- Garmin Forerunner 165 - alapozó edzés
- Yettel topik
- Motorola Edge 30 Neo - wake up, Jr...
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Redmi Watch 4 - olcsó hús, sűrű a leve
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- Fényképeken a Google Pixel 9 Pro
- Huawei P30 Pro - teletalálat
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- iPhone topik
Hirdetés
-
A Coca-Cola következő nagy újítása az AI
it 1,1 milliárd dolláros üzletet kötött a Coca-Cola és a Microsoft, hogy előbbi használja majd a redmondi felhőt és AI-t.
-
Megérkezett a Razer új csúcsegere, a Viper V3 Pro
ph A némileg könnyebbé varázsolt termék a Viper V3 HyperSpeed formáját örökölte, ergo hosszabb, keskenyebb és picit magasabb, mint a V2 Pro.
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
Mobilarena
Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Gabesz1019
senior tag
válasz #01899264 #352 üzenetére
A My Orders-nél kikeresed a terméket amivel problémád van, és a termék neve mellett ott van, hogy Open Dispute. Arra kattints rá, utána ki kell tölteni a megjelenő mezőket. Azt hiszem, van egy olyan lehetőség is, hogy a termék nem egyezik a leírtakkal. Azt jelöld be, a végén pedig szövegesen írd le, hogy mi a probléma.
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az AliExpress szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!