- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Yettel topik
- Megérkeztek a Nothing új fülhallgatói
- Nothing Phone (2) - több, mint elsőre látszik
- Huawei P30 Pro - teletalálat
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Realme 9 Pro+ - szükséges plusz?
- Honor 50 - apám nevében
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Apple iPhone 13 - hízott, de jól áll neki!
Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Premier előzetest kapott a Sker Ritual teljes kiadása
gp Véget ért az early access időszak, a végső kiadás konzolokra is befutott.
-
Sorra osztja a dollármilliárdokat az USA a chipgyártóknak
it Az Intel, a TSMC és a Samsung után a Micron következik, ők is tetemes összegű támogatást kapnak az USA-tól a chipgyártáshoz.
-
Mobilarena
Le Mans-i 24 órás verseny, Franciaország, Circuit de la Sarthe
Új hozzászólás Aktív témák
-
albert8
addikt
válasz Motion_Blur #550 üzenetére
Igen szerintem is, de lehet már ott is defekt volt azért lett kavicságy.
Flickr----https://www.flickr.com/photos/113522384@N02/? -----------------------------------Krumplistészta----https://krumplisteszta.wordpress.com/
-
Örülök a 2-es Porshenak, a Porechenak drukkoltam, de ha a Toyota nyert volna akkor se lettem volna szomorú. Viszont az hogy a japánok idén se tudtak nyerni az ciki. Sajna gte pro-ban Porsche dobogó sincs.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
Feketelaszlo
senior tag
De milyen rossz már ez a TV-s rendezés, hogy még verseny van a pályán, de fontosabb a garázsban spontán kitört Euro disco fesztivált közvetíteni. Elvileg a Ford éppen csak megfogta a defektes Corvettet, s semmi képet nem adtak róla - az Astonnal csatázás is úgy lett összevágva, mintha annak örültek volna az AMR-esek, hogy az amerikaiaknak műszaki hibája van. Hogy aztán ez tényleg így volt-e az más kérdés, de az utóbbi időben kicsit kezdik túlzásba vinni a pályán kívüli közvetítés arányát a verseny rovására. Az idei Le Mans-ból csak pár órát néztem meg, de a British Eurosport kommentátorai sincsenek a helyzet magaslatán - ha ez így megy tovább muszáj leszek a jövőben a helyszínről nézni.
-
albert8
addikt
válasz Feketelaszlo #554 üzenetére
Igen általában azokat mutatják akiknek nagyobb neve van vagy többet fizet esetleg jobban tetszik a stábnak....Sajnos ezt kapjuk. De pozitivum, hogy nem kellett kapcsolgatni a eurosport csatornák között hogy hol van a közvetités. Néha már a reklámoktol főtt az agyam, de inkább ittam egy sört
Flickr----https://www.flickr.com/photos/113522384@N02/? -----------------------------------Krumplistészta----https://krumplisteszta.wordpress.com/
-
-Mike-
addikt
Ha néztétek az indy500-at akkor ez ahhoz képest reklám nélküli közvetítés volt.
-
Ventur@
senior tag
Ismét sport történelmet láthattunk, ahogy az elmúlt 3 évben mindig . Oldalakat lehetne írni a rengeteg történésről, de én inkább csak egyet írok: nagyon sajnálom a Toyota-t, mert szerintem megérdemelte volna a győzelmet. Viszont a 2-es Porsche csapat alatt le a kalappal, mert ez a Le Mans legnagyobb mentése volt. Tetszett idén a P2 osztály is, jó kis csaták voltak és csak egy hajszálon múlott az abszolút győzelem. GT Pro előtt meg le a kalappal .
Szóval jövőre, veletek, ugyanitt .
(#557) Milka 78: most is 15 perces blokkol dolgoztak, mert direkt figyeltem. Annyi, hogy éjfél után átálltak a kb. 30 perc / 1 kis reklám (ez tényleg kicsi volt). Majd olyan reggel 6 felé tértek vissza a 15/nagy reklám blokkra.
Ami dühítő, hogy francért nem lehetett volna ezt PiP-ben megoldani. Tetű Eurosport .
Direkt belefogok nézni a tour de dopping....bocs france-ba, hogy ott hogy lesz, mert gyanítom azt a csodás doppingciklit nem fogják 15 percenként megakasztani .
Steam: m3h4n1k | Battlelog: m3dm4n | Uplay: m3h4n1k
-
Tdf-en is van sok reklám nyugi. a doppingosokat meg fogd fel hybrid bringások.
Az év motorsport eseménye nálam ez a Le mans. Pedig nézek párat, de ezt imádom a legjobban. Szerencsére az idei is nagyon emlékezetesre sikeredett!
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
Feketelaszlo
senior tag
Kerékpáros közvetítést tapasztalat szerint ~10 km-enként szokták reklámmal megszakítani, tehát sacc/kb. az is 15 perces lehet. Amúgy aki a magyar Eurosportot nézi kábeltévén az még jobban is járt, mert a briteknek mániájuk iszonyat bugyuta meg animált szájbarágós szkeccsekkel marketingelni a biztosítást meg egyéb helyi portékákat, amikhez képest felüdülés egy kasszáserzsi vagy fluimucil reklám is.
Amúgy az LMP jövője szempontjából vicces, hogy pont az a Toyota küzdött főleg problémákkal, aki a hibridizációért lobbizik az FIA-nál, míg a madarak azt csicsergik, hogy más gyártók pont akkor lépnének be, ha kevesebb elektromos rásegítés lenne. Kíváncsi vagyok meddig húzza még ez a nagy zöldítés, mert most már tempóban is kezdenek annyira ellépni a mezőny többi részétől, ami kicsit veszélyes sebességkülönbségekhez vezet. Legalábbis az a Kobayashi-féle 3 perc 14 elég durván jelzésértékű volt afelől hogy kié a legcsúcsabb verda, még ha nem is tudták győzelemre váltani.
-
#70869248
törölt tag
válasz Feketelaszlo #563 üzenetére
A Toyota-nál olajnyomás probléma volt, és ha nem ott áll meg ahol akkor még talán el tudott volna vergődni csak elektromos hajtással a pit-be.
Tavaly meg valami hűtőcső durrant el vagy mi, de nem a hibrid alkotóeleme kotlott meg..az itt az LMP-ben viszonylag stabil[ Szerkesztve ]
-
válasz #70869248 #564 üzenetére
Legjobb tudomásom szerint Lotterer #1 Porsche állt ki olajnyomás hiba miatt. Vagy a Toyota-nak is ugyan az a baja volt?
(#563) Feketelaszlo Nekem kimondottan tetszenek ezek a Hybrid autók. A hangjuk, a tempójuk. És ott a többi kategória ami nem hybrid. Szóval én örülnék ha maradna ez a koncepció.
----
10perces Highlight: [link]
Porsche+Michelin 3 perces Highlight: [link]---
Egyébként mekkora fricska volt már (annak a szenilis vén ****) Ecclestone-nak, hogy Chase Carey indította a versenyt.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
mzso
veterán
válasz Feketelaszlo #563 üzenetére
A belső égésű motor kéne kidobni és akkor nem lenne semmi baj. Nem mennének tönkre és jóval olcsóbbak is lennének. (Most is kizárólag a belső égésű motorok szálltak el.)
-
szebe
őstag
TdF-en hegy lábánál nagy blokk, utána a mászást többnyire megszakítás nélkül, aztán lejtmenet alatt meglehetősen sűrűn kicsi/nagy. Síkon szintén gyakran mennek reklámozni, de legalább az utolsó 10-20 km reklámmentes.
Felesleges ekézni a bringát, minden élsportban megy a cucc, legyen az atlétika, úszás, bármi.
"ha ledobsz a Mecsekbe egyszer késsel, meg egy banki terheléssel, én megiszom a h*gyomat, megeszem a lárvát, de akkor is fizetem a villanyszámlát"
-
Na most már a Porsche hivatalosan is érdeklődik az F1 iránt 2021-től. Valószínűleg akkor a WEC-et dobják majd.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
Feketelaszlo
senior tag
Sőt, dobjuk ki a gumiabroncsot is - láttuk mennyi autó lett defektes. Anélkül, hogy bármiféle hitvitába belemennénk - azért nem véletlen, hogy még az 56-ös garázsban sem volt soha teljesen elektromos autó, nem hogy még esetleg a nagy gyártók gondoljanak ilyen projektre. A Drayson csinált egy ilyet, de úgy tudom soha egy versenykilométert nem mentek vele, csak mutogatták, s a Nissan is csak tiszteletből ment 1 kört ilyen üzemmódban.
[ Szerkesztve ]
-
válasz Feketelaszlo #570 üzenetére
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
Ventur@
senior tag
válasz #70869248 #564 üzenetére
#1-es Porsche-nél olajnyomás miatt állt meg az autó, 7#-es Toyota váltó/kuplung hiba miatt, #8-as pedig defekt miatt volt kénytelen kiállni.
Tavaly pedig a Toyota-nál a turbónál robbant szét valami filléres cső, ami vágta haza az egész rendszert.
Feketelaszlo: Mint fentebb látod, egyik esetben sem az elektromos rendszer volt gond, sőt... . Tehát a hybid rendszer jó és stabil. Igaz 3 évvel ezelőtt a Toyota-nak pl pont elektro gondja volt, mivel - ha jól emlékszek - nem készültek el időben a hybrid rendszerrel és voltaképpen csak benzin motorral mentek. Tavaly meg ugye a turbónál a cső vágta haza az egészet 23 óra és 54 perc után.
Mondjuk ezzel a túlzöldesítéssel én sem értek egyet. Vályi Pista fogalmazta meg ezt jól a közvetítés alatt hajnalban. Nem emlékszek pontosan rá, de minden szava egy kincs volt .
.LnB: Csatlakozom hozzád, mert nekem is kifejezetten tetszenek a P1-es autók hangjai és tempójuk. Mai napig imádom ezt a videót, ahol egy Audi R18 e-tron-nal mennek Monza-ban. Beteg egy tempót nyomtak .
Bár idén is - nálam - a Corvette hangja vitt mindent. Az az igazi őserő hang.....hmmmm .
Jól van srácok, eleresztem a TdF témát . Csak én kifejezetten utálom az összes biciklis közvetítést (Vuelta, Giro stb) .
Steam: m3h4n1k | Battlelog: m3dm4n | Uplay: m3h4n1k
-
mzso
veterán
válasz Feketelaszlo #570 üzenetére
Ha már felhoztad, a gumikat is le lehetne cserélni nem pneumatikusakra. Legalább elősegítené egy mellőzött technológia fejlesztését.
Az elektromos autóknak nincs akadálya. Csak üzemanyag cellásakat kell használni, mivel az akksik nem elég jók hosszútávú versenyzésre.
-
#70869248
törölt tag
kösz a korrigálást, nyomattam az éjszakát. Szal Porsche állt meg term.
-
Ciccuka
veterán
válasz Feketelaszlo #554 üzenetére
WTCC-ben ez még rosszabb: verseny közben folyton "a garázsban akik vannak" azt vágják be a közvetítésbe.
Cicák támogatása: www.fos.hu/1176
-
Tényleg, egész verseny alatt nem is mutatták "Pechito" kisasszonyt?! WTCC-ben többet mutogatták mint magát a versenyt.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
Ciccuka
veterán
Cicák támogatása: www.fos.hu/1176
-
-
Feketelaszlo
senior tag
A másik versenyző (akit Kobayashi pályabírónak hitt) odament hozzá és integetett, amit ő jelzésnek vélt, de a csapat a fülére szólt, hogy álljon meg mégiscsak, mert a biztonsági autó még sehol. A kuplungot viszont nem arra tervezték, hogy 80 km/h alatt indulás után leálljon majd újra induljon többször egymás után (ha jól értem alapesetben villanymotorral gyorsít ki a boxból), amivel sikerült leégetni.
-
válasz Feketelaszlo #580 üzenetére
Köszi. És ott a videó, tényleg odamegy, erre a Toyota meg elindul... durva.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
albert8
addikt
A rebelliont kizárták és elvették a 3.helyet. Egy bizonyos rés miatt ahol újra tudták inditani a kocsit karosszéria levétel nélkül.[link]
Flickr----https://www.flickr.com/photos/113522384@N02/? -----------------------------------Krumplistészta----https://krumplisteszta.wordpress.com/
-
vlevi
nagyúr
60 éve máshogy nézett ki ez a pálya.
[link] -
Lehet kiszáll a Porsche is.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
rocket
nagyúr
Varhato volt, hogy ez felmerul, semmi ertelme az LMP1-nek ilyen keves autoval.
Ez lesz a Toyota eselye a gyozelemre, 80%-ra tekert technikaval, hogy az LMP2 autok elott maradjanak csak kibirja az egyik autojuk a 24 orat , aztan ok is kiszallhatnak es vegleg RIP LMP1.
[ Szerkesztve ]
"A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."
-
Ventur@
senior tag
Úhhh, de disznón nézz ki az M8 GTE. Mekkora segge van már :
Az M8-cal lesz ott a Le Mans-i 24 óráson a BMW jövőreKomolynak ígérkezik a 2018-as GT osztály: Aston, Corvette, Porsche, BMW, Ferrari, Ford. Nyami .
Jöhetne még egy Lambo és egy Mercedes .
Steam: m3h4n1k | Battlelog: m3dm4n | Uplay: m3h4n1k
-
albert8
addikt
Flickr----https://www.flickr.com/photos/113522384@N02/? -----------------------------------Krumplistészta----https://krumplisteszta.wordpress.com/
-
Ciccuka
veterán
Cicák támogatása: www.fos.hu/1176
-
vlevi
nagyúr
-
Ventur@
senior tag
Ha valaki talál majd közvetítésről stream-et, az ne felejtse már meg megosztani itt, mert hát a csodás Eurosport egy kva percet sem fog belőle adni . Viszont nézhetem a csodás és érdekfeszítő műkorcsolyát, teniszt meg mindenféle elb*szott téli sportokat .
Kösz előre is !
Steam: m3h4n1k | Battlelog: m3dm4n | Uplay: m3h4n1k
-
vlevi
nagyúr
Youtube-on ezt a streamet találtam :
[link] -
-Mike-
addikt
Ezt gyorsan lelőtték.
Talán itt: Daytona 24