- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- iPhone topik
- Fotók, videók mobillal
- Kínai androidos okosórák
- Telekom mobilszolgáltatások
- Volkswagen ID.7 menetpróba
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- Motorola Edge 50 Pro - több Moto-erő kéne bele
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- Ismerős külsővel érkezik a Polestar telefon
Hirdetés
-
Már több mint 40 millióan próbálták ki eddig a Sea of Thieves-t
gp A készítők reménye szerint ez a szám drasztikusan megemelkedik a hónap végén debütáli PlayStation kiadástól.
-
Belépőszintű játékos headsetekkel bővült a Corsair kínálata
ph A HS35-nek jött egy második generációs verziója, amelyet virtuális térhangzást produkáló, USB-s adapterrel is megvásárolhatunk majd.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Mobilarena
Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
tknof1871
őstag
Üdv! Van több rendelésem. Az egyiknek az order time May. 23 2019. Ahogy AE engedte nyitottam egy dispute-t. Kérem vissza a pénzem mert nem kaptam meg. Ma jöttek az emailek AEtől.
1.
Complaints from buyer: Purchase Protection is running out, but package is still in transit.
Judgement from AE: Invalid
Invalid Reason: After checking the tracking information, this order is still within purchase protection time, please be patience waiting for the international package.
Package Information
China Post Ordinary Small Packet Plus "A tracking number" In Transit
Solutions:
Option 1: Please continue to wait for 4 days
Response time: 4 days
Please wait in patience and confirm with us whether you have received the goods when purchase protection time ends.
De ha megnézem a termék Order Detail-jét akkor ott már nincs protection time.
Status:
Finished
Reminder:
Order has been automatically confirmed by the system because no action received from buyer within the buyer protection time.
10 perc múlva jött a következő email:
2.
AliExpress has intervened to help you solve the dispute. You can still negotiate with the seller for a mutual agreement or agree to the solution provided by AliExpress during this period.4 nap az szerintem semmi. Ha eddig nem jött meg az a 4 nap semmit se számít. De akkor mit csináljak?
Vevőtől korábban többször kértem To extend the Buyer Protection-t de sosem válaszolt, semmit se reagált.Windows 10 Home 64 bites operációs rendszer; LG G4 6.0 Android verzió
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az AliExpress szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!