Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • V/

    Topikgazda

    válasz nyisziati #16808 üzenetére

    Van Windows 10 kódod a géphez, gondolom azt is kifizetted és kaptad a licensz igazolást.
    Akkor lehet reklamálni szoftver probléma miatt, ha nincs akkor nem igazán.
    A pár dolgot feltelepítés előtt ha működött, akkor az rendben van a dolog, user beavatkozás nem igazán garancia probléma. Szerintem.
    Ha figyelmesen megnézed a hibaüzenet driver gondja van, rá kellene keresni eelam.sys-re hogy mi az. Már előttem rákerestek. Az is benne volt az árban Eset Nod? De ez nem hardver hiba, nem igazán jogos a dispute.
    Egyébként meg az Eset-t én nem ajánlom. Régebben a jogtiszta fizetős változatban az volt az itthoni családi gépeken, de sajnos a hibás működése miatt kénytelen volt szerződést bontani a céggel. Nem javlt meg azóta sem, pont ilyen móka volt hiányolt valami programrészt ami ott volt a megfelelőhelyen, csak éppen hasonló kék halállal nem működött, amikor már 3. gépen kellett rendszer visszaállítást csinálni, az elég volt.
    De ez az én egyéni véleményem, bizos vannak akik elégedettek vele. Win 7 és Win 8 volt a gépeken, azok is fizetett liceszszel.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák