- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- iPhone topik
- Mobil flották
- Íme, a Huawei Pura 70 széria
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy S20 FE - tényleg nem lite
- Android szakmai topik
- Volkswagen ID.7 menetpróba
- Honor 8 - tisztelet a kivitelnek
Hirdetés
-
Nem igaz, hogy indiaiak működtetik az Amazon pénztármentes technológiáját
it A saját boltjaiban már nem erre a technológiára építene az Amazon, de külsős üzletekben egyre több helyen alkalmazzák a pénztármentes megoldását. Azt mondják, tévhit, hogy indiai emberek figyelik a vásárlókat a rendszer helyett.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Ingyenes az Epic Store-ban a Town of Salem 2 és a The Big Con
gp A jövő hét folyamán az Industria és a LISA: The Definitive Editiont kapjuk meg ajándékba.
-
Mobilarena
Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
havri1
félisten
Hali!
Január 9-én rendeltem egy terméket, de azonnal cancel-t is nyomtam, kiderült nem az kell nekem.
Normális, hogy azóta is még ebben a státuszban van, és nem törölték még a fizetést, és fordították vissza a pénzt?
Found processingKöszi
havri
-
tmarkee
tag
Sziasztok!
Asztali gépről próbálva nem enged fizetni az oldal. Mi lehet a gondja? Próbáltam többféle böngészőből és többféle operációs rendszerből is. Tegnap is, ma is.# apt upgrade
-
Topikgazda
válasz tmarkee #27603 üzenetére
Internet szolgáltató, böngésző és a kapcsolódó programok. Ha Maestro kártya akkor annak előjött a hibája, a hétvégén több bank is karbantartást végez, Pl a CIB az fejre állt
Törölted az AliExpress sütiket és a böngésző gyorsító tárat?
Javasolt megoldás mobil app-al való fizetés. Nálam nincs gond a fizetéssel egyébként. -
Topikgazda
válasz diablo1984 #27607 üzenetére
Jó hogy írod, mindig elfelejtem hogy azzal kell kezdeni, hogy az AliExpress felületén nem lehet ékezetes betűket használni. Nekem egyértelmű, mivel már eleve a regisztrációnál figyelmeztetnek is rá és eleve nem lehet ékezetesen beírni semmit.
Bár ha valakinek a kártyája regisztrálva van az Alipay-en és nem tud fizetni, akkor annak nem ez az oka, de mondjuk ezt sem kérdeztem hogy kártya adatbeírás vagy nem az van. Persze nem is volt erről szó a kérdésben.
És esetleg nincs a nevében ékezet, nekem sincs.
Az egészben az a poén hogy teljesen mindegy mi van oda beírva, a fizetési folyamatban nincs használva, az csak probléma esetén szokták ellenőrizni amikor keresik a pénzt és a kártya tulajdonlás kerül előtérbe.[ Szerkesztve ]
-
remi67
tag
Nem a banggood az, az általában annyival brutálisan drágább, hogy meg se szoktam nézni. Az is új, hogy ott is van vámmentes szállítás, de most ránéztem a konkrét termékre, hozza, de már eleve drágább mint alis ár + vám.
Jelen eset az, hogy van a termék aliról 69,99 dodó + 2,8 postNL (19-30 nap) meg van ugyanez 77 dodó + 4,2 eu priority line (7-15 munkanap). Ha a 73-ra még rámegy a tréfa akkor ~92 dodó, bő 10 dodóval beljebb vagyok a másiknál.
Kivéve, ha a postNL szállítás átmegy a vámon, de ezek szerint max. esetleges.
Van erre esetleg tapasztalat? -
Topikgazda
válasz remi67 #27610 üzenetére
Csak azért Banggood-ra gondoltam mert náluk hívják úgy, ezek szerint másiknál is.
Minden átmegy a vámon , csak van amire fizetni kell áfá-t.
Az hogy a Postán a holland postás Kínából érkező csomagok "átcsúsznak" az utóbbi időben csak véletlen lehet, arra nem alapozhatsz.
Ha úgy gondolták hogy értékes valami van benne, (az átvilágítón a telefon annak tűnik) az elmúlt évben mindig kértek tőlem vételár igazolást, 10 esetből 4 még a 22 €-os értékhatár alatti is volt persze mentek az igazolások és nem fizettem, de átcsúszkálást nem tapasztaltam. Inkább szigorúbb vizsgálatot.[ Szerkesztve ]
-
LyonnaisFan1
őstag
Sziasztok!
Az aliexpress androidos alkalmazásánál vásárlásnál mióta kell beírni a fizetés elött a kártyaszámot?; amikor az régen hozzá van csatolva a felhasználóhoz.
[ Szerkesztve ]
As I sit here and slowly close my eyes. I take another deep breath. And feel the wind pass through my body. I'm the one in your soul. Reflecting inner light. Protect the ones who hold you. Cradling your inner child ((Godsmack - Serenity))
-
Topikgazda
válasz LyonnaisFan1 #27614 üzenetére
Ez csak ellenőrzés, néha meg kell adni. De csak az Alipay-en regisztrált kártya adata marad fixen és annál is szokott ellenőrzés lenni.
Eleve az app-on keresztül lehet törölni a kártyaadatokat is. Nézd meg hogy ott szerepel-e, esetleg egy app gyorsítótár törlés lenullázta.[ Szerkesztve ]
-
Flashy
veterán
válasz LyonnaisFan1 #27614 üzenetére
véletlenszerűen kér be valamilyen adatot. nekem kb 5 vásárlásból egyszer, legtöbbször a lejárat hónapját és évét. még mindig kevésbé idegesítő, mintha egyik reggelre egy orosz lenullázná a bankszámlámat (még ha virtuális is)...
-
Topikgazda
válasz gyulazsolti #27617 üzenetére
Ha nincs ott hogy ezt a döntést fogadd el (Accept gomb) akkor igen és általában 5 munkanapon belül a számládon.
-
Topikgazda
válasz gyulazsolti #27619 üzenetére
Már január 10-én elfogadtad. A 2. munkanapnál tartasz a pénz visszából.
-
RoSSo3
senior tag
Sziasztok!
Létezik, hogy valami gond legyen a Posta nyomkövetési rendszerével? 2 csomag nyomkövetése is áll, már jó ideje.
Aliról érkezik csomagom, 4-e óta itt van már a helyi Logisztikai Központban. Pénteken hívtak fel, hogy ajánlott külföldi csomagom érkezett, letétbe helyezik a hozzám közeli postán, hétfőn, azaz ma átvehetem. (Bevett gyakorlat, vagy 4x hívtak ezzel.) De a nyomkövetés még mindig meg sem moccant, ugyan az: Január 4, Feldolgozás/szállítás alatt, helyi Logisztikai Üzem.
Pár óra múlva bemennék érte, de most nem tudom, minek higgyek, a telefonnak, vagy a nyomkövetésnek.
Illetve Január 7-én adtam fel egy sima levelet Angliába, elsőbbségi, ajánlott. 8-án érkezett a Nemzetközi Kicserélő Központba, azóta semmi frissülés. Tapasztalataim szerint ez így nem stimmel, kétlem, hogy 7 nap alatt meg se moccant volna.
Ti tapasztaltatok fennakadást mostanában?
-
Topikgazda
válasz RoSSo3 #27622 üzenetére
Jó neked, engem aztán az elmúlt 15 évben soha nem hívott fel ilyen ügyben a posta. Sőt nekem kellett néha még a könyvelt küldemények után is szaladgálni.
Az ajánlottat kötelező címen kézbesíteni, valami nem stimmel. Feltéve ha nem Postára kérted, de akkor meg ha Postán maradó nem telefonálnak.
Nincs fennakadás, vagy lekönyvelik a tételeket vagy nem. Vagy frissül időben az adatbázis vagy nem.
Nézd meg egy normális nyomkövető oldalon.
Vagy a Trackitonline oldalon vagy pedig a 17track oldalon.[ Szerkesztve ]
-
RoSSo3
senior tag
Azért jónak ezt semmiképp nem nevezném! Nem hozzák ki, értesítés sem jön, csak hívnak, ha külföldi ajánlott jön, hogy menjek be a postára érte. December óta van ez a "rendszer" nálunk (Győr). Meg is lepődtem, mikor hívtak, hirtelen azt hittem, hogy valami fennakadás van, pl. vámkezelni kell a csomagot. De bőven határérték alatt voltam, szóval nem ez volt a helyzet, egyszerűen kevés az ember, és így oldják meg. (Mondjuk nem tudom, mennyivel könnyebb telefonálgatni mindenkinek, mint bedobni az értesítőt?)
Köszi a linkeket! Bár az említett oldalak is csak ugyan azt mondják, bár az egyik mára egy "Sikertelen kézbesítés" bejegyzést adott. Bízom benne, hogy már itt van, és nem a Logisztikai Központban. Eddig mindig frissült rendesen a Posta nyomkövetési oldala, de most valahogy fennakadást észlelek.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz RoSSo3 #27624 üzenetére
Ki nem sz... le az emberhiány problémájukat. Vagy te, vagy a feladó kifizette hogy oda baktassanak hozzád. Ez lopás vagy csalás, ha nem végzik el a kifizetett munkát és zsebre teszik a pénzt.
A A Posta törvény is és a Szerződési feltételeik is kötelezik erre őket, egy szolgáltató és nem állami hivatal. Ha a győri posta vezetése ezt hiszi akkor ébredjenek már fel, mert a bilibe lóg a kezük.[ Szerkesztve ]
-
kokixy
csendes tag
Sziasztok!
Január 4-én rendeltem Aliról jelmezt a gyereknek farsangra. Mivel eléggé sürgetett az idő (kiderült, hogy február 1. a farsang az iskolában), így az Aliexpress Premium Shippinget választottam, gondoltam hátha gyorsabb lesz (ha már 2x annyiba került, mint maga a jelmez), Ezt a számot kaptam: LP00122735668297. Azt honnan tudhatom meg, hogy hogyan adta fel az eladó? Az alábbi képen látom a Premiumot és a Standardet is:
Rákérdeztem, de válaszként csak bemásolta azt a 3 sornyi nyomkövetési infót, amit én is látok. Ja meg egy mosolyjelet is küldött.
Mindenesetre bármelyikkel is adta fel, a nyomkövetés alapján nem tűnik túl gördülékenynek a dolog. 5 napja ott áll, hogy "Outbound in sorting center.". Előfordulhat, hogy még mindig nem hagyta el Kínát a csomag, vagy ne aggódjak, mert csak az infó nem frissül? Persze tudom, hogy még csak 10 nap telt el, csodát nem várok.
Köszi előre is a választ! -
Topikgazda
válasz kokixy #27626 üzenetére
3 hozzászólással feljebb van két nyomkövető link attól függetlenül hogy ez csak küldeményazonosító azt láthatod hogy mikor hagyta el Kínát, bár az nem utal arra hogy mikor fog megérkezni.
Itt is nézheted. Ez az AliExpress nyomkövetője. Ez még ott van. 8-án lett szállítás igényelve, a 10 munkanap még nem igazán telt el.[ Szerkesztve ]
-
kokixy
csendes tag
A 10 napot a megrendeléstől számítva értettem, persze tudom, hogy közben volt egy hétvége, még az is idő, mire az eladó összecsomagolja, feladja, gondolom átmegy mindenféle elosztó központokon, stb. Ezért is írtam, hogy csodát nem várok még ennyi idő elteltével.
Sokféle nyomkövető linket kipróbáltam, amiket itt a korábbi hozzászólások között találtam, egyik se mutat biztató dolgokat. (Nekem pl. a trackitonline semmit se, állandóan time outol.)
Várok tovább türelemmel.
Köszi! -
Topikgazda
válasz RoSSo3 #27629 üzenetére
Igen, van probléma, nem írják be az információkat.
Ha beírnák, akkor nem lehet megmagyarázni, hogy hol a Kézbesítőhöz rendelve, a Sikertelen kézbesítés bejegyzés, mert azután szokott az ügyfél a postára bemenni a küldeményért.
Eleve elsunnyogják a munkát, minek buktatnák le magukat?
Hidd el, a vasárnapi pár óra karbantartás után tökéletesen működött, én is használtam.
Egy kicsit megvezetnek ott a postátokon benneteket.
Az is szimpla hazugság: hogy csak BP-ig látják, onnan nem tudják követni, hol is van pontosan.
Két rendszert használ a Posta egyet amit mi is látunk és egy másikat a belső cégest. Az hogy a gyóroóiek nem látják az egy dolog, ha felhívod a telefonos ügyfélszolgálatot, ők a kézbesítést is látják, mert a mesében van az hogy a könyvelt küldeményeket a külföldi postákon nem vezetik, a Nemzetközi Posta Uniós egyezmény alapján kötelesek, az Egyesült Államok is biztosítani fogja, még azután is hogy kilépnek ebből az egyezményből.[ Szerkesztve ]
-
dragonfx
veterán
Sziasztok.
Kene segitseg.
Rendeltem egy rock zircon fulest.official store.bol.
Oktober 17 en.
Nov 9en megjott.de a buzi postas nem dobott be ajanlottat.en meg csak vartam. Nov 23. An visszakuldtek a feladonak. O azt mondta a dispute.ba nem tert vissza.de hogy a local poston ott volt.innentol kezet levedte rola.ali neki adott igazat dispute.ba.hol reklamaljak?hol lehrt a cucc?vagy penzemrt kitol kerjem vissza?"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
Csiguuusz
kezdő
Sziasztok!
Olyan gondom van, hogy még tavaly november 10-én rendeltem Alin 2db férfi karkötőt. A nyomkövető oldalak mindegyike csak 2018. 11. 19-én adott a csomagról infót, hogy a kicserélő központban van a cuccom Zhengzhouban. Azóta kuss van.Én hülye nem regisztrált küldeményként kértem, így sima UN xxxxxxx CN a trackingje, mert úgy ingyenes volt a szállítás.
Az eladó már rám írt, hogy megkaptam-e a motyót, írtam, hogy sajnos még nem, simán meghosszabbította nekem a vásárlói védelmet még 30 nappal. Még van 27 napom míg ez is lejár, csak lesz a hosszú kínai ünnep február közepéig. Persze, hogy az ünnep alatt fog lejárni a Buyer Protection. Ha addig nem jön meg a csomag, adjam be a dispute full refund kérelmet, vagy mit csináljak? Kéne nagyon a két karkötő, de nem akarok az eladóval sem kitolni.
Arra gondoltam, full refund és megrendelem újra ha visszakaptam a pénzt csak regisztrált küldeményként, hogy követhető legyen és a kedves Magyar Posta kénytelen legyen lecsippantani.Ez így működhet vajon?Egyébként a puttonyom tele ezzel a fekete lyukkal, ami itt Magyarországon van, hogy semmit nem csipogtatnak le, csak ha nagyon muszáj. Az egész hozzáállás tök sz.r a posta részéről. Kering még másnak is novemberben rendelt cucca, vagy csak én szívtam meg ennyire?
Köszi a válaszokat, ha írtok.
Puszi pacsi. -
Topikgazda
válasz dragonfx #27634 üzenetére
És az nem a Nemzetközi Kicserélő Központ által volt bejegyezve? Mert onnan megy ki és ők írnak utoljára.
Akkor szállítás közben veszett el nem pedig még itt helyben.
Lényeg az hogy ha az eladó nem kapja vissza, akkor pénz nincs. Ha Posta leigazolná hogy Kínában kézbesítve lett akkor kérhetnéd a felülvizsgálatot, egyébként a pénzed elveszett.Sajnos én is jártam úgy hogy -szerencsére könyvelt volt a küldemény- értesítőt nem kaptam, csak figyeltem nyomkövetést és akkor derült ki hogy volt egy sikertelen kézbesítés egy olyan napon amikor itthon voltam, a kaputelefon is jó volt, de valahogy nem találkoztam a postással. Sajnos folyamatosan ellenőrizni kell őket.
-
Topikgazda
válasz Csiguuusz #27635 üzenetére
Figyelj már az ünnep a már úton lévő dolgokat nem érinti. Azt sem, hogy miután ez a védelem lejár van 15 napod dispute-t indítani, az indítás a határidős, azután a dispute folyamata az akár 60 napig is mehet.
Ma jött szintén az U kezdetű, 86 napra. Már visítottam az eladónak hogy küldöm az árát, csak mondja meg hogy miként szeretné. Mert már ő is refundolta.
Még a tiéd is megjöhet. Az U-s csak nyomkövetési számnak látszik, de nem az.
Vársz még, azután visszakéred a pénzed, megveszed újból.
Még a futáros dolgok is elveszhetnek, ugyanúgy a regisztrált is, csak akkor az eladó kérheti a kártérítést.[ Szerkesztve ]
-
dragonfx
veterán
csak az a fura hogy a 2 legdrágább dologgal történt ez.
egyik 9$ a másik 11$.
ez utobbi 2 egyszerrre.és ott már dispute.t se enged nyitni okt 17.én rendeltem...kifutottam?? ilyenkor mi van?
ez 20 dolcsi buko.
ja és egy fülest kéne gariztatni 4 hónap után ami 12 dollár.
szoval kicsit kezdek besokalni...."Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
Sumptuous
senior tag
Sziasztok!
Haverom tavaly véletlen betörte a telefonján a kamera védőüveget és megsérült a kamera modul (is)... vett októberben aliról egy kamera modult meg kamera-védőüveget a telefonhoz, hogy majd házilag kicseréli, és így majd újra működik a kamera.
Telt múlt az idő, megérkezett a védőüveg, de a kamera modul nem..bizakodva várakozott, hogy hamarosan befut a kamera is, de nem történt semmi.. eljött a 89. nap, hogy nem jött meg a cucc.
Nyitott egy disput-ot, melyben leírta, hogy nem érkezett meg a kamera modul.
További várakozásra intették.. továbbra sem történt semmi érdemleges. Majd megunta a várakozást és vett egy másik telefont. (Mai világban elég fontos a telefonon a kamera, ugye.)
Mivel még mindig nem érkezett meg a cucc, ezért örült, hogy legalább az árát visszakapja, és nem lesz feleslegesen egy ilyen kamerája.Történt ma, hogy megérkezett a kamera, mivel nem tudta/nézte meg, hogy mi van a postás kezében lévő csomagban, ezért aláírta. Így viszont megjelent a nyomonkövetésben, hogy átvette. Az ali zárta a disputot, hogy megoldódott.
Mivel már van (lassan másfél hónapja) egy új telefonja, ezért erre a modulra nincs szüksége, de az árára annál inkább..
Mit lehet ilyenkor tenni? Tanulópénz, vagy van méltányos mérlegelés utáni pénzvisszafizetés?
Köszi!
TN: RY353642628CN
-
Topikgazda
válasz Sumptuous #27640 üzenetére
Adja el itthon, még haszna is lesz belőle.
Ha visszaküldi mert már nincs rá szüksége akkor lehetne egyezkedni, de a postaköltséget azt nem fizeti ki neki senki sem, az saját rész lesz, ha nem érkezik meg az eladóhoz akkor a pénz sem jár vissza.Abba nem menjünk bele, ha nem veszi át akkor az ő hibája lesz és a pénzt csak akkor kapja meg ha az eladóhoz visszaérkezik az árú, nem biztos hogy visszaküldik, vagy menet közben elveszik, vagy azt mondja az eladó hogy nem kapta meg, semmiféle bizonyíték nem áll rendelkezésre amivel az Aliexpress felé igazolni lehet, hogy az ott van
Megnéztem a nyomkövetést, a 70. napon itt volt Magyarországon. Október 21-én igényelve a szállítás és
2018-12-29 12:43 Nemzetközi Posta Kicserélő Központ, Receive item at office of exchange.
Mégis mikor indította a dispute-t?[ Szerkesztve ]
-
dragonfx
veterán
mondták irjak a postaimportnak de én elkönyveltem ez buko.....azé nem esik jol. 20$ nem sok.
csak kb amiket nyertem az most bukta.tanulópénz.
ha rendlsz figyelsd folyamatosan a az ali.t rendelésszám és néz utána hol tart.[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
nyisziati
veterán
válasz dragonfx #27642 üzenetére
"ha rendlsz figyelsd folyamatosan a az ali.t rendelésszám és néz utána hol tart."
Ez triviális dolognak tűnik, de bizony nagy okosság. Sok időt/pénzt veszthet az ember a figyelmetlenséggel. A legjobb, ha a követési számot bemásolod a 17track app-ba, így mindig megkapod a telón az értesítéseket.Ja és mindig érdemes tracking numberrel rendelni a cuccot, még ha egy dollárral többe is kerül. Sok idegeskedéstől kíméled meg magad.
-
Zoli-bácsi
senior tag
Sziasztok,
a WinterSale 2 $-os kuponokat hogy lehet felhasználni? Már 4 db van (balance 8$) az AliExpress Select Coupon-ok között, de felhasználni nem tudom. Mi a trükkje?
-
walakyb
aktív tag
válasz Zoli-bácsi #27645 üzenetére
Minden bolt kiírja, hogy melyik verziót választotta (pl 6$, ha a rendelésed (1 shopból) eléri a 65$-t), de van amelyiknél nincs egyáltalán. Valahol van is egy lista, ahol a kedvezmények szerint vannak felsorolva a boltok, de nem tudom hol van, én sose használtam, nem azért veszek meg valamit, mert van rá egy pici kedvezmény.
Az adott terméknél is látod, ha a boltban érvényes valamelyik kedvezmény:Save US $6.00 off every US $65.00 spent
[ Szerkesztve ]
-
walakyb
aktív tag
válasz Zoli-bácsi #27647 üzenetére
Nem, én a select couponról beszélek...
Linkeld be, hogy mit akarsz venni -
walakyb
aktív tag
válasz Zoli-bácsi #27649 üzenetére
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az AliExpress szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!