Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • V/

    Topikgazda

    Indítottam disputot mert nem érkeztek meg 48-49 napja a maláj kalózokkal küldött csomagok.
    Az egyik rányomott +60 nap vásárlói védelmet.(2016.02.25 19:43., szívás) Meg a szokásos szöveg, hogy can you cancel the dispute.
    Elgurult a gyógyszere? Látom a fórumon, hogy másnak is ezt írogatják, még is miből gondolják, hogy ha válaszol a dispute-ra akkor megoldódik az a probléma, hogy nem érkezett meg normális időben a kifizetett árú?
    Megírtam neki, hogy elfogadhatatlan a 60 napos kiterjesztése, az Aliexpressnek ezt hol lehet jelezni, mármint hogy elfogadhatatlan az eladó reakciója? Nem igazán találtam meg. (Tavaly sokkal egyszerűbb volt rendezni a vitás dolgokat, az Ali idei átalakítás nagyon gázos.)

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák