Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • freemanone

    őstag

    válasz fatal` #39961 üzenetére

    Számomra rém idegesítő, mert ha pl telefonon akarok mobilbankozni, egy agyrém az egész. Nem marad memóriában az app, ha átváltasz rögtön kilép.
    Fellépsz a webes oldalra, user név beír, elindítod az alkalmazást, pin kód megad, kérdésre válaszol (ez volt-e az a zászló amit a regisztráláskor mutattunk, képpel illusztrálva, igen/nem), kód generálására rábök, kód megjegyzése (8 szám), vissza a böngészőbe, kód beír, majd be is léptél.
    Ez után pedig ha utalni akarsz, vagy bármilyen aláírással járó műveletet végezni ismét szükséged van egy kódra, amihez el kell játtszani a fent leírt műveletet...
    Az ünnepek után megyek tokent kérni a bankból, mert a mobilapp idegőrlő.
    A romcserével, factory resettel járó visszaregisztrálási folyamatról nem is beszélve...

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák