- Xiaomi Redmi Note 5 Global
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Volkswagen ID.7 menetpróba
- Frissült a MediaTek középkategóriás ajánlata
- Nothing Phone (2) - több, mint elsőre látszik
- Huawei P40 lite - kényszerpályán
- iPhone topik
- Különleges kameraszettet kapott a Huawei Pura 70 Ultra
- Macrodroid
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
Hirdetés
-
Analóg kapcsolós klaviatúrák triója a Razer fémjelzésével
ph A Huntsman széria harmadik nemzedékét háromféle formátumban vihetjük haza.
-
Sony Xperia bemutató lesz május 17-én
ma Különleges Xperia eseményt tart a Sony Tokióban, száz résztvevőt invitálnak.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Mobilarena
Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
WOT-H-A-C
veterán
válasz lilla234 #700 üzenetére
Aha annyit tegyél meg hogy ellenőrizd az adatokat amiket te megadtál hogy még véletlenül se legyen rossz cím megadva!!!
Ha a cím rendben akkor nyiss vitát!!! open dispute!!!Mivel a TN szerint már át is vették és teljessen más címen így fullrefundot kérj!!Itt most 2 lehetőség van!!
1. rossz TN-t adott neked, és az nem is a te csomagod,hogy véletlen vagy direkt az most mind1 is!!
2. rossz címre küldte ki a csomagod és más röhög a markába[ Szerkesztve ]
"Akár hiszed, hogy sikerül, akár nem, mindenképp igazad van."
-
blueMerle
veterán
Át akar verni!!!!
Ha megnyitottad a Disputet (ugye nyitottál vitát-disputet?) ott ahogy írhatam a jogos kárigényed benyújthatod majd azt a pénzt az Aliexpresstől kapod, nem az eladótól.
Az Aliexpress az eladónak csak akkor fizeti ki a termék árát ha te leokéztad a megrendelést, így most mégis mit fizetne vissza hiszen nincs nála a pénz? Van egy nyitott vita (dispute, ugye megnyitottad, kérdem inkább 2x?), és ha az Aliexpress Customer Service neked ad igazat, akkor te tőlük kapod vissza a pénzed. Persze az eladó most arra játszik hogy nem ismered a rendszert, le akarja veled okéztatni a megrendelést aztán futhatsz a pénzed után, soha nem látod viszont....
Tehát a teendőd:
1. Open dispute a megrendelésnél (ha még nem tetted meg)
2. Leírod hogy seller sent wrong color és a kárigényed vagy beírod (ha mondjuk nem tartasz igényt az egész összegre) vagy full refundot azaz teljes visszatérítést kérsz
3. Az eladó is leírja az álláspontját dehát itt neki nem adnak igazat, hiszen ő hibázott mindegy mivel érvel.
4. Az aliexpress customer service dönt a javadra a pénzed visszakapod a kártyádra!!! vagy a számládra amiről fizettél, semmiféle paypal, nincs teendőd, nem kell megadnod semmilyen banki adatot, főleg nem az eladónak!!!! Innentől a dolog automatikus, pár nap és nálad a pénz. -
Gépötty
senior tag
Kérdeznék:
Alin mindig adnak tracking numbert?
Mintha valahol ezt olvastam volna a korábbi hozzászólások között, és eddig tényleg adtak is minden vásárlásomhoz. A legutóbbihoz viszont nem kaptam.Azt hitted felnőttél, közben csak a játékaid lettek drágábbak
-
Gépötty
senior tag
-
WOT-H-A-C
veterán
Szerintem pedig nyugodtan zaklassad!!!!Én a 2-3 $ os cuccokhoz is kaptam, a 20$ oshoz nem tudom elképzelni hogy ne kapj!!!! Ha a termék leírásban nem volt benne hogy nem ad hozzá, akkor követeld rajta nyugodtan!!!
"Akár hiszed, hogy sikerül, akár nem, mindenképp igazad van."
-
depe95
tag
-
szuszinho
őstag
Ráadásul, mintha úgy emlékeznék, hogy $15 fölött kötelező a TN.
-
blueMerle
veterán
A terméknél minden esetben feltüntentik ha nem adnak TN-t, de ez nagyon ritka az alin és jellemzően néhány feedbackes eladók nem adnak (akiktől meg nem rendelünk...). Ha nem adott, mindenképp nyiss disputet, 20 dollár már bőven az a tétel amihez kellett volna kapnod (nekem kb. 10 olyan csomag érkezik most ami 10 dollár alatt van és mégis mindegyikhez kaptam működő TN-t)
-
Gépötty
senior tag
Ó bocsánat, visszaszívok mindent! Akartam írni az eladónak, de a rendelés adatainál megláttam a Singpostos Tr-számot, ami ugyan nem él (még), de legalább van. Ezek szerint én vagyok túlzottan hozzászokva, hogy elküldik levélben is (mondjuk arra meg nem is emlékeztem, hogy a rendelés adatai között ott kell lennie, pedig régebben is láttam már).
Elnézést kérek, és köszönöm a segítséget!Azt hitted felnőttél, közben csak a játékaid lettek drágábbak
-
GeniusGSM
újonc
Sziasztok valaki segítsen !!
Az Aliexpressen rendeltem 2héttel ezelött Átutaltam a pénzt és most kaptam egy olyan levelet hogy én nem utaltam át neki a pénzt! Pedig Átlett ! Ilyenkor mit tegyek?
Ha valaki tud segiteni akor képet is küldök neki. köszönöm!
rahelkrisz@citromail.hu[ Szerkesztve ]
A GeniusGSM nicknév egy rövidítés, nem vagyok telefonos szaküzlet.
-
hun-man
tag
Nem tudjátok milyen dollárárfolyammal számol az aliexpress?
-
hun-man
tag
Az érdekelne, hogy ha veszek egy 10 dolláros cuccot akkor 2000 Ft-t vagy 2270 Ft-t von le.
(Rendeltem pár dolcsiért valamit, ha majd levonják a pénzem kiszámolom körülbelül mennyivel kell számolni nagyobb tételnél. Egyébként mikor vonják le a pénzem, ha az eladó elfogadja a megbízást?
[ Szerkesztve ]
-
Gépötty
senior tag
-
hun-man
tag
Köszönöm!
-
hidroponi
aktív tag
válasz szili.tamas1 #726 üzenetére
ez banktol fugg. nekem pl. volt, hogy a zarolasnal tobbet vett le.
-
hun-man
tag
Megkaptam az emailt, hogy az eladó elkezdte a szállítást tegnap este. Én meg véletlenül rámentem, hogy Confirm order received gombra vagy mire. Levonták a pénzt. A státusz Fund Processing. Szerintetek nyissak Open Dispute-t vagy ne? 6 dollárról van szó. Van valami esély, hogy megkapom a csomagot?
-
toboz
csendes tag
Helló,
ha kérek 15 napos Purchase Protection hosszabbítást az eladótól amit elvileg elfogadott annak látszani kell valahol, a 15 nap hozzáadódik a számlálóhoz? Köszi -
hun-man
tag
Nem tudok vitát nyitni, csak akkor ha megkaptam a terméket. Inkább beszélek akkor az eladóval.
-
daja28
tag
Mi a helyzet akkor ha egy eladótól több terméket vásároltam , de úgy h mindegyiket akkor rendeltem mikor a másik a postára fel lett adva , viszont a nyomkövetési kódokból meg csak 1 kaptam ?
-
Gépötty
senior tag
válasz szili.tamas1 #726 üzenetére
Ezt kétlem és gátolom
Kb fele-fele arányban von le többet vagy kevesebbet mint a zárolt összeg. Mellékesen a zárolást sosem Ft-ban adják meg (legalábbis az OTP-nél), ezért csak onnan tudom ez pontosan mennyi, hogy az értesítőben szereplő egyenlegem kivonom az előző értesítőből. Ha közben volt olyan költség, amiről nem kaptam értesítést (számlavezetési díj levonása pl.) akkor ez félrevezető is lehet.Azt hitted felnőttél, közben csak a játékaid lettek drágábbak
-
Gépötty
senior tag
Ha már elküldte, jó eséllyel nem fogja a postáról visszakérni a hatdolláros cuccod
Ez nem hinném, hogy az az összeg lenne, ami miatt kockáztatná az értékelését.
De azért neked is el kellene gondolkodnod, hogy mikre kattingatsz "véletlenül"Azt hitted felnőttél, közben csak a játékaid lettek drágábbak
-
DonJoker
csendes tag
Sziasztok!
Sok terméket rendeltem már az Ali-ról, sajnos a rendszert nem teljesen ismerem, ezért belefutottam egy buktába.
Rendeltem egy terméket 41$ + 7$ postáért. Kifizettem (bankkártyával) postázta, kaptam tracking numbert, letelt a 10 nap de még mindig nem látszott. Nyitottam egy vitát. Az eladó válaszolt, hogy sorry valamit elrontott a kollégája a postázásnál, de már úton van.
Mivel hibáztak „jófejek” lesznek és visszaadják a postaköltséget 7$-t. Én ezt elfogadtam, vissza is kaptam a pénzt (7$). És itt jön a szívás, a rendszer azonnal úgy ítélte meg, hogy megkaptam az árut és lezárta a tranzakciót. A termék természetesen nem jött meg, de újabb vitát már nem nyithatok lezárt tranzakcióra. Próbáltam csetelni az ügyfélszolgálattal, de mossák kezüket és azt javasolják, hogy vegyem fel a kapcsolatot az eladóval. Aki persze nem reagál a leveleimre.
Szóval nekem ebből az a tanulság, hogy ameddig nincs a kezedben a termék, addig ne zárd le a vitát! -
Rhena79
újonc
Hali mindenki!
Olvasgattam itt a hozzászólásokat,és látom sok mágus van köztetek.Valaki világosítson már fel legyen olyan kedves,mi a bánat értelme van annak,hogy az eladó megad egy jó árat (a többi eladó alá árazva) rendelnek tőle 20-30-an és a végén fagyasztják a rendelést,jön a visszatérítés?!
Konkrétan kétszer történt meg velem másfél hét alatt.Babakocsit szeretnék venni,megtalálom,húúú de olcsó,húúú de jó..megrendelem,fizetem,kapom a leokézott emaileket,majd másnap fagyasztják a megrendelést,mert a kedves eladó nem tudja bizonyítani az árut.Nagyon örültem gondolhatjátok...
Megvártam míg visszakaptam a pénzem,és újra nekiugrottam a dolognak.Hát de már,gondoltam rafkós leszek,megtaláltam a kocsit,átnéztem a rendeléseket,megnéztem a legrégebbi rendelés dátumát,(mivelhogy 7 nap feldolgozási idő volt írva) jaj,nagy boldogság az is stimmel,mert már 8 nap telt el,tehát az eladó gondolom postázta a kocsit,különben fagyasztva lenne ugyebár. Na kérem nagy felindulásból,megrendeltem,fizettem,jött az email a rendelés oké.Következő email pénz beérkezett oké.Következő email visszatérítik a pénzem mert az eladó nem tudja bizonyítani a terméket Eszem megáll!! Most mondjátok meg mi haszna van ezeknek az eladóknak ebből? Pénzt nem kapnak,akkor mire jó ez?[ Szerkesztve ]
-
blueMerle
veterán
-
tbogi
csendes tag
Sziasztok!
14 napja Svéd postával feladott 110 USD értékű cikk egy helyben áll a kezdetektől. Ez normális? Aliról rendeltem.
Köszönöm, ha vki megírja a tapasztalatát.
-
-
WOT-H-A-C
veterán
válasz Ubuntu86 #746 üzenetére
Nem küldték vissza!A vámon van!
A jelenlegi státusz:
2014-05-14 11:46, Item information : Célországba megérkezett / Arrived in the destination country
Ne aggodj!!!Már ithon van a csomagod!!
Figyeld a mozgását a post.hu/nyomkövetés-en!!
http://www.posta.hu/ugyfelszolgalat/nyomkovetes
Ja és legközelebb maszatold el a TN-t ha feldobsz egy screenshot-ot!!!
[ Szerkesztve ]
"Akár hiszed, hogy sikerül, akár nem, mindenképp igazad van."
-
lm83
őstag
Sziasztok!
Most készülök rendelni az oldalról.
Sikerült találnom egy megbízhatónak tűnő "üzletet"
Esetleg valami jó tanács előtte?
Eddig csak amazon.com-ról rendeltem az rendben volt és hamar ide is ért.Köszönöm.
-
blueMerle
veterán
Hát ez azért annyira nem túl fényes, olvasgasd a negatív és neutral feedbackeket...én más eladó után néznék. Sokan panaszkodnak hogy nagyon rossz, hibás minőségű árut küldött, rossz méreteket és a leírás sem felel meg a valóságnak sok esetben.
A rendelés igazából semmi extra, megrendeled egy ennél azért megbízhatóbb eladótól a terméket, kifizeted kártyával a rendelés után -ill. van rá pár napod- majd kapsz egy követési számot amivel mindig látod merre tart a csomagod. Ha bármi baj lenne a termékkel vagy nem érkezne meg a csomag, nincs gond, vitát nyitsz és visszakapod a pénzed ha kár ért téged (az eladó csak akkor kapja meg a zsetont az aliexpresstől ha te leokéztad a megrendelést). Ilyen egyszerű.
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az AliExpress szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Környezetvédelem
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Elektromos (hálózati és akkus) kéziszerszámok, tapasztalatok/vásárlás
- Formula-1
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Milyen alaplapot vegyek?
- Renault, Dacia topik
- További aktív témák...