Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • V/

    Topikgazda

    válasz Caliber92 #33027 üzenetére

    Pár napja írtam és előtte is tárgyaltuk, rátalálszu a keresővel hogy mi a teendő. Te rossz nyomkövetési számot -kamu nyomkövetési szám- kaptál az eladótól, tehát nem érkezett meg neked a termék.
    Ezért dispute indítandó most, ahol igazolod valami angol nyelvű nyomkövetési felülettel hogy máshol lett kézbesítve, ha akarod cifrázni akkor leírod azt is hogy az ottani posta megerősítette, hogy egy ottani címzett jogszerűen vette át. (A nevedre és címedre szólót máshol nem kézbesítenek tévesen).
    Vagy elhiszed ezt nekem, vagy tényleg felhívod őket, de ezt én eddig mindig megtettem ilyen szituációban és mindig ezt mondták.
    Ha vársz a dispute-al 26 nap múlva hogy magyarázod hogy azt megleőzően nem neked lett kézbesítve? Amikor friss a probléma akkor rendezzük.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák