Hirdetés

2019. február 21., csütörtök

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2019-02-02 22:39:04

Mobilarena

Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#101) kirkri válasza pomphl (#100) üzenetére


kirkri
(PH! addikt)

Eszkalálni kell az ügyet és az Aliexpress eldönti kinek ad igazat.

16 éve a Prohardveren!

(#102) ---Lasali---


---Lasali---
(Közösségépítő)

Sziasztok!

Tud nekem valaki segíteni? Van egy alis rendelésem, kb 8500 ft ról van szó. Hónapok óta nem jött meg, a postán azt mondják hogy kínából ki sem jött a csomag. Az eladó csak hitegetett, most már nem is válaszol.
Mit lehetne tenni? Nem találom hogy hol lehetne dispute -ot vagy bármit indítani az oldalon, már 20 szor végignéztem rajta mindent...

(#103) kirkri válasza ---Lasali--- (#102) üzenetére


kirkri
(PH! addikt)

A My Orders menüben a vásárolt terméknél van az "Open Dispute".

Bár ha több hónapja várod már a terméket, akkor valószínüleg nem reklamálható már, és akkor nincs "Open Dispute" gomb. Ebben az esetben nem tudsz semmit tenni, max annyit, hogy beígéred az eladónak a negatív értékelést, ha nem adja vissza a pénzed.

16 éve a Prohardveren!

(#104) ---Lasali--- válasza kirkri (#103) üzenetére


---Lasali---
(Közösségépítő)

Nincs ott, gondolom mert finished lett, de nem értem hogy állhat át magától mert én nem mondtam senkinek se hogy megkaptam..

(#105) M.A.X. válasza ---Lasali--- (#104) üzenetére


M.A.X.
(tag)

Nem hosszabbítottad meg a Purchase Protection-t, és automatikusan teljesítettre váltott át, miután letelt a védelem ideje. Az Aliexpress így működik. Ha nem jön a cucc, az eladótól kérni kell a védelem hosszabbítását, vagy valamit csinálojon, vagy pénz vissza.

[ Szerkesztve ]

(#106) D_Viktor


D_Viktor
(újonc)

Sziasztok!

Először is, nagyon örülök, hogy van egy olyan topic AliExpress-szel kapcsolatban, ahol nem veszik el a tömegben a kérdésem és mindenki jófejül válaszol. : :C
Most rendeltem először Aliról, kíváncsi leszek milyen lesz a cucc, egy kosaras cipő az áru. A fizetésnél valamit elbaszarintottam, bezártam az oldalt és újra a rendelésre mentem, aztán kifizettem és minden oké egyelőre, csak annyi a gond, hogy az Awaiting Payments-ben ottmaradt az elbaszarintott rendelés. És eléggé idegesít, hogy nem tudom törölni. Bár azt írja, hogy törli 20 nap múlva ha nem fizetem ki, de jobb lenne ha valahogy tudnám törölni én, saját magam. Valakinek ötlet? Köszönöm előre is!

(#107) depe95 válasza D_Viktor (#106) üzenetére


depe95
(tag)

Ötletem nincs, hogy tudnád törölni, de nem kell vele törődnöd, simán hagyd figyelmen kívül.

(#108) whitewitch


whitewitch
(újonc)

Sziasztok! Párom az aliexpressről szeretne rendelni, kiderült tegnap, hogy paypallal nem lehet. :W
Még sosem vásároltam külföldről.
A kérdésem az lenne, hogy biztonságos, ha én maestro kártyával fizetek? Nem tudnak további összeget leszedni a számlámról, ha megadom a kártya adatait, mint amennyibe kerül az árú? Át kell váltanom pénzt valutába vagy ezt a bank automatikusan megteszi?

(#109) kirkri válasza whitewitch (#108) üzenetére


kirkri
(PH! addikt)

a bank fogja átváltani.
Nem fognak többet levonni, mint amennyibe a termék kerül. A pénzed nem az eladó emeli le a számládról, hanem az Aliexpress, és mivel az Aliexpress a világ legnagyobb webáruháza, biztos lehetsz benne, hogy figyelnek a biztonságra.

16 éve a Prohardveren!

(#110) Winne


Winne
(PH! nagyúr)

Mostanában a postázástól számítva mennyi idő alatt ér ide a cucc? :)

Ez egy aláírás!

(#111) saldrick válasza Winne (#110) üzenetére


saldrick
(újonc)

Hát, az ötös lottó nyerőszámait könnyebb megtippelni :)

China Post-tal 3-4 hét, de ne lepődj meg akkor sem ha a duplája lesz.

(#112) Winne válasza saldrick (#111) üzenetére


Winne
(PH! nagyúr)

Most 5-6 cuccom kijött, tegnap jött az utolsó, az lenne a legfontosabb. :)

Egyvalami zavar benne, hogy amikor elpostázta és megjelent a my ordersnél, akkor ott a színkod ott van, hogy 9-es, amit rendeltem is, de a mellette lévő kis színes négyzet teljesen más színű. Ha tegyük fel más színű lesz mire számítsak? Küld egy másikat olcsóbban, vagy lesz@rja, vagy vissza kell küldenem és akkor küld egy olyat, amit rendeltem? :)

Ez egy aláírás!

(#113) Kylas


Kylas
(újonc)

Sziasztok!

Tapasztalat, illetve a dolgok menetének az ismeretének birtokában lévőkhöz szólnék, a véleményekkel sajnos nem tudok operálni...:

Mi a kockázata olyan eladótól rendelni, akihez nem érkezett még visszajelzés, de kb. 20-an adtak már le rendelést nála, köztük van magyar, israeli, és svájci is!?

Lehet, hogy kamu eladó, és ba...hatom a pénzem, vagy ez esetben visszatéríti valaki?

Köszönöm a válaszokat!

(#114) Rol06 válasza Kylas (#113) üzenetére


Rol06
(tag)

Elvileg az Ali véd, ergo ha azt nyomod neki h nem kaptad meg, akkor nem kapja meg a pénzt az eladó.
Disput-al kezdődik gondolom, de szerencsére még nekem se volt tapasztalatom ebben.

Többiek
Rendeltem egy tommy hilfiger inget 25 doll körül, és az eladó írt 3 hétre rá, miután már küldtem neki 3 üzit, hogy sorry de a vámos bácsik befogták... Erre h no para küldd másikat, van még 3 hetem h megvárjam, amennyiben nem jönne meg mi a javaslat?

(#115) Kylas válasza Rol06 (#114) üzenetére


Kylas
(újonc)

...tehát ha jól értem:

...egészen addig az ali ül a pénzemen, ameddig le nem okézom a dolgot az áru megérkezése után?
...amennyiben nem jönne meg, és ha jogos a követelésem, ez-esetben az ali utalja vissza a számlámra a pénzt?
( Valójában arra akarok kilyukadni, hogy ha ez így van, egyetlen eladónak sem éri meg kamuzni, hiszen csakis akkor jutnak a pénzhez, ha én leokézom, vagy azért éri meg nekik kamuzni, mert van aki előbb leokézza, mint megkapná a terméket, így jut ingyenpénzhez az "eladó" ? )

...az ali meg eközben forgatja a pénzem...wow...:D

(#116) zoli03 válasza Kylas (#115) üzenetére


zoli03
(őstag)

És h trackinggel küldi a csomagot, de nem az volt benne, amit rendeltél? Nem tudod letagadni, hogy megérkezett, viszont bizonyítani se egyszerű, hogy mi volt a csomagban.

(#117) D_Viktor válasza Winne (#112) üzenetére


D_Viktor
(újonc)

Én ugyanígy jártam a rendelés feladásnál, kiemelt betüvel írta, hogy a képre nyomjak és akkor azt kapom meg, és nehogy elfelejtsem a méretet kiválasztani! :D Így is tettem, rányomtam a képre, méretre, erre a kis kép mellé (amin a cipő fehér volt) berakja, hogy BLACK. Namondom... Egyszer leírtam a rendelésnél, hogy nem fekete kell, hanem fehér, ami a képen van, egyszer meg a rendelés után írtam még egy üzenetet, hogy nyomatékosítani szeretném, hogy nem fekete kell, hanem fehér, ami a képen van! :D Válaszolt is szinte egyből az eladó, hogy OK! Így remélem a fehéret kapom és nem a feketét...

(#118) Rol06 válasza Kylas (#115) üzenetére


Rol06
(tag)

Elvileg papíron valami ilyesmiről van szó igen

(#119) Winne válasza D_Viktor (#117) üzenetére


Winne
(PH! nagyúr)

Nálam mindent jól írt egészen a postázásig, ott a kép is jó, de van mellette egy kis négyzet, ami viszont más színű, ezért tartok tőle. Mondjuk hiába írok neki már úgyis gondolom, ha elpostázta..

Ez egy aláírás!

(#120) Kylas válasza zoli03 (#116) üzenetére


Kylas
(újonc)

...igen, erre is gondoltam, ezért le fogom videózni a kicsomagolást...

(#121) Kylas válasza Rol06 (#118) üzenetére


Kylas
(újonc)

...köszi az infót...

(#122) Stev válasza Winne (#110) üzenetére


Stev
(lelkes újonc)

Általában 3 hét, de nekem nem jók a tapasztalataim az Alival.
Nekem jó 1 hónapra jöttek meg a cuccaim, igaz ebben a legtöbbet érintette a a kínai újév és tavaszi fesztivál (nem is értem, hogy a kettő hogy követheti egymást :N )
Ja attól meg herótom van, hogy a fizetés után mi tart 5-7 napig mire kipostázzák a cuccost :W
Nekem az ebay jobban bejött :DD

LENOVO Z50-70(i5 4210U;HDD: 500 Gb+8 SSD;8 Gb RAM;-NVIDIA GF 840M)

(#123) Kylas válasza Kylas (#115) üzenetére


Kylas
(újonc)

...szóval ma estére kiderült, hogy valóban kamu volt az eladó:

".....Your Order No:61191939901461 has been closed because the supplier did not provide necessary evidence. The payment will be refunded to you within 7-10 working days.
AliExpress strives to continuously improve our trading environment. Thank you for your understanding and continued support.

Sincerely,
AliExpress Trade Security Department

2014.02.24 13:19"

...tehát remélhetőleg visszakapom a pénzem, mondjuk 7 nap múlva, de:

Az ali miért nem ellenőrzi a tagjait, és miért csak azután derül ki a biztonsági rendszerének a problémás eladó kiléte, amikor már mindenki kifizette a rendelés árát???

Tanulság mindenkinek: Sose rendelj olyantól, akinek nincs feedback-je, és feltűnően olcsóbban hirdeti azt az árucikket, amelyet más eladók sokkal többért hirdetik...

(#124) hidroponi válasza Kylas (#123) üzenetére


hidroponi
(fanatikus tag)

joreggelt! :C

(#125) Winne


Winne
(PH! nagyúr)

Használja valaki az Alit iPadről? Nem tudok kategóriát választani.. :)

[ Szerkesztve ]

Ez egy aláírás!

(#126) Flowy-Melcsi


Flowy-Melcsi
(újonc)

Sziasztok!!

Valaki tudna nekem segíteni??

Rendeltem még Január elején az Aliexpress.com -ról .Nem kaptam meg ,kértem visszatérítést amit az eladó elfogadott február 14-én,de azóta semmi !
Master Card kártyával fizettem arra kapom vissza a pénzem?Mert az egyik eladó a Paypal számlámat kérte??Kérlek segíts,hogy hogyan kaphatom vissza mielőbb a pénzem.Vagy hol tudom jelezni,hogy még nem kaptam visszatérítést???
Válaszokat előre is köszönöm.

(#127) kirkri válasza Flowy-Melcsi (#126) üzenetére


kirkri
(PH! addikt)

A számládra fog visszamenni a pénz. Tuti nem érkezett még meg? Bankonként eltér, van ahol nem bejövő utalásként jelentkezik, hanem a vásárlás törléseként.

Az, hogy az eladó elfogadta miként történt? Csak visszaírt, hogy OK, vagy a rendszerben is megjelent?

Transactions alatt a Refunds&Disputes fülön kell látnod azt a terméket, amire kaptad a refund-ot.

[ Szerkesztve ]

16 éve a Prohardveren!

(#128) bzoley


bzoley
(PH! kedvence)

Érdekes ez az Ali, no meg az english only karakterei. Vásárolni nem nagyon merek onnan, mert vagy kitalálja a postás mi a cím, vagy nem. Sehol máshol nem találkoztam még ilyennel.

(#129) Flowy-Melcsi válasza kirkri (#127) üzenetére


Flowy-Melcsi
(újonc)

Szia.

Még nem kaptam vissza a pénzt!A visszatérítést a rendszerben is elfogadta és a Transactions fül alatt a Refunds&Disputes fülön belül van amit vásároltam!Remélem visszakapom a pénzem!

(#130) depe95 válasza Flowy-Melcsi (#129) üzenetére


depe95
(tag)

7-10 munkanap (leginkább 10) míg visszakerül a pénzed tőlük, aztán még esetleg 1 napot a bankod is ráhúzhat.

(#131) Flowy-Melcsi válasza depe95 (#130) üzenetére


Flowy-Melcsi
(újonc)

Köszi.Akkor legkésőbb Hétfőn meg kellene kapnom!

(#132) Winne válasza bzoley (#128) üzenetére


Winne
(PH! nagyúr)

Nem igazán értem mi a bajod. A Zrínyi út meg a Zrinyi ut szerintem nem okoz nagy fejtörést a postásnak..

Ez egy aláírás!

(#133) kirkri válasza bzoley (#128) üzenetére


kirkri
(PH! addikt)

Én az eBay-en is ékezet nélkül adtam meg a címet és soha nem volt vele probléma akkor sem, ha helyettesítő postás volt.

16 éve a Prohardveren!

(#134) szili.tamas1


szili.tamas1
(senior tag)

Sziasztok! Olyankor mi van ha volt egy garis ugyem, januar 18 ota ott a postan kinaban a telefon amit visszskuldtem, es nem hajlandok atvenni. Az ugy kb ugyanazota "eszkalalodott". Az elado nem hajlando velem kommunikalni, a vitat nem tudom szerkeszteni, gyakorlatilag semmit nem tudok csinalni az ugy eloremozditasa erdekeben. Valaki valami otletet nem tud mondani?

Nem a méret a lényeg, hanem hogy jó nagy legyen.

(#135) depe95 válasza szili.tamas1 (#134) üzenetére


depe95
(tag)

Itt végignézed az összeset és ahol van lehetőséged Start Chatting-re ott elmondod, hogy mi a problémád és ha ő nem tud segíteni átdob máshoz aki esetleg tudna. Ha elmondod mi van akkor ők felvehetik a kapcsolatot az eladóval és ha az nem akar semmit sem tenni az ügy érdekében akkor büntetést szabhatnak rá ki. Nekem legalábbis miattuk küldte el az eladó újra a terméket mert kifutottam a dispute időből.

[ Szerkesztve ]

(#136) szili.tamas1 válasza depe95 (#135) üzenetére


szili.tamas1
(senior tag)

Koszi,viszont az angolom hagy nemi kivanni valot maga utan,ez nem gond?

Nem a méret a lényeg, hanem hogy jó nagy legyen.

(#137) depe95 válasza szili.tamas1 (#136) üzenetére


depe95
(tag)

Van, hogy az övék sem :)
Többször visszakérdeznek, hogy akkor ő jól értelmezte, hogy mit is akarsz.

(#138) bzoley válasza Winne (#132) üzenetére


bzoley
(PH! kedvence)

Nem is állítottam, hogy te érteni fogod. Nem a Zrínyi úton lakom.

kirkri:
Lehet túldramatizálom a dolgot, de akkor is. A nyomtatónak nem mindegy, mit nyomtat ki? :)

(#139) kirkri válasza bzoley (#138) üzenetére


kirkri
(PH! addikt)

Nem gondolom, hogy túldramatizálod, én csak a saját tapasztalatom írtam meg. :)

Én azért írom ékezet nélkül minden külföldi rendelésnél, mert jött egyszer úgy kínai webshopból csomagom, hogy a nevemben és a címben is kis kockák szerepeltek az ékezetes betűk helyett. Na, az már valóban nagyobb kihívás a postásnak. :D

[ Szerkesztve ]

16 éve a Prohardveren!

(#140) bzoley válasza kirkri (#139) üzenetére


bzoley
(PH! kedvence)

Jó, mondjuk ha a kompatibilitást nézzük, akkor érthető. Eddig még nem volt gondom szerencsére.

(#141) szili.tamas1 válasza depe95 (#135) üzenetére


szili.tamas1
(senior tag)

Hát ez gyakorlatilag be sem töltődik rendesen. :(

Nem a méret a lényeg, hanem hogy jó nagy legyen.

(#142) szili.tamas1


szili.tamas1
(senior tag)

Na, nagy nehezen elregéltem neki a gondomat, azt ígérte hamarosan felveszi velem a kapcsolatot mailben egy "case management specialist", aztán seggberugja az eladót. Leírtam szépen, képekkel alátámasztva hogy január 18-a óta ott rohad a postán a telefon, amit visszaküldtem neki mert gagyit küldött, nem refund kell hanem cseretelefon, de ha nem hajlandó reagálni akkor refund is jó lesz.
Viszonylag hamar sorra kerültem, meg elég gyorsan érkeztek a válaszok is, szóval elégedett vagyok a szolgáltatással. Kíváncsi leszek mi sül ki belőle.

Nem a méret a lényeg, hanem hogy jó nagy legyen.

(#143) Winne válasza bzoley (#138) üzenetére


Winne
(PH! nagyúr)

Az angol a nemzetközileg elfogadott nyelv, nem sokban különbözik a miénktől, szal lehet túldramatizálod kicsit tényleg. :DDD :P

Ez egy aláírás!

(#144) Zoles


Zoles
(lelkes újonc)

Üdvözlet!

Kis helpet szeretnék kérni ali ügyben.
Már 5-6alkalommal vásároltam az Aliexpressről és ilyen problémába még nem futottam.
Egy 360dolláros diagnosztikai cuccot szeretnék venni és nem tudok fizetni, mert amikor kifizetném állandóan ezt a hibaüzit kapom:

Sorry, your payment was not successful! No money has been deducted.
Reason: An unknown error has occurred.

Értem én hogy ismeretlen hiba de megpróbáltam 2 külön eladótól is akkor is ez a végeredmény.Találkozott már valaki ezzel? Elég pénz van a számlán, ma próbaként rendeltem egy pár dolláros autós usb töltőtt, simán végig ment a rendelés.

Légyszi segítsetek mert a gépre nagyon szükségem lenne.

Üdv.

az erő legyen veletek....meg a joghurt

(#145) hidroponi válasza Zoles (#144) üzenetére


hidroponi
(fanatikus tag)

esetleg a bankodnal rakerdezhetsz hogy ok mit latnak a dologbol.
lehet az eladoval van problema esetleg a bankod tul ovatos.
viszont ha nem banod a tanacsom: en azert ovatos lennek a kinabol jovo diagnosztikai cuccokkal.
olvastam itt a forumon tobb esetet, hogy lopott szoftvert adtak melle es a NAV a vevot feljelentessel es aruelkobzassal dijazta.

(#146) Winne válasza Zoles (#144) üzenetére


Winne
(PH! nagyúr)

Nincs limit azon a kártyán ezen összeg alatt?

Ez egy aláírás!

(#147) Zoles válasza Winne (#146) üzenetére


Zoles
(lelkes újonc)

Üdv!

Ott a pont! Mindenhol 100e a limitem de a netes vásárlásra valamiért az otp csak 50e állított be!

Ezer köszönet az ötletért,rég nem jártam erre de megérte újra beugrani.THX

Hidroponi: A gép célszoftveres,feltöltött ( nagyon sarkosan nézve egy pda ) , nem kell lapitopi az üzemeltetéséhez, se semmiféle utólag felrakható szoftver,1-2 kollégám megjárta már a hardver+szoftver rendelést.Azért a vámra így is számítok az árát tekintve.
Azért köszönöm a segítségeteket.

[ Szerkesztve ]

az erő legyen veletek....meg a joghurt

(#148) Winne válasza Zoles (#147) üzenetére


Winne
(PH! nagyúr)

Nincs mit, sok sikert hozzá. :R

Ez egy aláírás!

(#149) Kylas válasza hidroponi (#124) üzenetére


Kylas
(újonc)

...amint láthatod, nem gyanútlanul mentem bele a vásárlásba, csak valami "megmagyarázhatatlan" okból kifolyólag csúszott a reggeli ébresztőd: korábban feltettem a kérdésemet ezzel kapcsolatban, érdekes, vajon miért nem akkor jelezték a nálam korábban ébredők a negatív tapasztalataikat?

...köszi szépen, sokat segítettél...

...az ebay-en ilyen nem fordulhat elő, az aliexpress egy nagy szemétláda cég...nem azért, mert nincsenek rajta korrekt felek, hanem azért, mert a csalókat sem szűrik ki pont azért, hogy termeljen nekik azoknak a pénze is, akik heteket várnak a visszatérítésre... :(((

(#150) kirkri válasza Kylas (#149) üzenetére


kirkri
(PH! addikt)

Tévedsz, az eBay-en is vannak ilyen esetek.

Én alapból kerülöm az olyan eladókat, akiknek nincs 100 feletti értékelésük. Mondom ezt úgy, hogy most bele kell ugranom egy nulla értékeléses eladóval kötendő üzletbe, mert máshol nem találtam meg amit keresek. De csak 3k-ról van szó, szóval nem kockáztatok sokat.

16 éve a Prohardveren!

Copyright © 2000-2019 PROHARDVER Informatikai Kft.