Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • assemble

    addikt

    válasz quailstorm #6633 üzenetére

    Bizonyitsam? Lol. Konkretan az Open GL ES 2.0 ota amit a jopar eve tamogat nagyjabol minden telefon es tabla tamogatott az AA, az Android pedig 2.2 ota alapbol is teljesen tamogatja az ES 2.0-t de elotte is meg lehetett csinalni NDK-val, nativ kodon keresztul. en magam is fejlesztettem mar jatekot ahol probalgattam a dolgot. De kb fel perc googlizas alatt is rajonnel hogy mekkora butasagot mondtal.

    Igen, az iPad-ekben is SGX szerias GPU van. Csak eppen mig a te cuccodban egy mezei SGX540 van, addig egy iPad 2-ben is SGX543MP2 van. Az SGX543 alapbol kb ketszer erosebb az 540-nel, az MP2 pedig azt jelenti hogy ebbol van neki ket darab ergo ~4-szer erosebb GPU-ja van egy joval szarabb sub-hd felbontasra. Lehet csodalkozni hogy vajon miert futnak ott jobban a jatekok mint nalad nagyobb felbontason negyed olyan eros GPU-val :DDD iPad 4-ben pedig SGX554MP4 van, ami alapbol ~4-szer erosebb, es 4 darab van belole: igen, ~16-szor erosebb GPU mint a tied, ez is mar talan kicsit kivul esik a 10-20%-os hibahataron mint amit mondtal :DDD .
    Szoval ez kb olyan mintha azt mondanad hogy a te gepedben is GeForce van akkor miert nem futnak jol a jatekok csak eppen a tiedben egy GeForce 2 MX van, maseban pedig egy GTX 690.
    Egyebkent itt egy video a Nexus 10-rol hogy hogy viszi a jatekokat mikozben az egesz piac legnagyobb felbontasu kijelzoje van benne, ami jocskan veri az iPad-ek "retinajat" is, ez is onmagaban megcafol gyakorlatilag mindent amit itt elmondtal: [link]

Új hozzászólás Aktív témák