Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • hentes555

    senior tag

    Sziasztok :)

    Még február 29-én rendeltem egy sötétìtő fóliát haveromnak Aliexpressen, ami azóta sem ért ide. Tracking alapján április 22-én "Célorszagba megérkezett". Svéd postán ment át. Ma bementem postára megkérdezni hogy most ez mi, azt mondták nagyjából ők is azt látják amit én, meg hogy szerintük a vámmal lehet baj, lehet visszafordították és a célország Kína lett, ahova 22-én megérkezett. De felhívják a nemzetközi központot, felírták a nevem, telefonszámom és majd hívnak ha tudnak valamit.
    60 napos full refund volt rajta, 61. napon írtam neki hogy nincs itt a csomag, visszaadja-e a pénzt, azt mondta: yes, system will deal it with you. Aztán rá két napra nem volt semmi, nyomtam egy dispute-ot, azóta semmi, "dispute in progress". Írtam neki ma is hogy akkor mikor is kapom vissza a pénzem, de nem írt még.

    Lehetséges az, hogy vámról az 5,83 dolláros cuccot visszaküldték Kínába? És a dispute meddig tart vagy mikor kapom meg a pénzt? :U

    "Tiefe Brunnen muss man graben wenn man klares Wasser will"

Új hozzászólás Aktív témák