Új funkciók a BudapestGO alkalmazásban

Jobb és pontosabb tervezést kínálnak a kerékpárral közlekedőknek, illetve a telebusz és a telefogas szolgáltatás is fokozatosan elérhetővé válik.

A BKK honlapján megjelent tájékoztató szerint június 8-tól több újdonságot is tartogat a februárban indult BudapestGO a kerékpárral közlekedők számára.

Hirdetés

Az új funkcióknak köszönhetően az útvonaltervekben látható, hogy mekkora lejtő vagy emelkedő várható a tervezett útvonalon, továbbá hogy autómentes-e a kerékpársáv, illetve hogy az úttest mentén kell haladni, esetleg kis vagy közepes forgalmú utcán kell tekerni.

A MOL Bubinak is közvetlen kapcsolata lesz ezentúl a BudapestGO-val, ugyanis az ügyfelek a BudapestGO-ból egy gombnyomással át tudnak lépni a közbringa-szolgáltatás applikációjába. A BudapestGO-val ezentúl a Budapesti Közlekedési Központ egyéb szolgáltatásai is könnyebben elérhetővé válnak. Június 8-tól már az applikációból telefonon vagy más online felületen is megrendelhető a Telebusz szolgáltatás, továbbá a Telefogas révén elérhető fogaskerekű.

Az újítások elérése érdekében az applikációt mindenképp frissíteni szükséges, az alkalmazás új verziója fokozatosan jelenik meg a felhasználók számára. Akiknél be van állítva az automatikus frissítés, azoknak nincs teendőjük.

A BudapestGO alkalmazást eddig már több mint 900 ezren töltötték le, a BKK ügyfelei eddig 917 ezer darab különféle terméket vásároltak az applikáció segítségével: digitális vonaljegyből február 14 óta több mint 589 ezer darabot, a március eleje óta elérhető időalapú jegyből pedig 102 ezret váltottak a felhasználók. A BudapestGO-ban az utazástervezés is egyre népszerűbb. Az egykori FUTÁR alkalmazás havi egymilliós átlagához képest a BudapestGO-val májusban 2 millió 600 ezer utazást terveztek az ügyfelek.

A BKK április elején egy online felmérést készített a vásárlók tapasztalatairól. A visszajelzés rendkívül pozitív volt, a válaszadók 89 százaléka elégedett a szolgáltatás színvonalával.

Azóta történt

Előzmények