Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • viktorhu

    veterán

    válasz Met #11817 üzenetére

    Kell screenshot, nem vesznek más infót figyelembe, csak amit a két fél a dispute-ban megad.

    Az elküldve státusz után pár napot várni kell, utána engedi az ali újra a dispute-ot.

    - Nézd meg, hogy engedi-e már
    - Csinálj screenshotot a levelezésről
    - Esetleg egy screenshot ahol látszik, hogy nem működik a tracking szám
    - Írd le röviden, hogy mi történt (eladó mondta, hogy nincs áru, válasszak mást vagy cancelezzek, rejected cancelation, adott kamu tracking számot)

    Ha nem sok pénzről van szó, akkor simán lehet, hogy nem is fog válaszolni rá az eladó, hagyja lejárni és visszakapod a pénzt. Ha fáj neki a dolog, akkor lehet, hogy elkezd ígérgetni, és kérni fog, hogy vond vissza a dispute-ot, Neked meg ragaszkodnod kell ahhoz, hogy kéred a pénzt vissza.

Új hozzászólás Aktív témák