Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • tknof1871

    őstag

    Üdv! Van több rendelésem. Az egyiknek az order time May. 23 2019. Ahogy AE engedte nyitottam egy dispute-t. Kérem vissza a pénzem mert nem kaptam meg. Ma jöttek az emailek AEtől.

    1.
    Complaints from buyer: Purchase Protection is running out, but package is still in transit.
    Judgement from AE: Invalid
    Invalid Reason: After checking the tracking information, this order is still within purchase protection time, please be patience waiting for the international package.

    Package Information
    China Post Ordinary Small Packet Plus "A tracking number" In Transit
    Solutions:
    Option 1: Please continue to wait for 4 days
    Response time: 4 days
    Please wait in patience and confirm with us whether you have received the goods when purchase protection time ends.

    De ha megnézem a termék Order Detail-jét akkor ott már nincs protection time.
    Status:
    Finished
    Reminder:
    Order has been automatically confirmed by the system because no action received from buyer within the buyer protection time.

    10 perc múlva jött a következő email:
    2.
    AliExpress has intervened to help you solve the dispute. You can still negotiate with the seller for a mutual agreement or agree to the solution provided by AliExpress during this period.

    4 nap az szerintem semmi. Ha eddig nem jött meg az a 4 nap semmit se számít. De akkor mit csináljak?
    Vevőtől korábban többször kértem To extend the Buyer Protection-t de sosem válaszolt, semmit se reagált.

    Windows 10 Home 64 bites operációs rendszer; LG G4 6.0 Android verzió

Új hozzászólás Aktív témák