Rohamosan csökken az érdeklődés az Apple Watch iránt

A MarketWatch által kiadott jelentés szerint az Apple Watch eladásai 90 százalékot estek vissza az utóbbi hetekben. Az adatokat a jól ismert Slice Intelligence gyűjtötte össze és bocsátotta rendelkezésre. A riport szerint az almás vállalat naponta már csak kevesebb mint 20 ezer darab órát értékesít, holott korábban egy nap alatt ennek többszöröse talált gazdára, és az áprilisi piacra kerülése óta eddig másfél millió ilyen okoskütyü fogyott.

A felmérés szerint a vásárlók kétharmada a legolcsóbb, Sport kivitelre tette le a voksot, és kétezernél kevesebben költöttek tízezer dollárnál többet a legdrágább Watch Editionra. A Slice Intelligence egyébként az Apple által emailben kiküldött elektronikus számlák alapján mérlegelt, nagyjából 2,5 millió felhasználó adatait használták fel (természetesen ebbe a vásárlók beleegyeztek). A cupertinói vállalatnál egyelőre nagy a csend, hivatalos számokat nem közöltek. Hiába persze a jelentős érdeklődés csökkenés, azért az Apple Watch minden rivális eszköznél jobban fogyott, plusz vannak olyan felhasználók is, akik kivárnak, és inkább majd a második generációs eszközt vásárolják meg.

  • Kapcsolódó cégek:
  • Apple

Előzmények

Hirdetés