- Milyen okostelefont vegyek?
- MG4 menetpróba
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- iPhone topik
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Mobil flották
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Motorola Edge 30 Neo - wake up, Jr...
- Volkswagen ID.7 menetpróba
- Android szakmai topik
Hirdetés
-
Késik a következő S24 Ultra kamerafrissítés?
ma Még mindig lehet reszelni az algoritmuson.
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
Játékosbarát frissítést kapott az ASUS ROG Ally
ph A vállalat engedélyezte az AMD Fluid Motion Frames eljárását.
Új hozzászólás Aktív témák
-
joe-ker
senior tag
Sziasztok!
Nekem a legalja lett az Alza cég.
5hó 30-án rendeltem elővételbe egy Lego készletet.Amire két hetet vártam 6hó 14-én hozta a posta ebben az állapotban.
Hívtam őket hogy mi a szitu,aztmondta az ügyfélszolgálatos hogy küldjek képeket a sérülésről.
Másnap jött a mail,hogy 1800huf-ot visszautalnak.Újabb telefon hogy nem kérem a vigaszdíjat nekem a készletre van szükségem.
Újabb mail hogy küldjem vissza jön érte a futárt.De leírták hogy úgy csomagoljam hogy ne sérüljön meg szállítás közben.
Futár elvitte a csomagot,majd újabb levél jött hogy küldenek másikat.Válaszoltam nekik hogy tegyék bele egy dobozba hogy ne sérüljön meg,teszem azt hozzá hogy én dobozba küldtem nekik.
6hó 21-én jön a posta hozza a csomagot,a postás kezében már látom hogy ugyanúgy egy bubis nylonba csomagolták.
Újabb telefon.újabb email váltás az előzőhöz hasonlóan ment minden.
7hó 4-én jön a posta,kézben ugyancsak a nylonba csomagolt készlet.
Csomagolás sérülés mentes,de belül sajnos nem.
Az a lyuk nemtudom hogy került rá?! Egér nem volt a dobozban nem volt mocorgás.
Újabb telefon,mail,futár. Visszatérítést kértem sajnos a postaköltséget nem kaptam vissza,de nekik szerintem megérte a huza vona. -
Kobe
veterán
No offense, de itt mit is kell negmzni pontosan?
Neggyurodott a doboz, es ennyi? (lego kockak azt is kibirjak ha egy traktor megy at rajtuk, igy ha csak nem gyujtoi erintetlen peldanynak szanod, en nem cserelgetnem - foleg hogy a doboz lesz az elso amit a kokkok eldobnak)
-
sanzi89
addikt
Igen, ennyi, meggyűrődött a doboz.
Valószínűleg én is túltettem volna a dolgon magam, de elég érdekes, hogy rajta van a törékeny kezelés címke, és a posta így bánik vele. Ja, nem, ez nem meglepő...
Amúgy az Alza valószínűleg mindent egyféleképpen küld, nekem még bubis fólia se szokott lenni, csak bezsugorfóliázzák a termék gyári csomagolását és kész. Mindig posta automatába kérem a terméket, de még nem volt ilyen probléma, mint a fenti képeken.
[ Szerkesztve ]
"Mindent azért kell tudni mert kérdezik, nem azért mert hasznos."
-
joe-ker
senior tag
Gyüjteménybe nem rakom be így,természetesen ha játszani kellene akkor lesz@rtam volna.
Volt már régebbi rendelésem azt dobozba rakták,épségben megérkezett.
Valamint a Redmi 6-os telómat is csak egy zacsiba rakták az is túlélte a szállítást. Egyébként a postás mondta hogy nem érdekel senkit a raktárban,hogy mi van a csomagra írva,dobálják egy nagy konténerbe és kész.[ Szerkesztve ]
-
zolikaDB
veterán
Sziasztok!
Az alza.hu-n vasarolt Samsung telefonok gyári, 2 eves garanciat kapnak? -
oriic
HÁZIGAZDA
Átvettem a szervítől a monitort. Leírás szerint:
"Tisztelt Vásárlónk!
Feldolgoztuk reklamációját: reklamáció ASRE19430863.
A teljesítés módja: Elutasított
További információ: A hibás alkatrészek cseréje. "Vagyis visszakaptam a beküldött monitort, amit pixelhiba miatt küldtem be garizatni. Na mondom király, ezzel nem tudok mit csinálni. Hazajövök, összerakom, eltűnt a pixelhiba, hibátlan a monitor...
Live-Die-Respawn
-
Chaser
titán
legjobb tudásom szerint, netről rendelsz akkor elállás is megillet
valóban, azért hozták ezt létre valamikor, mert netes info becsapós lehet, a képek is, de:
veszel egy xboxot, majd odagurítanak neked egy fotelt, visznek egy tv-t, meg kapsz egy süketszobát is mellé? ( : és természetesen biztosítanak játékot is? nem valószjnű
de mondhatok asztali ramot, igen, átvettem, naoncééép', köllviszem'...jah, csak otthon meg se nyikkan
mondhatok vga-t, bele fogják neked gépbe rakni, és szintén biztosítanak süketszobát mellé? nem valószínű...meg egyébként is lehet a te gépedben "cincog", és nemköll' onnantól
de mondhatnék egy hangrendszert is, vagy tollas ütőt, végtelenségig lehetne sorolniszóval szeretném én azt a jogászt látni, aki majd előadja nekem, a kapásból felsorolt 10 dolognál milyen lehetőségem van a helyszínen kipróbálni ( : mondhatok mosógépet is
szerk:
alzával meg eddig elégedett vagyok, gariztatnom még nem kellett, de azt ne is kelljen
gyorsak
sok terméknél megadták a gyári gar idejét - elsősorban ramra és ssd-re gondolok, azokat vettem tőlük - , nem úgy mint a többi kisker 90-95%-a
kipróbáltam a "felbontott új terméket" is, pár ezerrel olcsóbban lett így ramom, teljes garral
sok szállítási lehetőség is van[ Szerkesztve ]
_tejesen'® joálapotpan'™_-_Hamarosan a hiányból is hiány lesz...by Samus
-
LilProphet90
senior tag
Sziasztok!
TCL-televíziók gariztatásával van valakinek tapasztalata? Javítják, vagy van esély jóváírásra? Kifutott modellről van szó. Köszi.
Zenei alapok, remixek: http://www.reverbnation.com/lilprophetmusic
-
section9
őstag
Pont ma volt ezzel kapcsolatban tapasztalatom, online rendeles szemelyes atvetellel aztan 14 napon belul elallas.
Megrendeltem online, szemelyesen atvettem az alaplapot, de a gyarto idokozben kihatralt a rendes BIOS support mogul ugyhogy inkabb kertem az elallast az Alzanal. Szemelyesen vittem vissza, csak a rendeles szamat kertek, megvizsgaltak a cuccot es azonnal visszaadtak a penzt keszpenzben. Nagyon meglepodtem, peldaerteku ugyintezes.
-
Chaser
titán
válasz section9 #264 üzenetére
Jah, igy kellene
Anno a vizesekhez vittem vissza 4db 1050ti-t, gondoltam beszallok a banyaszkodasba, aztan meggondoltam, 47e volt darabja, akkor mar elszalltak az arak, szoval jo business volt
Egyet kibontottam, megneztem, visszaraktam
Visszavittem, elmondtam egy kibontva, tobbit meg se neztem, nem-e esetleg visszakaphatom a penzem egybol? Aaaa nem, be kell vizsgalni, boven tul voltunk a ket heten mire kifizettwk, de meg aznap ment vissza listaba 57e-ert... ( : A fene a mocskos pofajukat
Pint elotte volt egy eset itt phn, vga vasarlastol akart valaki elallni, mert hibas volt, es szerintuk ilyenkkr nincs elallas, de kuvajo' lenne, ha veszek egy defektes dolgot az az.en hibam:d mondtam is nekik
Remelem olvassak a koveto peldat, es fujjjj szegyelljek.magukat:d
- mas rossz tapasztalatom veluk se volt -_tejesen'® joálapotpan'™_-_Hamarosan a hiányból is hiány lesz...by Samus
-
Kobe
veterán
félreértelmezed, miért hozták létre ezt a jogszabályt.
A 14 napos elállást nem azért / arra az esetre találták ki, amikor egy adott eszköz a rendeltetésszerű feladatát nem tudja ellátni (doa, dead on arrival), mert az simán benne van a helyszínen átvételben bármilyen termékben, nem csak elektronikai berendezéseknél. Erre a 3 napon belüli csereszavatosság vonatkozik, ami tök mindegy milyen formában történt az értékesítésA 14 nap a távollevők között a kényelmi funkciókra vonatkozik: pl nem tudtad megnézni hogy biztosan gyári, sértetlen, vadonatúj terméket adnak-e, veszel pl hűtőt webshopból, nem tudtad lemérni, kiderül mégsem fér be a helyére, ruhát rendelsz adott színben és élőben kiderül, más az árnyalata, stb stb
nyílván nem azt várja el a jogszabály hogy ryzen PC-vel vonulj a helyszínre VGA-t tesztelni, hanem mondjuk ha véletlenül benézed a webshop honlapján mert nem volt elégséges a leírás, és neadjisten rossz csatlakozósat vettél akkor azt ki tudd cserélni / vissza tudd adni probléma nélkül
PS: hogy a magyarok fogyasztási kúltúrája hol van, azt ez a jogszabály is jól jellemzi. Több pénzintézet pl emiatt már tiltja / szigorúbban vizsgálja a hitelkártya visszatérítéseket, mert sokan bejátsz(ott)ák, hogy hetente a hétvégi nagybevásárlásnál HK-val fizettek, minden hétvégén bedobtak 1-1 LCD TV-t még a kosárba, hétfőn-kedden peig visszavitték (a vásárlás után kapták a százalékos jóváírást a kártyára)....majd következő héten ugyanezt eljátszották.....simán károsítva a kereskedőt (nem adhatta el már újkánt utána a terméket), és a bankot is
-
Chaser
titán
sztem is ha valami hibás, akkor mint személyes átvétnél, vonatkozik rá a 3 napos cseregar, ugyanakkor mivel a 14 napos elállást _semmivel_ nem kell megindokolni, és ott pont van, az is vonatkozik rá netes rendelésnél, hol érdekel/mi közöm nekem ahhoz ha hibás valami? küldje vissza a bolt ahova akarja, nekem meg adjanak új terméket/pénzt vissza
az h egyesek ezzel h élnek vissza, az másik történet
_tejesen'® joálapotpan'™_-_Hamarosan a hiányból is hiány lesz...by Samus
-
sanzi89
addikt
Ugyan semmivel nem kell megindokolni, de nem adhatsz vissza egy marék csavart.
A terméket minden kiegészítőjével, gyári csomagolásban, hibátlan állapotban kell visszajuttatni a kereskedőhöz. A termék állapotának olyannak kell lennie, hogy az újra kereskedelmi forgalomba hozható legyen. Ha rossz, akkor értelem szerűen nem az. Az egészen más kérdés, hogy a visszavételkor esetleg a kereskedés ezt nem ellenőrzi.
Ez szerintem egy kicsit tisztázatlan és nem egyértelmű. Ha hibás lenne a termék én biztos visszaküldeném, hogy nem tetszik a színe és kész.
[ Szerkesztve ]
"Mindent azért kell tudni mert kérdezik, nem azért mert hasznos."
-
Chaser
titán
nagyon tévedsz, semmilyen csomagolást nem vagy köteles visszaadni, csak a terméket és tartozékait
mindegy az adott bolt mit talál ki, a jogszabályokat egyelőre nem ők hozzák
más kérdés, h ezét a bolt számolhat fel értékcsökkenést, aza rész egyáltalán nem tisztázott, megint más kérdés, h ha a pH@raszt nem akar kicseszni a bolttal, akkor nyilván csomagolással együtt adja vissza a terméket, de ettől fügetlenül nem kötelessége_tejesen'® joálapotpan'™_-_Hamarosan a hiányból is hiány lesz...by Samus
-
sanzi89
addikt
-
Mr.Pentele
tag
Üdvözlet!
Tegnap adtam le a rendelésem. Ki is fizettem kártyával, fizetés sikeres, minden ok. Ma délelőtt (számomra meglepő módon) értesített e-mailben, hogy átadta a csomagot az MPL-nek, illetve csomagszámot is megadta. A posta oldalán rákeresve azonban nem találja a rendszer, pontosabban nincsen információ a küldeményről.
Mikorra várható a feladás?
Az eddigi ügymenetből ítélve, tényleg hétvégén is dolgoznak folyamatosan, adják fel a csomagokat?Köszi előre is!
-
section9
őstag
válasz Mr.Pentele #271 üzenetére
Postazasnal altalaban szokott lenni pre-shipping, amikor a felado kikeri/legeneralja a csomagszamot, viszont meg nem adta at a postanak. El kell telnie egy kis idonek ameddig eletre kel a tracking number.
-
Exodion
aktív tag
válasz Mr.Pentele #271 üzenetére
Amikor megrendeled kiírja az oldal, hogy Budapesten átvehető ekkor meg akkor. Na ha ott nem a mai napi dátumot látod, akkor Express One áthozza a csomagot Csehországból Budapestre 1nap. Akkor ott átadják a postának, és attól fogva látod majd a csomagszámot. Na most erre már nem tudnék megesküdni, de amikor Express One -al kértem a kiszállítást, akkor ha jól rémlik láttam csehországtól idáig a nyomkövetést.
-
Mr.Pentele
tag
Azt írja, hogy már a futárnál van a csomag:
Megfizetve, kérem várjon, a csomag kiszállítás alatt.Ha jól rémlik amikor egyszer pontosan vasárnapra esett ez a státusz, akkor aznap küldte a Posta is az e-mailt, hogy csomagküldeményt adtak fel Önnek. Na erre várok. Ma vagy holnap esedékes? Szerintem ha valaminek már van csomagszáma akkor azt nemsokára fel is adják.
[ Szerkesztve ]
-
Chaser
titán
válasz Mr.Pentele #274 üzenetére
nem feltétlen, cégek előre megkapnak egy zsák trackinget, h pl hétvégén se álljon meg az élet, lehet h ekkora cég mellett meg van mpl kirendeltség is, mivel nagy számú a csomag, és ilyenkor is intézik a logisztika részét - de az is lehet, h van külön szerződésük vasárnapi csomag felételre is a postával -
_tejesen'® joálapotpan'™_-_Hamarosan a hiányból is hiány lesz...by Samus
-
L4mie
veterán
Sziasztok, mi a tapasztalat, ha most berendeltem egy memóriamodult egész jó áron, amit augusztus végére ígérnek szállítani, akkor mekkora eséllyes emelik majd meg az árát szállításra (tekintettel az aktuálisan generált jajj éppen miért drágulnak a memóriák és ezzel minden eszköz hisztit) esetleg tartani szokta az alza az "elő" rendelési árat?
[ Szerkesztve ]
Dolgok amiket utálok: 1. fórumaláírások, 2. irónia, 3. listák
-
Sziasztok,
Alzánál a garanciáztatás hogyan történik?
Logitech egerem kezdi megadni magát, még idén (12.29.-ig) garanciás.
Felküldeném ahova kell, de erről semmi infót nem találni az oldalon◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►
-
LilProphet90
senior tag
válasz MaxxDamage #278 üzenetére
Online bejelented Reklamáció fül alatt, futárt küldenek ingyen vagy beviszed személyesen.
Zenei alapok, remixek: http://www.reverbnation.com/lilprophetmusic
-
válasz LilProphet90 #279 üzenetére
Ja, csak ennyi?
◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►
-
Met
nagyúr
válasz LilProphet90 #279 üzenetére
Nekem nem ajánlgattak futárt.
Online jelentettem, aztán pár naponként küldtek sms-t hogy nem kapták meg a hibás terméket.
De amikor bevittem végül nem kellett a hibaleírással szórakozni mert meg volt még a hibajelentés, vissza adták a pénzt mert cserélni nem tudták mert már kifutott."If in doubt, flat out!" Colin McRae
-
Én sem látok itt olyat, hogy futárt küldenének érte
◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►
-
LilProphet90
senior tag
válasz MaxxDamage #282 üzenetére
Nekem két hete vitt el GLS egy hibás terméket, mondjuk nagyobb méretű volt.
Zenei alapok, remixek: http://www.reverbnation.com/lilprophetmusic
-
válasz LilProphet90 #283 üzenetére
Nekem ezt írja:
Szóval itt most a termékre/csomagra várnak, vagy mi?
Futárról nem tudni semmit....írni sem írtak semmit, hogy mi meg hogyan van vagy lesz.◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►
-
L4mie
veterán
nekem azt írják a megdöglött G603-ra, hogy arra termékre nem adható panasz...muszáj lesz valakinek bemenni vele.
Dolgok amiket utálok: 1. fórumaláírások, 2. irónia, 3. listák
-
LilProphet90
senior tag
válasz MaxxDamage #284 üzenetére
Ja igen, ezután írtam nekik (Állapot lekérdezés gomb), utána emailben kommunikáltunk a hibáról, majd kb. 3 üzenet után írták, hogy akkor jön a futár xxx. fuvarlevélszámmal. Legyen az a következő lépés neked is.
(#285) L4mie: egy Echo Dotnál nálam is ez volt, de emailben le lehetett velük kommunikálni azt is. Mondjuk az elállás volt.
[ Szerkesztve ]
Zenei alapok, remixek: http://www.reverbnation.com/lilprophetmusic
-
L4mie
veterán
válasz LilProphet90 #286 üzenetére
30 percre vannak villamossal.
majd a kolléga akinél tönkrement elviszi állítólag személyesen nagyon rugalmasak.Dolgok amiket utálok: 1. fórumaláírások, 2. irónia, 3. listák
-
Spartacushu
csendes tag
Sziasztok! Alzáról vásároltam egy videókártyát 3 év garral, ha most ezt tovább szeretném adni valakinek, akkor kell adásvátelit írni róla, hogy már nem az én tulajdonom? Mivel itt úgy láttam, hogy csak neten lehet "reklamáció" formájában bejelnteni a hibát és garanciáztatni a terméket.
-
válasz LilProphet90 #286 üzenetére
Megírtam nekik ahogy javasoltad, még tegnap, de semmi reakció rá. /eddig/
◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►
-
LilProphet90
senior tag
válasz MaxxDamage #289 üzenetére
Pedig arra már muszáj lenne nekik.
Zenei alapok, remixek: http://www.reverbnation.com/lilprophetmusic
-
válasz LilProphet90 #290 üzenetére
Most kaptam is választ, küldik a futárt elvileg.
Adatokat megadtam, felvételi napot is.◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►
-
szente
addikt
Sziasztok!
Ha vissza szeretném küldeni napon belül a terméket, mert nem tetszik azt pontosan hogyan tehetem meg?
Mert ha rányomok a profilomba a termék melletti visszaküldés gombra, akkor kéri, hogy adjam meg a hiba leírását, stb. De nincs hiba, egyszerűen csak gagyibb, mint gondoltam. -
LilProphet90
senior tag
-
Freddy S
tag
Hello,
Ezt a “Lezárva pénzvisszafizetési jóváírási értesítéssel“ , hogy lehet megkapni tőlük a lét? Van valami letölthető a4-es dokumentum róla, de nem tudom mire jó.
LGB - Lets go Brandon ugyanazt jelenti mint FJB csak takartabban. FJB pedig F - Csúnya szó, J - Joe, B - kitalálhatod!
-
Magyarul vissza akarják fizetni a korábbi "vételi" árát? Gondolom az le is vásárolható, vagy tévedek?
◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►
-
LilProphet90
senior tag
válasz Freddy S #294 üzenetére
Emailben küldd el nekik a számlaszámod, csak hivatkozz a reklamációs számra.
MaxxDamage: Nem tudom, van-e náluk levásárolhatóság, de igen, ilyenkor a vásárlás teljes összegét visszakapod.
Mennyi ideig állt nektek náluk a hibás termék? A TV-m már szinte egy hónapja elvitték, bár hivatalosan csak július 26-tól van szervizben.
Zenei alapok, remixek: http://www.reverbnation.com/lilprophetmusic
-
válasz LilProphet90 #296 üzenetére
Én termékem 2 napja érkezett be hozzájuk és ma küldték ezt a "vissza fizetés" dolgot (és dokut)
◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►
-
C64
őstag
Sziasztok. Olvasgattam itt a fórumot és elég vegyes hozzászólásokat atláltam abbana a témában, hogy most akkor tényleg kell meghatalmazás és adás-vételi használt azla garis termék vásárlásakor az esetleges későbbi garancia ügyintézéshez vagy sem? Van aki szerint ez abszurd van aki szerint meg elhajtanak ha nincs és van aki szerint enélkül is elintézik.
Yᵒᵘ Oᶰˡʸ Lᶤᵛᵉ Oᶰᶜᵉ
-
Szia,
Pár napja olvastam a garis topikban, hátha hasznos lehet. [link]
◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►
Új hozzászólás Aktív témák
- ZBook Firefly 14 G9 14" FHD+ IPS i7-1255U T550 32GB 512GB NVMe SSD IR kam gar
- MacBook Pro M1MAX 64gb ram 1TB SSD Áfás
- Konzolok karbantartása - hűtőpaszta csere - takarítás (minden 10. karbantartás INGYENES)
- Samsung Galaxy S22 5G 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- AKCIÓ! GAMER PC - RTX 3060Ti - i5 10400F/11400F - 16GB DDR4 - 500GB Nvme SSD - 500W 80+