Hirdetés

Odaszúr az LG-nek a Pixel 6 szemtelen reklámja

Nem kell komolyan venni, de azért a fricska a régi partnernek mégis felesleges.

A Google marketingcsapata mindig igyekezett humorosra venni a Pixel telefonok reklámjait, és már a színvariánsok fantázianevei is a konkurencián gúnyolódtak. Más kérdés, hogy a tucatszámra előforduló hardverhibákról és a csoportos keresetekről a promóciós anyagok hallgatnak, és annyira nem találta meg a reklámhadjárat a vásárlóközönségét, hogy az eladási statisztikákban a referenciatelefonokat az elemzők említésre méltónak találják.

A Pixel 6 és Pixel 6 Pro kétségtelenül szintlépésnek tűnik: egyedi a forma, egyéni a chipset, sok a különleges funkció, rendkívül hosszú a terméktámogatás és szimplán csak magas a kezdőár, nem csillagászati. A friss kedvcsináló videó marad a humor eszközénél, amikor a telefon, az operációs rendszer és a Google Segéd valóban szerteágazó előnyeit kiemeli, a 113 tételből álló lista persze néha direkt értelmetlen tulajdonságokra fókuszál.


[+]

Így aztán a közel kilencperces anyag egyszerre informatív és szórakoztató, a végére pedig becsempészett a Google egy csípős megjegyzést: kinevezte saját telefonjait a legjobb választásnak azok számára, akiknek a mostani a mobiljuk gyártója lehúzta a rolót. Mivel legutóbb az LG Mobile lépett ki a piacról, egyébként pedig annak idején több referenciatelefon megalkotásában részt vett, nem nehéz a koreai vállalatot felfedezni a poén célpontjaként, de azért talán ennyi belefér. Főleg a Nexus 5X horrorlassulását felidézve mindössze egy év használat után, amit tapasztalatból mondok. De azért nekünk hiányzik az LG.

Hirdetés

Előzmények

Hirdetés