Továbbra is fennállnak az iPhone X hívás-problémái

Hirdetés

Eddig mindössze annyi volt a probléma az Apple abszolút csúcsmodelljével, hogy a bejövő hívás alkalmával a felhasználók képtelenek voltak átverekedni magukat a felvillanó zárolt képernyőn, így sem felvenni, sem elutasítani nem tudták a hívást. Ezt feltehetően szoftveres hiba okozza, ugyanis a megoldásra javasolt újraindítás után idővel ismét előjött a probléma, végleges megoldás pedig azóta sem született. Most pedig letenni sem minden esetben lehet a telefont. Mármint megszakítani, vagy befejezni a folyamatban lévő hívást. Ez a hiba elképzelhető, hogy szenzoros (is), mivel a kijelző nem villan fel akkor sem, ha eltávolítjuk az arcunktól.

A híváskezelési problémák egyik nem kívánt mellékhatása, hogy vészhívás esetén sem nagyon lehet mit kezdeni a hívással, amit viszont igen könnyű véletlenül eszközölni. Ehhez néhány másodpercig egyszerre kell nyomni a ébresztő/zároló gombot és valamelyik hangerőszabályzót. A gond az, hogy automatikus hívás esetén ugyanúgy nem lehet megszakítani, mint egyébként, így, ha nem óhajtjuk feltartani a segélykérő vonalat, érdemes lehet letiltani az Auto Call funkciót a beállításokban.

A harmadik, lényegében legkisebb gond, hogy hívás közben nem lehet kilépni egyes alkalmazásokból. A probléma megoldására tett erőfeszítésekről nem sokat tudunk eddig, mivel a hivatalos @AppleSupport privát üzenetben folytatja a kommunikációtTwitteren a problémát jelző felhasználókkal. A The Forbes még a héten számít egy hibajavító csomagra, amennyiben ez nem érkezik meg, valószínűsítik, hogy a 11.3-as verzióban kerülnek javításra, amit márciusra ígért a gyártó.

  • Kapcsolódó cégek:
  • Apple

Előzmények

Hirdetés