- Hat év támogatást csomagolt fém házba a OnePlus Nord 4
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- iPhone topik
- Hivatalos a OnePlus 13 startdátuma
- Samsung Galaxy Fit 3 - keveset, de jól
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Netfone
- Xiaomi 14T Pro - teljes a család?
-
Mobilarena
Ha TV-t szeretnél vásárolni, a Milyen TV-t vegyek? topikba írj!
Meglevő készülékkel kapcsolatban ebbe a topikba írhatsz.
Új hozzászólás Aktív témák
-
zoziuser
csendes tag
válasz
nyoochama #11758 üzenetére
Szia
Én amatőr vagyok itt a fórumon és kb. egy hete én is hasonló kérdést tettem fel. Nekem otthon egy 109 cm-es projektoros LG tv-m van.
A válaszokhoz képest most hétfőn döbbenetes élményben volt részem: beestem a szfehárvári madaras tescóba és megnéztem a 40-42 colos tv-ket. LG 620,660, samu f6400. f 6500, sony 805 stb. Ehhez képest ( tudom sok múlik a bolti beállításokon is, de ) egyik képe szarabb volt mint a másiknak. M1 ment rajtuk, szörnyű volt. És akkor ott megláttam egy pana 6E6-ot a többiekhez képest gyönyörű képpel.( RTL ment rajta) Nem volt szemcsés mint a többi, nem volt foltosodás semmi stb. Most nagyon rossz véleménnyel vagyok az első három favorizált márkáról ezek után. -
LucasGrant
aktív tag
válasz
nyoochama #11758 üzenetére
Szerintem az első, körbe nézd meg, hogy melyik tetszik
A 3 közül, a Sony W650 azért kilóg a sorból, ha Sony akkor a másikakkal megegyező kategória a W805. Ár/érték arányba a 2 koreai jobb választas. Viszont az LA690S illetve az F6500 nagyban különböznek egymástól, passzív 3D vs. Aktív 3D, IPS vs. VA. stb. stb.