Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • bozont

    veterán

    válasz Pug #29042 üzenetére

    Vettetem, de az a baj, sokan nem is jutnak a hardvernél tovább. Hiába kapott most x86 alapot, viszont az API teljesen más mint a PC esetében és én csodát sem várnék a jelenlegi AMD hardverekkel. Nem hiába olvasni olyat, hogy az első olyan konzol játékok amik szinte teljesen kihasználják az új hardver képességeit, azok csak butított portot kapnak PC-re, mert a jelenlegi hardverek nem tudják azt amit kell, vagy nem elég a teljesítményük hozzá (Trinity, Richland).
    A megváltást majd talán a Kaveri hozza el az IGP mélyebb szintű integrálásával (mert ugye a konzolok is erre alapoznak). Az meg tök jó hogy a Frostbite2 vagy most már 3 is képes 10 (vagy 12?) cpu szálat is kezelni, meg itt van a Cryengine3, de

    1 - Ennek előnye csak multiban jelentkezett eddig, single mellett 2 erős mag is bőven elég, ennél több nem hoz gyorsulást

    2 - A jövőben vajon mennyi játék fogja használni ezeket? Lesz-e olyan sikere ezeknek mint az UE3-nak?

    3 - Ha így is lesz, akkor is a fejlesztőktől függ a játék optimalizálása és több olyan UE3 engines játékkal is találkoztam ami nem használ kettőnél több magot (főleg konzolportok voltak), pedig maga a motor jól skálázódik akár 6 magra is.

    De a lényeg, hogy véleményem szerint most érdemes kivárni, mit hoz a Kaveri és mit hoznak azok a portok amik már kihasználják azt.

Új hozzászólás Aktív témák