Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Habugi

    addikt

    válasz zolee0307 #38625 üzenetére

    Ahogy KékÖrdög írja.., TDP mehet csutkára.

    Figyelned kéne egyébként a GPU Usage értékét/mértékét nevezett játékokban OSD-vel, amennyiben nincs ideje nagy részében 99%-on/annak közelében, abban az esetben simán elképzelhető hogy erős egy szálat igénylő az adott játék és a nonK procid fogja vissza a kártyát.

    Vsyncet azért kérdeztem mert az még ugye a képernyőfrissítés okán, jellemzően 60Hz/60FPS ugye.. még "visszafoghatja", lefolythatja hogy mennyire pörögjön. GPU-ra nézve ugyan ezt a hatást váltja ki pepitában az FRTC is, azt sem használod?

    Szerk.:

    Találtam egy Planetside2 videót.., ha a címe nem lenne elég beszédes a Te esetedre vetítve akkor elég megnézni milyet büntet a játék 12szálra.. :DDD ;]
    Akkora CPU limitben szenved a jóember HEDT-vel is, hogy ahogyan sejthető volt, ideje nagy részében 60% körül kotlik a GPU..

    Ez így ebben a formában elég konkrét.. :Y
    Ha tudnád húzni a procit akkor jó eséllyel javulna.

Új hozzászólás Aktív témák