Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Malák

    aktív tag

    válasz makkmarce #43 üzenetére

    Írd csak le :D
    A natív több késleltetéssel jár, mint a DLSS + framegen.: 3ms

    framegen nélkül!
    DLSS-el
    9-10ms.

    ha rákapcsolod a framegent, elveszted azt a 9-10ms-t, de 2-3x annyi képkockát kapsz.
    Én azt mondom, hogy attól függ, 200FPS-re én se kérnék késleltetés árán 3x szorzót, de 15 FPS-re abszolút jöhet, még a tényleg jóval nagyobb késleltetés árán is (játéktól függően)

    eldöntheted, hogy neked mi a fontosabb, megéri-e NEKED bekapcsolnod.

    Szerintem ez borzasztóan egyszerű, te meg full ismeretlenül próbálsz fórumon karaktergyilkolni, mintha nem lennék nálad jobb matekból :D (tessék, visszadobtam a "hülyébb kevésbé vagy okosabb, mint én" kártyát)
    Szerintem ebbe fölösleges belemenni, én már néhány hozzászólással ezelőtt is megértettem, hogy neked ENNYIRE fáj az a pár ms, ami nekem nem fáj. Csak gondoltam jobb, ha te is leírod, hogy itt most ~10ms-eken megy a nagy problémázás. (meg néha annyin se).
    De mondok két példát:
    CS:GO-ban én se kapcsolnám be, ott tényleg minél alacsonyabb latency fontos
    Civ VI-ban persze, hogy bekapcsolnám, pláne alacsony kategóriás leendő 5050/5060as kártyán, ahol a sok csicsa miatti alacsony FPS-ből abszolút használhatót készít a kártya.

    Olyan jó lenne egy fekete-fehér világban élni, ahol minden vagy jó vagy rossz, totálisan átmenetek nélkül.

  • Malák

    aktív tag

    válasz makkmarce #41 üzenetére

    számszerűsítsd, mi fáj ennyire?
    Ha meg ennyire fáj, kapcsold ki, vagy szavazz a pénzeddel és ne vegyél 5XXX szériát.

  • Malák

    aktív tag

    válasz makkmarce #38 üzenetére

    ahol amúgy azért eléggé látszik, hogy a framegen nem duplázza meg a latencyt, igen, ad hozzá (ezt sosem kérdőjeleztem meg), viszont relatív keveset, ehhez képest pedig folyamatosságban egészen sokat, viszonylag kevés vizuális torzítás mellett.

    Az én véleményem szerint ez megéri, de értem az álláspontod, én is jobban hiszek a valós framekben, csak én már ennek is örülök :D

  • Malák

    aktív tag

    válasz makkmarce #30 üzenetére

    Tudtommal nem. Erről szól a REFLEX elnevezésű cucc.
    Ez azért nem úgy van, hogy a 30 helyetti 60 fps még a 30nál is nagyobb késleltetést okoz, hanem pont arról is van szó a framegen esetén, hogy igen, valamivel NŐ ugyan a késleltetés ahhoz képest, mintha natív 60fps-ed lenne, de nem annyival. Ez nem úgy van, hogy a kövi képre vársz 33ms-t ÉS még valemennyit, aztán kikerül a monitorra X ms-ig és jöhet a valós kép. Az átlag késleltetésed ha nem is 16ms lesz, de valahol 16 és 33 közt, így érzetre IS jobb, és vizuálisan IS jobb.
    Úgyhogy szerintem elszámoltad, felesleges 100ms-ekről beszélned.
    A te számításodban az egész framegen NÖVELI a késleltetést, miközben pont arról van mindenhol szó, hogy csak picit nő.

    REFLEX:
    A lényege, hogy optimalizálja a játék és a grafikus kártya közötti kommunikációt, hogy a bemenetek gyorsabban érjenek el a képernyőre.
    Hogyan működik az NVIDIA Reflex?
    Render Queue optimalizálása:
    A hagyományos renderelési folyamatban a GPU gyakran várakozik a CPU-ra, ami puffert eredményez (render queue). Ez a puffer lehetővé teszi, hogy a rendszer a stabil képkockasebességet fenntartsa, de növeli a késleltetést.Az NVIDIA Reflex eltávolítja vagy minimalizálja ezt a puffert, így a CPU és a GPU szorosabban együtt dolgozik, hogy az események gyorsabban megjelenjenek a képernyőn.
    Jobb időzítés:
    Az NVIDIA Reflex úgy módosítja a GPU működését, hogy az közvetlenül a bemenetek alapján kezdje el feldolgozni a képkockát. Ezáltal csökkenti az "idle" időt, amit a GPU a CPU utasításaira várva töltene.
    Reflex SDK:
    Az NVIDIA Reflex SDK lehetővé teszi a játékfejlesztők számára, hogy integrálják a Reflex technológiát a játékokba. Ez finomhangolja a renderelési folyamatot és optimalizálja a játék motorjának működését a késleltetés minimalizálása érdekében.
    Hardware-accelerált funkciók:
    Egyes monitorok és egerek (pl. G-SYNC monitorok és Reflex támogatott egerek) kiegészítik a Reflex technológiát, hogy pontosabb méréseket és további késleltetés csökkentést biztosítsanak.

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés