Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • citkar

    addikt

    Kis segítséget kérnék. Rendeltem egy fejhallgatót tőlük, meg is érkezett, működik, de a kábelével gond van, a headset gombjai nem megfelelően működnek. A kábel külön cserélhető, a fejhallgató nélkül. Azonnal jeleztem nekik, de az üzenetemre 3-4 napig nem reagáltak így egy Open disput-ra mentem. Leírtam, videot feltöltöttem, majd ma válaszoltak. Nem fieztnek, hanem küldenek egy új kábelt. Teljesen meg is felel a dolog, rányomtam valamiféle Accept gombra, hogy megfelel a megoldás, de a dispute be is zárult. Vissza sem tudom nézni.
    Ez így szokott működni? Az a problémám, ha mégsem küldenek jó kábelt, vagy másfélét küldenek, vagy semmit se, akkor mit tehetek? A rendelésnél azt írja még 4 napig indíthatok új dispute-t, de nyilván addig nem ér ide.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák