami az MMO részét mutatja be a játéknak. Még nem láttam, mert cégnél tiltva van a youtube, meg amúgy is hosszú lenne munka közben megnézni. -
emmm
senior tag
Én is figyelem időnként a játékot, kb. már a felajánlás időszaka óta.
Mondjuk igen, ez a PvP dolog engem sem érdekel, kifejezetten bosszantana, ha abban a kevés időben, amit erre fordítani tudnék, más játékosok is elkezdenének darálni. Nekem nincs már időm annyit játszani, de amennyi van, azt szeretném élvezni.
-
Running
tag
-
Running
tag
Igen, ez a játék a CSAK PVE beállítottságú játékosoknak nem való. De ezt lehet tudni régóta, és jogos is, nem kell mindenkinek jó játékot készíteni mert az szar lesz.
-
Ghoosty
őstag
Azért ennyire nem lesz PvP a játék, mint mondjuk az Archeage. Corruption rendszert pont azért hozták létre, hogy a PvE játékosok is megtalálják a számításukat. Ha nem lesznek kiskapuk, akkor az ember kétszer is meggondolja, hogy 'non-combatant' játékost megtámadjon. Persze, aki viszolyog a PvP-től, az tényleg jobb, ha elkerüli.
Amúgy nem nagyon várható a közeljövőben tényleg érdekes fantasy PvE játék.
Ebből a listából az új LOTR MMO és a Magic: The gathering MMO ami még szóba jöhet, de ezekről még szinte semmit sem tudni. Szóval a megjelenésük még 3 év alsó hangon.
A többiben lehet, hogy van valami újdonság, de valahogy inkább állnék neki WoW-ozni, mint azoknak, annyira nem fogott meg. -
Running
tag
-
Running
tag
-
Ghoosty
őstag
Te már beírtad, hogy 2020-ra csúszhat a megjelenés, de szerintem még nem jött hivatalos bejelentés erről, pedig szerintem minél előbb meg kéne ezt tenniük.
Egy WOW kiegészítőnek is kell több havi béta teszt, pedig ott aztán tényleg minden kész van már, itt meg csak az alapok működnek. Furcsállom az optimizmusukat, pedig a csapat nagy része részt vett már MMO fejlesztésben.
Sajnos a korai lelövése miatt az Apokalipszist csak 3 játszma erejéig sikerült kipróbálnom. Abból az első olyan gyorsan ért véget, hogy csak lestem. Gondoltam jó ötlet egy toronyház tetején leszállni, mert tuti el van rejtve ott valami. (Nem volt.) De lejutni nem sikerült, csak kellően nagy eséssel, ami halálosnak bizonyult.
A 2-3. játszám során meg beállítottam, a grafikát úgy, hogy élvezhető legyen, mert a távolsági fegyverek használhatatlanok voltak az FPS droppjaim miatt. (gyenge már a gépem) De azért közben rájöttem a páncélok javítására, meg, hogy mindegyik másik skillt ad. Szóval jött volna végre egy meccs, ahol esélyem is lett volna, de addigra lelőték a szervereket.
Azért majd egy-két hétvégén mindenképpen benézek még. -
Running
tag
Igen, hogy csúszhat. Tavasszal kiderül, hogy áll a játék, de nagyon csodálkoznék, ha rá fél évre már megjelenés lenne. A pár héttel ezelőtti bemutatók sem azt mutatták, hogy annyira jól állnak, de ki fog derülni. Én személy szerint egy fél éves csúszást simán kinézek, ez náluk 10x nagyobb cégeknél is simán benne van a pakliban.
Az Elder Scrolls Online is csúszott vagy 4 hónapot, pedig 7 évig készült. Aztán megjelenéskor ki is derült, hogy még legalább fél évet kellett volna csúsztatni, olyan állapotban volt.
[ Szerkesztve ]
-
Running
tag
2019.01.09. - Kérdések és válaszok
/És a kérdésedre meg is kapod a választ.../
-
Running
tag
Castle Siege kedvcsináló videó: Link
-
Running
tag
-
Running
tag
-
Running
tag
Új hozzászólás Aktív témák
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Tőzsde és gazdaság
- Huawei P30 Pro - teletalálat
- Ukrajnai háború
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- DIGI internet
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- PlayStation 5
- Nem bírják kiszolgálni az AI energiaigényét
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- További aktív témák...