- Honor 90 - modellalkat
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Redmi Watch 4 - olcsó hús, sűrű a leve
- Mi nincs, grafén akku van: itt a Xiaomi 11T és 11T Pro
- MG4 menetpróba
- Samsung Galaxy Buds FE - rajongok és jajongok
- Yettel topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy A53 5G - kevesebbet többért
- Huawei P30 Pro - teletalálat
Hirdetés
-
Átjutottak a Ciscón, betörtek a kormányok hálózataiba
it A Cisco azt mondja, hogy a hackerek átjutottak a biztonsági eszközein, és a kormányok hálózatain keresztül kémkedtek, az ügy globális kiterjedésű.
-
Középkori építgetést preferál az új Arc meghajtó
ph A 31.0.101.5445-ös, WHQL aláírással rendelkező csomag egy hibát is javít.
-
Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
ma Nagy az aksi, gyenge a hardver, amiből hosszú üzemidőre lehetne következtetni. Tényleg így van?
-
Mobilarena
Amazon topic
Új hozzászólás Aktív témák
-
stevewonder
aktív tag
Sziasztok.
Német amazonról szeretnék rumot venni Nem lehet valahogy megoldani, hogy elküldjék Mo.-ra? Mert persze alap esetben nem engedi, itthon meg nem kapható.
Köszönöm előre is. -
Melorin
addikt
Sziasztok!
Rendeltem valamit kedden az Amazon.de-ről aminek az árát a bankkártyámról azonnal le is vonta.
Szerda este még mindig csak valami kezdetleges státuszban volt erre rákérdeztem, hogy mikor szándékoznak feladni a csomagot.
Csütörtök reggel válaszolt az eladó:
"What we can see is the order is not confirmed yet. Maybe the payment process is not completed. For further information please contact Amazon directly, we cannot see the details of your order."
Csütörtök délután átváltott a csomag státusza "Dispatching soon"-ra.
Este megint rákérdeztem, hogy mi van, erre a válasz: "The status is unconfirmed, please contact Ama...."Nagy nehezen megtaláltam azt a menüpontot ahol kapcsolatba lehet lépni az Amazonnal és megkérdeztem, hogy ez a szitu miért áll fent. Válasz még nem jött.
Szerintetek mi a jó fene történik és mitévő legyek?
Köszi! -
Melorin
addikt
Na, válaszolt az Amazon Elég érdekes dolgokat írnak a telefonszámuk és az elérhetőségük rész után. Ti hogy értelmezitek?
Dear Melorin,
Please understand that we passed the case to our collections partner because we did not record receipt of payment for your order by the end of the second notice period.
Once we have passed a claim to our collections partner, all further enquiries must be handled through that partner. I therefore ask that you address your enquiry directly to our collections partner. You can reach them as follows.
Phone accessibility:
Monday to Friday 7:30 to 19:00
Saturday 9:00 to 15:0001-386 80 90 32
info@infoscore.at
RechtsabteilungPhone: 0043 138680 9014
Fax: 01 / 22 88 762
http://www.bfs-finance.atWe very reluctantly decided to take this step but did not see any alternative because we have requested but not received payment of your order (a rendelésazonosítóm van itt) by the conventional method.
Our payments department has sent you two reminders by e-mail. These were sent to the e-mail address we have on file for your orders.
We additionally sent the second payment reminder by post to the billing address you specified. We did not record a payment on our account afterwards.
Neither the e-mails nor the postal letter were returned to us. We therefore assumed that you received our letters.
You should soon receive a letter containing all information for a remittance/have already received a letter with all information for a remittance from our collection agency by post.
Are you so nice and give us a call? We will then help you over the phone.
Our customer service is available from Monday to Sunday from 6:00 to 24:00.
all other countries +49 9 41-78 87 88
Please talk to the collection agency we have commissioned directly in case they have requested the payment of additional costs. Only the agency will be able to provide you with all necessary information.
[ Szerkesztve ]
-
eenvagyok
csendes tag
Sziasztok!
Engem is sz@pat az amazon. Amazon.de-ről rendeltem egy több mint 300 euro-s terméket immáron 3 hete. Amazon.de az eladó, ingyenes szállítás, és a termék raktáron volt a rendszer szerint. A vételárat a rendelést követő fél óra múlva le is vonták (zárolták). Mivel a rendelés státusza napok múlva sem változott írtam nekik. A válasz az volt, hogy elnézést kérnek a csúszásért, de technikai probléma volt a raktár részéről, ezért a kiszolgálás lassabb a szokásosnál. 2 nap múlva megint érdeklődtem, a válasz kb. ugyanaz volt mint az előző, de most már ők is beállítanak egy figyelést maguknak és azonnal értesítenek ha van változás. Egy hét elteltével nagy boldogan írnak, hogy aznap fel is adták a csomagot, 1 hét múlva fogom megkapni. Változott is a státusz feladottra, és ez így is maradt napokig. Megint rákérdeztem, hogy a trackingnek nem kellene változni, mert gyakorlatilag a futár még fel sem vette a csomagot. Erre megint megvolt a válasz, hogy sok esetben sérül a cimke vagy olvashatatlan ezért nem scannelik út közben, de ne aggódjak, mert ez gyakori eset és az ilyen csomagok is nagy százalékban meg szoktak érkezni. Minden szállításhoz tartozik egy végső kézbesítési idő, ha addig nem kapom meg, akkor jelezzek vissza. Mondanom sem kell, hogy ez a feladástól számított 2 hét volt az esetemben. Természetesen a tracking 2 hét alatt semmit nem változott, és persze a csomag sehol, mint sejthető. Tuti, hogy át sem adták a futárnak, ez az egész valami időhúzás akar lenni. Hozzáteszem azóta a termék drágább, és most az jelzi nem is szállítják Mo-ra. Érdekes. Tehát kifutottunk az időből, megint írtam. Oké sajnálják, feladják újra, de jelzik hogy éppen nincs raktáron ezért várnom kell. Ez megint érdekes, mert a rendszer szerint raktáron van amazon.de eladónál... Ismét írtam nekik, amire a válasz: biztos más eladónál van raktáron, és azért tudom kosárba tenni, mert még lesz nekik.
Annak ellenére hogy szerintük nincs, ma mégis sikerült újra feladniuk, megkaptam az új trackinget. Kezdődik minden elölről...
Annyi különbség, hogy az első csomag Spanyolból jött volna, ez most Olaszból a tracking szerint. Itt annyi előre lépés van, úgy tűnik ezt fel is vette a futár.
Már látom előre a legszebb az lesz, hogy vagy nem azt küldik amit rendeltem, vagy kapok valami használt motyót
Úgy gondolom ez egy első amazonos vásárlásnak szinte tökéletes. -
qqzs
őstag
válasz Melorin #4760 üzenetére
Te erted ezt a levelet? Ez nem a par napja leadott rendelesedrol szol szerintem. Ketszer probaltak penz behajtani es nem sikerul amirol neked mar papir levelet is irtak.Es arra sem erkezett payment...ez biztos nem most keddi rendelesrol szol
Plusz szerintem ez nem amazon irta. En csomoszor kommunikaltam veluk ez nem az o stilusuk de az a "Are you so nice to give us a call" a vegen az nagyon gaz.
Tehat ez konkretan penzbehajtasrol szol. szerintem mutasd meg egy angolos ismerosodnek.[ Szerkesztve ]
Eladó: GTS450
-
TheZukker
tag
Sziasztok.
09.21-én rendeltem a német amazonról, és a mai nap kaptam egy emailt, hogy megváltozott az email címem (egy oroszra), amit nem én tettem, tehát feltörtek.
Mi tévő legyek ilyenkor? Segítenétek?
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz TheZukker #4771 üzenetére
Már nem tudsz belépni Amazonra a korábbi adataiddal? Az emailben amit kaptál nincs hivatkozás arra mit csinálj ha nem te változtattad meg a címed?
Letiltani nem érdemes a kártyát mert drága a feloldás, inkább a vásárlási limitet módosítsd 1 Ft-ra. Akkor nem tudnak vásárolni a nevedben.
⭐ Stella
-
TheZukker
tag
válasz radi8tor #4772 üzenetére
Nem tudok belépni. Ennyit írtak a következő címről: account-update@amazon.com
Thanks for visiting Amazon.com! Per your request, we have changed the e-mail address associated with your account
The e-mail address associated with your account has been changed. The old address was régi email. The new address is sylvia.hansen@inbox.ru.
Visit Your Account at Amazon.com to view your orders, make changes to any order that hasn't yet entered the shipping process, update your subscriptions, and much more.
Should you need to contact us for any reason, please know that we can give out order information only to the name and e-mail address associated with your account.
Thanks again for shopping with us.
[ Szerkesztve ]
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz TheZukker #4773 üzenetére
És azzal a mailcímmel beenged? Mert ha még nem változtatta meg a jelszavadat, akkor be kell engedjen.
Ha nem tudsz belépni, akkor itt panaszkodhatsz nekik és hamarosan kivizsgálják az ügyet.
Válaszd a "Write my own message." és írd le mi történt (kaptál egy emailt arról hogy változott a címed erről erre, de nem te cserélted le a címed).[ Szerkesztve ]
⭐ Stella
-
TheZukker
tag
válasz radi8tor #4774 üzenetére
Ez fura egyébként. A régi jelszó+új emaillel párszor nem sikerült, most viszont igen. Visszaváltoztattam az emailt, illetve megváltoztattam a jelszavam. Ettől függetlenül nem érzem magam biztonságban.
Tudok esetleg mást tenni, vagy ezzel elméletileg rendben vagyok? (Ne haragudjatok a hirtelenségemért, de érthető módon kicsit feszült lettem. Feltehetően a jelszót is rosszul vittem be az első pár alkalommal.)
[ Szerkesztve ]
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz TheZukker #4775 üzenetére
Akkor lehet amazon is észrevette a csalót és intézkedett.
Pl erősebb jelszót állítasz be (nem tudom mennyire bonyolult a mostani) illetve asszem van 2 szintű hitelesítés is amikor belépésnél kapsz egy üzenetet a telefonodra. De ez lehet nem működik minden országban.
Email és jelszó beállításoknál tudod ezt bekapcsolni.⭐ Stella
-
TheZukker
tag
válasz radi8tor #4776 üzenetére
Időközben azt is megtaláltam, meg akkor kiötlök egy erős jelszót.
Hálás köszönet mindenért. Legközelebb megpróbálom kevésbé overreactelni a dolgokat.
Egyébként ez az 5-8 nap szállítási idő mennyire pontos? Eddig sose rendeltem Amazonról, így kicsit zavaros még az egész rendszer.
[ Szerkesztve ]
-
TheZukker
tag
válasz radi8tor #4778 üzenetére
Igen azt sejtettem, hogy munkanapra vonatkozik.
Ezt rendeltem egy ajánlásra, a srácnak 5 napon belül megjött. Ez lehet egyébként? Gondolom ilyenkor raktárról küldik, de ugye az van odaírva, hogy nincs készleten. Ilyenkor mi a menete?
Illetve fizetési módnak kártyás fizetést adtam meg, viszont a bank még nem vont le semmilyen összeget.
[ Szerkesztve ]
-
Foremi
tag
Sziasztok!
Én szeptember 19-én (kedden) rendeltem egy mobiltelefont az amazon.de oldalról. A csomagnál azt írták, hogy 20.-án postázzák. De még a mai napig nem adták fel. 21-étől a "Dispatching soon" jelenik meg. Azóta semmi változás. A készülék Fulfilled by Amazon-os termék, ezért elvileg az Amazonnak kellene postázni.
A rendelést amazon ajándékkártyával fizettem, melyet le is vont az egyenlegemből, így sikeres volt a fizetés. Elvileg érvényes megrendelést adtam le, emailben visszaigazolást is kaptam erről. Szóval az ajándékkártyával nem lehetett gond.A kérdésem, hogy ez normális, hogy ilyen sokára adják fel a terméket?
Kell-e attól tartanom, hogy végül meg sem kapom, illetve visszamondja az eladó a rendelést?Egy időzített akció volt, amikor leadtam a rendelést, így volt 13 euro kedvezmény az árra (amikor beléptem, még kb. 1 óra volt vissza az akcióból, de miután leadtam a rendelést, azonnal befejeződött az akció). Számszerűsítve a 84.99 euro helyett 71.99-et kértek.
Lehetséges, hogy ezzel van a gond?Létezik/létezhet olyan, hogy visszamondják a rendelésem, vagy csak ilyen sok idő, mire szállítanak?
Ha lassan szállítanak, az nem gond, az viszont nem lenne korrekt, ha ők visszamondanák a rendelést, azaz a saját árajánlatukhoz nem tartanák magukat.
Ha egy boltban valami akciós, ott sem mondják azt, hogy mégsem tudják odaadni a kiírt árban a terméket...Mik a tapasztalatok a "Dispatching soon" üzenetes rendelésekkel kapcsolatban?
Köszönöm. -
Zeki
nagyúr
Szerintem csak simán elfogyott, és várnak a termék beérkezésére.
Ha már fizettél, max akkor mondhatják vissza, ha nem rendelhető a nagykerből a termék.....
Az amcsi amazon hiába mutatta amit, semmit se ért. Mivel a német amazonnál aktiváltam (így tudtam csak akciósan megvenni egy porszívót német címre, amit aztán elhoztak nekem), és ezek már 2 nappal előtte terhelték akkor is, ha nem kértem.
Szerencsére az angolra átállt német amazonon megtaláltam hol kell lemondani az előfizetést, amit levontak.
Meg is jött a német nyelvű email, hogy a 69 eurót visszatérítik.Azért jó nagy baki, hogy bár .com szerint a próba időszak tart még, de le van mondva, és nem újul meg, a .de oldal azért bőszen beterhel...
-
bigsee
addikt
Üdv! Szeptember 15-én vettem egy vakut, amazon.de-ről, hitekártyával. Még aznap stornoztam is, nem kívántam a továbbiakban megvenni, ami sikeres is volt. Mármint a Cancel-ezés.
A vaku az "Orders"-nél ott van, mint "Cancelled order", 0,00 USD-s árral.
Az sms megjött a terhelésről, de az árát még nem kaptam vissza.
Írtam az eladónak és az Amazonnak is, szerintük a bankom ül a pénzemen. Várjak még, reménykedve, vagy annyi a pénzemnek.
Mit tehetek még?
MDA Compact II - ... - Galaxy A54 5G
-
Godem0
csendes tag
Német amazonos visszaküldési tapasztalat:
Ma jött egy csomag, sajnos a sün "futókereke" (~18 euró) törötten jött meg, a terméket az amazon postázza, de harmadik féltől vásároltam.
A felületen végigmentem a visszaküldési procedúra első fázisán, megkaptam a nyomtatni való címkét, a végén megkaptam, hogy ~8 euróig állják a visszaküldési költségeket.
Posta díjkalkulátora elsőre 22-23 eurós csomagdíjat kalkulált, így írtam nekik egy emailt, hogy a termék törötten jött, a doboz + a másik termék sérülésmentes, 23 euróba kerülne visszaküldeni, fizetik-e a teljes költséget?
Rá egy órával jött a válasz, hogy eltekintenek a visszapostázástól, teljes visszatérítést kapok.
"I am sincerely sorry for the condition in which your item has arrived and please rest assured that you will not be required to return it as I will make an exception for your case."
-
Phvhun
őstag
Sziasztok!
Először rendelnék Amazonról egy cuccot, és akérdésem az hogy mikor érne el hozzám, és hogyan lehet átvenni a cuccot.
Az oldalon azt írja hogy az amazon.de szállítja ~1 héten belül, de kételkedek kicsit, mivel kínai a gyártó, és nem tudom hogy "trükköznek"-e, szóval ha az oldalra ki van írva egy fix érkezési idő akkor annak kb lehet hinni?
A másik dolog meg hogy konkrétan mi történik amikor érkezik a cucc? Kapok egy cetlit hogy át vehetem a postán? Az áfa különbözetet mikor és hogy kell fizetni?
Köszi előre is!