- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Fényképeken a Google Pixel 9 Pro
- Garmin Forerunner 165 - alapozó edzés
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- MG4 menetpróba
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Mi nincs, grafén akku van: itt a Xiaomi 11T és 11T Pro
Hirdetés
-
Új Noctua CPU-hűtő érkezett a helyszűkében szenvedő gépházakba
ph A 44 mm magas memóriamodulok szomszédságában megférő típus felülre helyezett légkavaróval dolgozik.
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
Mégis megjelenik Switch-re a Deliver Us the Moon
gp Közel négy évvel a hibrid konzolora szánt változat elkaszálása után a készítők úgy döntöttek, hogy mégis megjelenik a Switch verzió.
-
Mobilarena
Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Melanor
tag
Sziasztok!
Elérkeztem én is az első alis vitához. Szept 1-én feladtak nekem egy hangszórót, de sajna október 4-től belföldi feldolgozásra továbbítva státuszban van. A postát sokszor kérdeztem, személyesen, telefonon, mailben, de kb semmit nem mondanak, és azt is ellentmondásosan. A kinaival 2 hete beszélgetünk hogy mi legyen. Azt mondja türelem, majd hogy nyissak vitát és megoldjuk. Nyitottam, pénz-visszatérítést kértem, erre tett egy 0-ás ajánlatot, és becsatolta a nyomonkövetési infót, amit én is csatoltam, amin az látszik hogy 20 napja épp feldolgozás alatt van.
Jól gondolom, hogy reject-et nyomok és az ali visszaadja a pénzem?A vásárlói védelem pénteken jár le.
Köszönöm
[ Szerkesztve ]
Soha ne engedd hogy belenyúljanak az agyadba!
-
Melanor
tag
válasz Turbobacsi #21152 üzenetére
Nem tűnik kamunak. Holland posta. A holland, illetve a magyar oldalon csak hollandiától tudom követni, de az eladó küldött linket, ahol az elejétől. A Magyar Posta sem kérdőjelezte meg hogy ajánlott.
Soha ne engedd hogy belenyúljanak az agyadba!
-
banita00
újonc
Sziasztok , Az alábbiban kérném a segítségeteket. Tiltották a fiókomat, mert a meg nem érkezett árukra disputoltam ( valószínűleg túl korán ? sajnos 30 nap után már türelmetlen vagyok. ) Mi a teendő ebben az esetben? Hány napra szól a tiltás? És amennyiben visszavonom a disputot, kaphatok, - e felfoldást? Köszönöm!
-
tomazin
veterán
válasz Melanor #21151 üzenetére
Mivel szerepel a rendszerükben így átvették, tehát számonkérhetőek. (de lehet naiv vagyok és a királyi elkeverőben nem ilyen egyszerűen mennek a dolgok)
De amikor én kerestettem a postával valamit, akkor meg tudták mondani, hogy hol van úgy nagyjából. Most még az se megy nekik?banita00 Ha odamész valahová és odacsinálsz akkor miért vagy meglepődve, hogy seggbebillentenek?
[ Szerkesztve ]
-
Melack
veterán
válasz banita00 #21156 üzenetére
Megkeresed az AliSupportot, és megkérdezed, hogy mi a teendő. MIvel alsó hangon 60 nap az az időpont, ami után lehet kérni a dispute-ot, így teljesen jogos, hogy kizárták az accountodat arra hivatkozva, hogy a terméket is megkaptad és még a pénzt is kéred vissza.
Az ügyfélszolgálat meg fogja tudni mondani, hogy milyen feltételekkel engednek vissza a rendszerbe. A korábbi hozzászólás, hogy ne rendelj külföldről amúgy helytálló, bár az irónia és szarkazmus tényleg átjön belőle. Mivel a magyar posta nem gyors (nekem is 10 napja áll náluk egy csomagom), így a 60 nap most reális, a karácsonyi ereszd el a hajam alatt a 90 nap is. Ott mit csinálnál? (És ebben most nincs semmi maró gúny)
Ex-Informatikai Szolgáltató Asztali Munkatárs
-
tomazin
veterán
válasz Melanor #21158 üzenetére
A postának is, mint minden közfeladatot ellátó intézménynek vannak kötelezettségei.
Tehát az, hogy írásban nem válaszol, az nem opció. 30napja van válaszolni, amit ki is használ, mert vagy kevés ember dolgozik az ügyfélszolgálaton, vagy mert csak (mellesleg ha panaszt tettél, arra kötelesek írásban válaszolni, de csak akkor ha elhagyta a szádat, hogy panaszt szeretnék tenni). Amennyiben 30nap múlva nem válaszol az írásos megkeresésedre (vagy a panaszodra) érdemben, azaz nem válaszolt minden kérdésedre, akkor a felügyeleti szervhez fordulhatsz. Mivel számodra a postának nem a banki része lényeges így az nmhh lesz.
Sajnos az idevonatkozó szabályozást nem ismerem, de azt tudom, hogy amit telefonon mondanak az ált. porhintés, csak hogy le tudjanak rázni. Ha leírják, akkor vsz. lesz valami alapja is ennek, hogy a kínai tudja csak kerestetni a csomagot (ami számomra érthetetlen, de ez az én bajom)[ Szerkesztve ]
-
Melanor
tag
válasz tomazin #21160 üzenetére
Igen, elmondtam, hogy panaszt szeretnék tenni és a panasz iktatószámát is leírtam 10.12-én. A jegyzőkönyvet, vagy valami írásos választ megvárok és utána a felügyeleti szervüknek és nekik is küldök egy levelet. Másrészt rendőrségi feljelentést teszek, mivel csak a posta ismer olyan fogalmat, hogy elvesztették, a jog nem. Mivel a csomag tulajdonosa viszont kézbesítésig a feladó, mást nem tehetek.
Pont ez bosszantott fel. Ügyvédi irodában dolgozom 10 éve és van némi tapasztalatom a vitarendezésben, de a posta kiborít, mert mindent hárít, ráadásul, ahogy olvasom, ezt nagyon sikeresen teszi. Mivel nekem megvannak az eszközeim és a forrásaim is, hogy a hivatalos útját (és a nem hivatalosat is) végigjárjam a folyamatnak, kötelességem ezt megtenni, mindazok érdekében, akik erre valamilyen okból nem képesek.Itt megjegyezném, hogy a jogszabályokat, gy.i.k-ot, és mindent (IS) elolvastam ezzel kapcsolatban, tisztában vagyok a jogaimmal, pont ezért vagyok tanácstalan, mert kiborít, ha mókuskerékbe hajszolnak. Ez a postára vonatkozik.
A kérdés itt viszont nem a posta, hanem az ali, valamint az, hogy a 3 lehetséges gomb közül melyiket nyomjam meg.
Azt pedig nagyon jogosan érzed furcsának, hogy ameddig nem kézbesítik a csomag a feladóé. Ez nemzetközi postai egyezmény. Tehát betonba öntötték. Viszont van egy olyan hogy távollévő felek közötti szerződés, ami alapján, ha valamit kifizettem és ezt az eladó is megerősíti, akkor az onnantól tulajdonjogot származtat nekem.
[ Szerkesztve ]
Soha ne engedd hogy belenyúljanak az agyadba!
-
tomazin
veterán
válasz Melanor #21161 üzenetére
Érdeklődéssel várjuk a fejleményeket.
Többieknek posta iránti ellenszenv csökkentése és türelem növeléseképpen:
A múlt héten kezdték el postázni a magyar nemzeti megmondjuk leveleit, amit mi mai nap kaptunk meg. Tehát aki múlt hét elejére várt valamit, az jó esetben a héten megkapja. Jó esetben. -
vasi89
addikt
Alin futottam bele a DHL e-commerce postába, mindössze 0.84$-ért. Egyetlen egy eladónál láttam eddig de, ha bárhol látjátok érdemes ezzel rendelni. Az első perctől kezdve követhető, elég részletesen és gyors is.
Én itt találtam.
-
outdoor
aktív tag
A bolt kuponokat értem. De hogyan működnek az AE kuponok? Egy termékre érvényesek vagy egy egész rendelés végösszegére?
Hogyan járok a legjobban vele?A proper digital assistant could be my best friend
-
sza.sa
tag
Eddig jópár rendelésem simán ment, de most elkezdtek késni a csomagok augusztus óta, de úgy olvastam valamiért megcsúsztak.
Egyik termékemnél azt látom hogy a szállítás törölve lett. Írok az eladónak, írja hogy visszaküldték neki, vagy újra feladja, vagy refund. Mondom neki hogy jöhet újra, erre küld egy linket, hogy azt kövessem. Ezen egy újraküldési "termék" volt, fizessek még 0,01 $ + 0,42$-t az újraküldésért... Ez azért már nem okés, jogos ha inkább a refundot kérem? Indítsak egy disputet? ezt írja: "Dear, I am so sorry for it. because if pay for the shipping cost, you can send it under protection by aliexpress. It can check the goods"[ Szerkesztve ]
sza.sa
-
tescodr
tag
Úgy néz ki én szerencsés vagyok 2 héttel ezelőtt rendeltem 4 terméket, ebből 2 ma és tegnap megjött épségben, remelem holnap is hoznak valamit
-
tomazin
veterán
Ezt a hszt-t nem akarod belinkelni az első hszbe? Nekem hasznos volt most elolvasni (bár nem lettem okosabb az lvs-es csomagjaimmal, mert 2-3hetet ír)
Outdoor:
Röviden: sehogy
Csak ott tudod használni, ahol erre van lehetőség és akkor is meg van kötve, hogy min. X dollár értékben kell rendelni. Pl. itt. Ott van a buy now alatt 2-vel,h save up to....[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz tomazin #21174 üzenetére
Ha nekem szólt az első kérdés, akkor nem.
Van ez a topik: Külföldi rendelések: boltok, fizetés, postázás
Ott hasznos tapasztalatok vannak leírva.
Az idézett hsz nem teljes körű és nem minden esetben igaz az ott leírt.
Pl: Gyakorlatilag egyébként nem akkor érkezik még az országba, amikor ez megjelenik, valószínűleg pár hete már hazánkban tartózkodik.... vagy Csak a maláj oldalról látják, hogy a konténer/repülő megérkezett, ezért frissül a státusz. Ez egyáltalán nem így van.
De nem akarok ebbe a témába itt belemélyedni ott a tematikus topik az eszmecserére. -
Kristof9094
senior tag
Sziasztok!
Az alábbi témában kérném segítségetek:
Regisztráltam az Aliexpressre, és rendeltem is a tegnapi napon. Azóta nem tudok bejelentkezni, mivel valami verification code-ot kér tőlem, amit az oldal elvileg mobilra küld el (természetesen nem kaptam semmit).
Természetesen más opciót nem ajánl fel, így az email nem él. Addig, amíg ezt a kódot nem adom meg nekik, semmit nem tudok csinálni, a rendelésem állapotáról is csak email-ből értesülök.
Mit lehet tenni?
Köszönöm!
Audi A4 B5 1998 | Mercedes Benz E200 W210 1997
-
Melack
veterán
válasz Kristof9094 #21178 üzenetére
Ügyfélszolgálatot keresd meg, van chat funkciójuk.
Ex-Informatikai Szolgáltató Asztali Munkatárs
-
Topikgazda
válasz Kristof9094 #21178 üzenetére
Ez valami más. Nem küldenek mobilra belépési igazolási kódot.
Ez ugye megvolt?Próbáld a következőket:
1. Másik böngésző.
2. Ugyanez a böngésző, de töröld az összes Ali kezdetű sütit és a böngésző gyorsítótárat.
3. Mobil app-ban lépj be -
vasi89
addikt
Aki 11.11-re készül szerintem lassan kezdje el összeszedni a kosarába a cuccokat és figyelje az árakat, nehogy meglepetés érje. Én már tavaly is azt tapasztaltam, hogy nagyjából 1-2 dollárt spóroltam valójában összesen, mert minden fel lesz árazva.
-
vasi89
addikt
Közben lenne egy ontopic kérdésem is. Rendeltem egy telefon kijelzőt amivel minden rendben de az érintőgombok mögött kellene lennie egy vékony gumis valaminek ami megvezeti a megvilágítás fényét. Na most ez lemaradt és így összerakás után a gomb világítás eléggé hasztalan mert annyira halvány. Írtam az eladónak szimplán üzenetet de valami totál értelmetlen válasz jött aztán írtam h nem értem mit akar, arra meg semmi válasz. Ez 2 napja volt. Ilyenkor érdemes refundot indítani? Mert egy kb 1 dollár értékű gumis valami maradt ki és a kijelző jól működik de emiatt a világítás viszont totálisan rossz.
-
Krogoth
senior tag
Hát ezek az alis eladók...
Megrendeltem a 30 centes óra lánc kiszedő bizbazt, erre ír az eladó, hogy itten van a TN.
Hivatalos, nemzetközi formátumú -
lacentos
aktív tag
Sziasztok segítene valaki ezt értelmezni ? A csomag 18.-án bejött az országba.
" Latest Event -- 2017-10-25 06:55 Receive item at delivery office (Inb) " ez mi akar lenni?
Köszönöm.
-
Topikgazda
válasz lacentos #21189 üzenetére
Ha megjavul a Magyar Posta nyomkövetője akkor azt láthatod hogy 21-én továbbítva a helyi posta irányába és elméletileg 25-én a postádon van, bár ilyen (office....) szöveget nem láttam mostanában.
Itt is szokták várakoztatni, lehet, hogy holnap viszik, vagy ha ma próbálták kézbesíteni akkor az értesítőt kapod meg holnap. Össze-vissza pakolgatják, meg megint vacakol a posta oldala, lehet, hogy hiányosak az adatok. Ha holnap sem vinnék ki akkor azt javaslom délután menjél be és kérdezz rájuk. A név cím és egy ilyen kép is elég.
Most ezt lehet látni.[ Szerkesztve ]
-
-
C0d3r
addikt
válasz Krogoth #21184 üzenetére
És még én lepődtem meg, hogy adtak hivatalos TN-t egy 2 dolláros kábelre...
Érdekes mindenesetre, szerintem el tudnánk viselni ha rendszert csinálnának belőle. Lehet tudtak valami különleges szerződést kötni a postájukkal, plusz rájöhettek hogy jobban járnak ha így küldik, kiszűrve a "megjött, de mégse, szóval refund..."-féle lehúzást. -
timarcell
tag
2017.08.18-i csomagom most érkezett meg, a megérkezést megelőzően vitát nyitottam, (a tracking, ill. az eladó szerint is elkallódhatott a csomag) az eladó már visszafizette vételárat. Mi ilyenkor a teendő? Ráadásul egy másik eladótól megrendeltem ugyanazt a terméket, most már 2 van belőle!
[ Szerkesztve ]
-
Retekcloud
tag
Sziasztok! Szerencsétlenkedtem egyet és a házszámhoz valamiért a rendszerben az irányítószám került be. A házszám meg sehova.... Na már most feladtak ide elég sok mindent. 12 tételből 4 nek olyan tracking numbert adtak meg amit a magyar postán nyomon tudok követni és felhívni miatta őket, hogy hova hozzák pontosan. A maradék 8 tételnél viszont jórészt 11 számjegyből álló tracking number van, de itt is a magyar posta van megjelölve Destination country-nak. Ezek hova érkeznek, vagy hol tudom jelezni, hogy nincs rendben a cím?
Vagy mit tudok tenni? Elméletileg a telefonszámom is ott van. vajon keresnek majd? Vagy buktam a tételeket?
Ha bárkinek bármi ötlete van akár privátban is írhat. Köszi -
Topikgazda
válasz Retekcloud #21198 üzenetére
Az irányítószám, település és az utca az stimmel? Mert akkor beszélj a postásoddal, a postásod szóljon a kiosztó részlegnek, hogy a nevedre, az ő kézbesítő körzetében jönni fognak házszám nélküli küldemények és ezt nyugodtan adják ki neki, tudni fogja hogy hova kell vinni.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az AliExpress szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Steam Deck
- Opel topik
- Call of Duty: Modern Warfare III (2023)
- Fényképeken a Google Pixel 9 Pro
- Garmin Forerunner 165 - alapozó edzés
- Milyen autót vegyek?
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl
- További aktív témák...
- ZOTAC GeForce GTX 1080 AMP Edition 8GB GDDR5X 256bit
- Filmes gép gyűjtemény
- Nikon D5000 + AF-S DX NIKKOR 18-105 mm
- Bontatlan Seagate & Western Digital HDD-k 3TB - 12TB -ig - Számla + Garancia, Ár alatt! BeszámítOK!
- DJI Mini 4 pro FMC drón - 3 akku, RC2 táv, 2 táska, Filterek, 2025. decemberig garancia, DJI Care