Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Habugi

    addikt

    válasz norbert1998 #51414 üzenetére

    Hűűű, c2d után olyan lehet a 8320ast mint egy fénysebességre ugrás az SW-ben.. :D

    (#51415) pipo112:

    Hát igen, a 660Ti azért egy más kategória. A 680as egy vaddisznó, nagyon jól tunningolhatóak, még nem estek át ugyan azon az olcsósításon (770) mint a Tahitik (7970) a 280X-nél.
    Szerintem jó döntés volt, a procidban is van még tartalék a D14es okán.. :K

    (#51416) Kutya_7:

    Hááát.., szerintem miután realizálná, hogy egy Anusz lapba került, pusztán dacból még alapórajelhez is 1.5V-ot kérne, olyan egyedi BSOD-okat dobálna, amiken a Gagyibájtot követeli vissza.. ;]

    (#51417) Knobber:

    Feltetted a kérdést, minek okán a PH felületének 95%-án rendszeresen parázs vita zajlik. :K ;]
    (Már amennyiben 4magos alatt Intelt értettél/gondoltál..)

    "Mi a jobb egy magonként nagyobb órajelű 4 magos, vagy inkább alacsonyabb órajelű de 6-8 magos?"

    Remélem felse merült benned a hűtős kérdés okán, hogy alapórajelen járass egy FX-et! :N
    Az egyszálon erősebb 4magos Intelek (újabb K-s procik, merthogy a K nélküli i5-ök egyszálas teljesítményét 4.6-4.7 körül már hozza egy 6-8magos FX) "előnye" nagyobb/erősebb VGA-k kihajtása végett lehet egy jó alternatíva/erős érv. Cirka GTX 680/770/280X/7970 fölött minden..(ne Yllgrim pls! :R), persze ha húzva van rendesen az FX akkor amellé is jöhet erősebb..

    Továbbá trehány módon megírt/optimalizált játékok esetén, amik max 1-2 magot/szálat használnak, lásd pl. WoW és egyéb Blizzardos hulladékok. Ide lehet sorolni akár az AC sorozatot is hamár megemlítetted.
    Az utóbbi fél-háromnegyed év gyakorlata alapján azonban szerintem teljesen korrektül ki van használva a 6-8mag/szál, legalábbis az elmúlt évekhez képest, játékok terén. Marha lassan indult be a folyamat, de szerintem már nincs probléma. Lásd merre mennek az API-k, pl. DX12 a Mantle hullámain lovagolva. Jó ha az Intel megtartja és tovább is viszi ezt az erős egyszálas teljesítmény vonalat, csak az új API-k kapcsán erre már nem nagyon lesz szükség. Aztán persze az idő majd eldönti, könnyen elképzelhető hogy nem lesz igazam, de most ezt (és) így látom.

    Szóval változó mikor melyik jobb, csak játékra egy 4magos K-s i5-öt jobb, ha van elég bivaly a VGA amit megkell hajtani, már amennyiben az a nagyon max 5-10% fps valakinél elegendő ehhez a minősítéshez a kétszeres ár mellett. Ha mást is csinálsz a gépeden, videót szerkesztesz, konvertálsz miegymás, akkor krokodilkönnyekkel felsírsz egy húzott 8"magos" FX és egy húzott i5-ös közti különbségen, az FX javára.

    Elkezdődött a 4K őrület, lassan a csapból is az folyik miért van/lesz szükségünk rá..(amellett, h kurvára senkinek nincs rá szüksége, csak kell az agymosás mert kéne a lóvénk..) .
    Van egy amolyan Urban legend, hogy kissebb felbontáshoz erősebb CPU teljesítmény szükséges.
    Bevallom személy szerint én ebben nem nagyon hittem idáig, amellett hogy még senki nem tudta úgy elmagyarázni hogy meg is értsem miért van/lenne ez helytálló megállapítás.
    Ugyanakkor nemrég linkelt valaki ide egy 290X/GTX 980 CF/SLI-vel készült tesztet, amiben a húzott 8magos FX pariban volt egy olyan Intel fenevaddal VGA kihajtás/FPS érték terén, aminek az árából már egy ergyább használt autót lehet venni. (Ha ehhez a procihoz hozzászámoljuk a hozzávaló lap árát is, már nem is annyira ergya használt autó lenne az.. :D )

    Tehát valami miatt 4K-s felbontáson a lesajnált egyszálas teljesítményű FX simán megbírkozott a topkártyák CF/SLI rendszerével, ergo mégis lehet ebben a nagyobb felbontás kissebb cpu igény dologban valami. Ne kérdezd mi, nem tudom, nem értek hozzá ennyire.

    Szóval a jövőbeli API-k, a felbontás hisztéria, nextgen konzol (több de gyengébb mag aka. AMD) átiratok és egyéb dolgok okán elég érdekes időket élünk. Ember legyen a talpán aki meg tudja jósolni nagyjából helyesen mi számít manapság jó procivételnek. Szerintem a 3éves Vishera akár 6, akár 8magos még mindig baromi jó vétel. Hangoztatva van az AMD súlyos lemaradása ezen a fórumon elég sokat, de én még mindig baromira nem érzem/látom ezt a lemaradást. _Semmiben_ :N
    Csont AMD a gép és olyan vajsimán megy minden új játék amit kiprobáltam (és nem, nem minimum beállításokon szoktam játszani.. :N), egy szavam nem lehet rá.
    Márpedig ha most ez a helyzet (buta és lassú DX11 mellett), a fenti okfejtés okán a jövőben rosszabb már nem lehet az új API-k és egyebek miatt, csak jobb.

    Szóval nem nagyon tudok okosat mondani neked a vásárláshoz. Ahogy én látom a dolgokat a fentiek alapján.., talán mostanság még jobban megfogja érni Visherát venni/használni mint eddig bármikor, tudom egy vicc de ez van. Ez persze nem jelenti azt, hogy játékra K-s i5-öt venni rossz döntés lenne, mert bármiben hátrányt fog majd szenvedni, nem fog. A minimális előnye fog eltűnni (ott ahol van egyáltalán..), ami egy 6magos Visherához vagy 8320ashoz mérhető dupla árát, jobb Z-s lappal számolva tán triplát is, erősen megkédőjelezhetővé teszi.. ;)

    Azért nem hülyék dolgoznak az AMD-nél.., a Mantle akár elterjed akár nem, sikeresen legenerált olyan hullámokat/vonalat, amire rálépve (M$ által) okafogyottá vált loholniuk az Intel után.
    "Kakukktojásnak" ottvan még az Integráció menete/kérdése is. Mindkét cég hoz CPU-kat jövőre, engem spec pusztán kíváncsiságból nagy érdekel mit tud alkotni az Intel a Skylakkel.. :K

    Na mindegy, kicsit elkaladoztam.. :D

    ..játékokban a Depth of Field bizonyos szempontból olyan mint a zöldborsó.., szükség idején valami állat kitalálta hogy ehető...

Új hozzászólás Aktív témák