Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Kakumix

    senior tag

    válasz blt.62 #3000 üzenetére

    Nem értem teljesen mi a gond. Link az előző hozzászólásomban, beírod az emailed, jelszavad kattintasz a bejelentkezés gombra -> bal oldalt "Payment Methods" menüpont -> jobb oldalt listában megjelenek a regisztrált bankkártyák (nálad valószínűleg csak egy van) -> Delete linkre kattintva törli, illetve valószínűleg visszakérdez, hogy biztos törölni akarod-e, de én a Delete-re nem fogok kattintani csak hogy kipróbáljam neked :)

    ui.: számítógépen így néz ki, mobilon nem néztem.

    ui. 2: ha törölted, próbáld ki a telefonon tudsz-e vásárolni a Play-en, elvileg valami olyasmit kellene mondania, hogy nincs kártya regisztrálva és regisztrálj egyet. Ha mégis sikerül a vásárlás, 15 percen belül visszatérítést kérhetsz úgy, hogy törlöd a megvásárolt alkalmazást. Ekkor még foglalva marad(hat) a kártyán a pénz, de banktól függően pár nap (max. 30) alatt felszabadul.

    ui. 3: legközelebb, ne a tényleges bankkártyádat regisztráld, hanem valami netes kártyát, ami a fő számládtól el van különítve és amire annyit utalsz amennyit el akarsz költeni. Szerintem minden banknak van ilyenje pl. CIB, OTP-nél WebKártya a neve.

    [ Szerkesztve ]

    Legyen szép napod!

Új hozzászólás Aktív témák