Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • KandurKomman

    újonc

    Sziasztok!
    Volna egy kis gondom. Már rendeltem Wish-ről, Geek-ről, Bangood-ról soha nem volt semmi baj. Mielőtt rendeltem volna az Aliexpress-ről előbb nézelődtem a neten mik a tapasztalatok. Szóval rendeltem 45 dollárért egy terméket. 3 napja amit master kártyával ki is fizettem. Nézem a visszaszámlálót de a szállító bár zölden írja, hogy "Status:The supplier is processing your order" de valójában nem történik semmi. Most meghosszabbítottam.a várakozási időt bár van még két nap. A baj az, hogy ez a termék már nincs 45 dollárért hanem 10-el több. És van egy olyan érzésem ezért nem történik semmi. Persze lehet tévedek. A kérdésem az lenne mennyit várjak a szállítóra és ha írok neki rossz angolsággal amit vagy megért vagy nem, hogyan tudnám a különbözetet azt a 10 dollárt még kifizetni. És ezt hol tehetem meg mert én már kerestem az üzenetközpontban is de annyi helyre lehetett irkálni szóval fogalmam sincs, hogy tudnám ezt megoldani. Valaki legyen szíves segítsen nekem. Köszönöm.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák