Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • V/

    Topikgazda

    válasz #92888064 #16722 üzenetére

    Ezt válaszolta: "i no longer need the product": ez azt jelenti, hogy nincs szükséged az árura, de neked az árud hibás, ami felülírja a nincs szükséged a termékre okot
    És a végén ha a fenti nem is egyértelmű:
    Nem fog semmilyen hátrány érni ha jogosan követeled vissza a pénzed, és ha hibás a termék miatti pénzvisszatérítési igény jogos.

    Többször volt róla szó, hogy melyik ok mit jelent, az Összefoglalóban egyértelmű a Dispute leírása, hogy ha minőségi probléma van, mit kell választani.
    Ott nem szerepel, a nincs szükségem rá. Ez már akkor is benne volt amikor itt kérdeztél.
    Az nap több hsz-t írtam, sajnálom, hogy a tiedre nem válaszoltam, de mivel láttam egy számomra logikus választ, léptem tovább.
    Az idézett reakció meg az értékelési kérdésedre vonatkozott alapvetően, ami így szólt: hogyan lehet egy eladó értékelését a legjobban lehúzni?

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák