Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • blueMerle

    veterán

    válasz Bestx #702 üzenetére

    Át akar verni!!!!

    Ha megnyitottad a Disputet (ugye nyitottál vitát-disputet?) ott ahogy írhatam a jogos kárigényed benyújthatod majd azt a pénzt az Aliexpresstől kapod, nem az eladótól.

    Az Aliexpress az eladónak csak akkor fizeti ki a termék árát ha te leokéztad a megrendelést, így most mégis mit fizetne vissza hiszen nincs nála a pénz? Van egy nyitott vita (dispute, ugye megnyitottad, kérdem inkább 2x?), és ha az Aliexpress Customer Service neked ad igazat, akkor te tőlük kapod vissza a pénzed. Persze az eladó most arra játszik hogy nem ismered a rendszert, le akarja veled okéztatni a megrendelést aztán futhatsz a pénzed után, soha nem látod viszont....

    Tehát a teendőd:
    1. Open dispute a megrendelésnél (ha még nem tetted meg)
    2. Leírod hogy seller sent wrong color és a kárigényed vagy beírod (ha mondjuk nem tartasz igényt az egész összegre) vagy full refundot azaz teljes visszatérítést kérsz
    3. Az eladó is leírja az álláspontját dehát itt neki nem adnak igazat, hiszen ő hibázott mindegy mivel érvel.
    4. Az aliexpress customer service dönt a javadra a pénzed visszakapod a kártyádra!!! vagy a számládra amiről fizettél, semmiféle paypal, nincs teendőd, nem kell megadnod semmilyen banki adatot, főleg nem az eladónak!!!! Innentől a dolog automatikus, pár nap és nálad a pénz.

Új hozzászólás Aktív témák