Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • DonJoker

    csendes tag

    Sziasztok!
    Sok terméket rendeltem már az Ali-ról, sajnos a rendszert nem teljesen ismerem, ezért belefutottam egy buktába.
    Rendeltem egy terméket 41$ + 7$ postáért. Kifizettem (bankkártyával) postázta, kaptam tracking numbert, letelt a 10 nap de még mindig nem látszott. Nyitottam egy vitát. Az eladó válaszolt, hogy sorry valamit elrontott a kollégája a postázásnál, de már úton van.
    Mivel hibáztak „jófejek” lesznek és visszaadják a postaköltséget 7$-t. Én ezt elfogadtam, vissza is kaptam a pénzt (7$). És itt jön a szívás, a rendszer azonnal úgy ítélte meg, hogy megkaptam az árut és lezárta a tranzakciót. A termék természetesen nem jött meg, de újabb vitát már nem nyithatok lezárt tranzakcióra. Próbáltam csetelni az ügyfélszolgálattal, de mossák kezüket és azt javasolják, hogy vegyem fel a kapcsolatot az eladóval. Aki persze nem reagál a leveleimre.
    Szóval nekem ebből az a tanulság, hogy ameddig nincs a kezedben a termék, addig ne zárd le a vitát!

Új hozzászólás Aktív témák