Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • V/

    Topikgazda

    válasz 4ron #23042 üzenetére

    Nem egészen értem. Ha már megkaptad és nem működik tökéletesen akkor dispute.
    Nem értem a 37 napot sem.
    A vásárlói védelem a szállításra vonatkozik, ha megkaptad, akkor a szabályok értelmében leigazolod és zárul a szállítási védelem, ezután van 15 nap a megkapott termékkel kapcsolatos reklamációra.
    Csak akkor kapja meg az eladó a vételárat ha a megérkezés le van igazolva, addig az AliExpressnél a pénz, így most neked csak saját zsebből adna valamit, mert a te pénzed még nincs nála.
    Tényleg nem kellene keverni "a 60 napos vásárlói védelem" szabályait mással.

    1. Full refund if you don’t receive your order
    Sellers on AliExpress set the delivery time period (anything up to a maximum of 60 days). If a buyer shows that they did not receive their purchase within this stated delivery time, the seller will give a full refund.

    2. Refund or keep items not as described
    You can get a full refund if your item is significantly different from the seller’s description, or you can choose a partial refund and keep the product.
    Sellers can also offer additional guarantees for their products:
    1. Longer Protection
    You get 15 extra days to submit a Refund Request after your order has been completed.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák