Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • peestike

    senior tag

    sziasztok! segítséget kérnék! első alis dispute-om van folyamatban.
    ott tart, hogy eszkaláltam 04.23.-án, 26.-án jött rendszer üzenet, hogy várjak 30-ig, aztán írjam meg, hogy megjött e a termék vagy nem. írtam, hogy nem jött meg közben sem.
    ma jött megint egy ilyen:
    Regarding your order<73171524817963>, I am sorry that you didn't get an adequate solution from the seller. We checked the information and supportive evidence you provided for this dispute, your claim is accepted.
    For this dispute, Aliexpress can provide you the following solution:
    Full refund.
    If you have already settled the dispute with seller, please inform us so that we can follow this dispute based on the settlement; If the seller provides valid counter evidence as response, we might update the final solution.
    most ismét visszafelé pörög a számláló, 2 nap, 20 óra meg egy kicsi.
    kérdésem, hogy kell e még itt válaszolni valamit, vagy hagyjam lepörögni a számlálót és kész?
    (gondolatom nekem is van, de inkább kérdezek előtte tapasztaltabbakat.)
    köszönöm! :R

    42 - Nincs is jobb, mint egy kis kötöttség, ami ellen az ember kényelmesen lázadozhat.

Új hozzászólás Aktív témák