Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Elthan

    csendes tag

    Sziasztok. Nekem olyan problémám van, hogy 2x10 db ledet rendeltem az alin. Feladták megérkezett március 8.-án. Azonnal láttam, hogy nem 20 db., hanem 10 db led jött meg. Mivel 20 fizettem, egyből jeleztem az eladónak a problémát. Másnap képeket is küldtem a kibontatlan csomagról, kibontva egymás mellett a csomagoló és a csomag a tartalmával. stb. Azt írta érti a problémámat utánanéz. Na azóta semmi. Tegnapelőtt dispute-t nyitottam a képeket feltöltöttem és írtam, hogy 10 db. érkezett meg és 20 fizettem, Kérem a 10 db árát vissza. Ali elfogadta most egyezkedünk.
    Ezt írta, amit nem biztos, hogy jól értettem, de nem merek belemenni, nehogy átvágjon.

    "Dear buyer
    I am very sorry for this kind of thing
    We would like to send you 10pcs LED for you again
    But I hope you can cancel the dispute as soon as possible
    Please do not misunderstand, because if you do not cancel the dispute, I will send you the goods again, then I will be severely punished by our company
    Please believe me, within 24 hours after you cancel the dispute, I will send you the goods and tell you the new tracking number
    OK?
    Looking forward to your reply
    thank you
    I wish you a happy life
    Note: When you cancel the dispute, please click on "cancel the dispute", do not click on "agree to the dispute."

    Meghosszabbította május 22-ig a védelmet.
    Én azt írtam küldje vissza az egy csomag árát,
    March I signaled the problem on 8. They did nothing! I ask the money. I am shopping elsewhere.

    de még mindig értetlenkedik.

    "Dear friends
    I know it's causing you trouble, really sorry, what do you want us to do?"

    Mit írjak, hogy egyértelműen értse mit akarok? Én fordítóval írkálok neki, lehet elbeszélünk egymás mellett.

Új hozzászólás Aktív témák